Pa drugar je zastavu kupio novu iz fabrike 2005godine a 2006 je ubacio taj motor,vozio je god dana i kupio kadeta gsi kog je posle isto tako nasvirao xD ubacio turba i digao na 306ks h a posle je i jjega prodao i sve tako u krug xD al mu zastava ostala u srcu
Poslednje ojacanje na autu, dok ne dodje vreme za varenje. Ojacanje polusasije:
Napravljen stelujuc centralni oslonac na gredi za gibanj:
Nastavljeni radovi na airliftu:
Kupljeno novo koferce za alat i ostale zakoneske potrebstine u autu, visak koji sam pre nosio leti napolje, malo da olaksamo auto:
I spremili neke sitnice da ofarbamo:
I za kraj, provozan auto
Kocnice ne zaustavljaju vozilo - Sanirano, vozilo usporava brze nego sto ubrzava
Zadnje kocnice blokiraju pre prednjih - Ispravljeno, prestelovan regulator sile
Diskovi imaju korozije na njima - Ispravljeno, diskovi vise nemaju korozije
Hladne kocnice - Ispravljeno, kocnice termicki obradjene
Kocnice se lako doziraju - Potvrdjeno, papucica kocnice daje odlicnu kontrolu i osecaj
Pedala kocnice ide lako - Potvrdjeno, pedala ne zahteva veliki trud
Creva kocnice vise - Ispravljeno, creva kocnice obesena
Motor ima vise snage - Potvrdjeno, proklizava i dalje pri saltanju u drugu
Motor postize radnu temperaturu na odgovarajuci nacin - Potvrdjeno, termostat hladnjaka ulja funkcionise
Razlika u temperaturi ulja pre i posle hladnjaka ulja - Potvrdjeno, hladnjak hladi ulje
Motor gubi snagu i dobija knedle nakon duze voznje - Sanirano, ugradjen CAI
Auto se cudno ponasa na pravcu - Sanirano, prestelovana reglaza
Auto se cudno ponasa u krivini - Sanirano, namontirana zadnja b. stangla i stegnute poluosovine
Zadnje gume ne nalezu celom povrsinom na tlo - Sanirano, ispravljen pritisak u gumama
Auto ide brze kroz krivinu - Potvrdjeno, granica nije dostignuta jos
Desni zmigavac ne funkcionise ispravno - Sanirano, los kontakt
Levi zmigavac ne funkcionise ispravno - Sanirano, sijalica crkla
Unutrasnje svetlo ima kontaktnu gresku - Sanirano, svetlo svetli samo kad treba
Tapacirung zvoni - Sanirano, ubedjen da ne zvoni
Pojas popusten - Sanirano, pojas zategnut
Volan ide lako kao i pre - Potvrdjeno, volan i dalje ide lako
Merac predjene kilometraze radi - Potvrdjeno, jos uvek nije crklo
Komsije se ponadale da je auto prodat - Ispravljeno, komsije upoznate da je auto ovde
Auto nije postigao 100km/h tokom 2 godine - Ispravljeno, auto dostigao 100km/h
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Super radovi.Reci mi gde si pravio ovaj centralni stelujuci sta god vec xD?Meni bi trebalo da se napravi jedna cevka nekih fi80 sa takvim navojem i maticom a da to sve trpi veliko opterecenje pa jos ne znam gde mogu to da uradim.Imam neku viziju u glavi da pravim pred je gewinde pa sam istripovao pakao xD hah
Ja pravim sa pozanikom koji ima strug Hteo sam to ja pre praviti pa prodavati, ali problem je da nigde ne mogu naci cevi sa dovoljno debelim zidom a pravljenje od sipke je velik trosak posto je velik otpad. Siroka je previse cevka fi80, da se napravi 60mm sa 50mm rupom unutra da se navuce na amortizer, trebalo bi da bude dovoljno Idealno bi bilo da se napravi od prohroma a matice od aluminijuma, ali za dva amortizera kosta dosta, ja sad mozda preterujem, ali mozda i preko 10.000din. A na ibeju sam vidjao komplet sa oprugama za te pare
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Citas mi misli Imam viska prednje cizme sa vectre2ooo 4x4 16v koju sam imao pa rasparcao u delove pa sam mislio na njih da navucem cevku sa navojem i da odpunktujem leziste opruge i u sredini njega navarim maticu pa se celo leziste okrece po potrebi,a imam neke -100 opruge tako da od patosa pa do gore bi islo stelovanje Delovalo mi je izvodljivo ali ako kazes da si vec razmisljao o tome onda odustajem...
Nije dovoljno siroko da se navuce na stap...
Zamisao je da se na ovom vratu stapa navuce navoj a da se leziste opruge odpunktuje i zavari matica u sredini pa da se tako steluje visina na nisku tvrdu oprugu...Al izgleda nista od toga...
Pa sve to stoji, znam ja kako to funkcionise. Znam i da je bolje da se steluje cela cizma (istina tu kod tebe je malo teze napraviti zbog ovog kacenja letve) a ne samo platforma jer onda koliko god da je spusten/podugnut, amortizer uvek ima jednak hod i opruga je uvek jednako nategnuta Ovako sam ja pravio:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Pa i nije bas,ako se zavrne leziste da bude vise na gore onda je opruga nategnutija i amort nemoze da se nabije do kraja,a ako se spusti tu je problem onda amort moze da stosuje i opruga nije nategnita...E sad meni jedino utesno je to sto vec imam opruge koje su patos i tvrde u pm i gasne amorte pa mi realno treba leziste opruge za nekih 3 do 4cm da se podigne da bi auto bio upotrebljiv na ovim 17 tockovima xD sa fabrickim 14 nemam problema hh
Da, ali ako navrnes jako gore platformu onda nece se sabiti amortizer ali ce cesto da se izvuce do kraja Zato ovako kako sam ja pravio, amortizer se podesi na sredini hoda da bude, tako da se nece sabiti skroz ni izvuci skroz u voznji i onda koja god da je visina, nece amortizer doci u konacan polozaj, nego ostaje na optimumu Pa ne moras ti da pravis navoj, ti ako imas visinu koju zelis, mozes da zavaris prosto platformu iznad na visinu koja ti treba
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Upravu si za hod amorta,o tome nisam razmisljao Pa to jeste sto kazes samo platformu zavarim za koji cm vislje,al opet nije to to,gewinde su gewinde xD pogotovo sto ih pozadi imam vec
Comment