Meni se cini da spavaju ko medvedi.
Yugo 1.1 EFI Power
Collapse
X
-
Originally posted by sErGiO View PostAjde bre vas dvojca što širite defetizam
Nedugo zatim je prodao fabriku. Valjda bio defetista
P.S. Njegov savet je mnogo šire primenljiv.Last edited by stevak; 31.12.2018, 13:21.ex SAABotražitelj
Comment
-
-
U pravu si ali i nisi. Naprosto nema postenih ljudi koji bi se bavili politokom jer je to jedan glib koji izbegava svako ko poseduje iole osecaja za moral. Za pocetak da obezbedimo da se vlast menja regularnim putem na koliko-toliko postenim izborima pa se mozda i pojavi neko posteniji
Comment
-
-
dokle god je kurta i murta pozicija, odnosno da neko ode a neko da se vrati... nema tu srece. Nisam defetista, pesimista, nadzak baba ili nesto trece vec sam dovoljno puta video kako to ide. Trece, dokle god o narodu koji je na ulicama pricamo u trecem licu, dobro nam je i nista se nece sustinski promeniti. Govna nisu politicari vec ja koji ovo pisem, ti koji mi odgovaras na ovaj post i ti koji cistas i nista ne radis jer smo svojim necinjenjem dozvolili da dodjemo ovaj glib gde smo sad.
Srecna vam nova godina.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
pa i nije off topic jer smo prebiranjem po mudima u dzepu doprineli da covek sad ne moze registrovati svoj auto.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
U zivotu sam se preselio 1.5km, a 4 puta sam menjao drzavu i ni jednom je nisam ja birao... Zalosno je sto da je ovo u pitanju G1 i da sam u svabilendu, nikakav problem ne bih imao. Ili jos gore sto iste ove delove koje sam sebi pravio sam pravio i ljudima u HR i SLO i tamo su se uredno automobili atestirali i registrovali. U Sloveniji covek odradio sve za jedno pre podne na lokalnom tehnickom pregledu za 200-250e.
Srecna Nova i od meneLegenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Comment
-
-
Da nastavimo gde smo stali, poceli smo stidljivo ove godine.
Olaksan i ofarban nosac zadnje maglenke, da ne strci zlatni pocink, ofarbana pregrada u prednjim zmigavcima da se dobije efekat blagog zatamnjenja (levo pre, desno posle, nije na slici toliko primetno kao uzivo):
Pozadi zamenjen neki bzvz upaljac sa novim USB i upaljacem, nadam se da sad nece biti problema sa ispadanjem punjaca od G sile:
Posto su farovi postali klimavi, a nove zakacke za farove su od ocajne plastike, napravljeno resenje od mesinga:
Kad vec cackam farove, odlucio sam da izmenim i olaksam nosac kompresora za airlift, a uskoro i stize verzija 2 airlifta:
Pa smo nastavili sa pripremama za tehnicki, skinuti osiguraci haube, zamenjeni srafovi na rubovima sa torban srafovima u boji, zamenjen kraj zadnjeg lonca:
I za kraj napravljeni neki dodatni nosaci prednjeg branika i nabavljen vrhunac mernih istrumentara i sajla koji cekaju ugradnju:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Comment
-
-
Izvadjena GSI tabla i stavljena ST tabla. Preradjena cela instalacija na univerzalne konektore kako bi to bilo sto lakse uraditi, provucena sajla brzinomera i ubacen AF metar u GSI tablu posto i on mora napolje iz auta kad se stavlja ST tabla:
U fazi testiranja verzija 2 airlifta. Karakteristike bi trebale da budu, podizanje auta do 30mm, mogucnost stelovanja visine auta do +20mm (solje imaju navoj kao gewinde), omogucavaju 5mm vise hoda amortizeru u najnizem polozaju (nije nesto kriticno ali kad je ceo hod 20mm onda je 5 mnogo), mogucnost voznje i u dignutom rezimu, ne samo za potrebe prelaska preko lezeceg/bankine, veca odbojna guma sto bi trebalo da umanji udar na karoseriju u slucaju da se zvekne u neki krater na putu (plus vec pomenutih 5mm dodatnog hoda amortizera), drugacije sprovedeno crevo koje bi trebalo da smanji sanse da se probusi i robusnija izrada sa debljim O ringovima:
I dve slike auta:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Comment
-
-
Comment
-
Comment