Jos o jednom yugicu DejanV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Flavio
    CBC Senator XXL
    • 13.06.2006
    • 1926
    • 012 Centar
    • KaraWagon 1.4T.Spark

    #91
    I ja da dodam
    !
    Bas bih voleo da vidim uzivo taj Yugo kad sve bude gotovo!Pa da 3 sata provedem u proucavanju i zagledanju istog!

    Sto se tice dodataka na sajtnama,slozio bih sa sa Starcem Vujadinom.

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #92
      Auto doveden u funkcionalno stanje. Prve mape napravljene nocas od ponoci do 3 izmedju aerodroma i bubanj potoka na autoputu...


      Bice ovo vrlo zajeban autic

      edit: dekla je od Fiata Uno turbo. Skinuta je i sada ima deklu sa punta sporting. Mada bih ja zadrzao jugo 55 deklu da sto vise lici na serijski motor... Mada mislim da ce ga ona cetiri leptira odati


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • Yugo_IHI_Turbo
        CBC Veteran
        • 04.05.2005
        • 185
        • Batajnica,Serbia

        #93
        Ma ne valja to nista,fali mu lajsna na jednim vratima,raspada mu se crevo za filter vazduha,a pogledajte samo na sta lici taj plenum ...ma KRSH!
        "If in doubt, flat out"
        Collin McRae

        Comment

        • DejanV
          CBC Senator XXL
          • 19.07.2005
          • 682
          • Beograd

          #94
          Mala ispravka ...

          Ocekivana snaga je 150 KS pri 7.500 o/min. Ponavljam, ocekivana, a da li ce se i postici, zivi bili pa videli. Tu je i Egon, i dinamometar.

          Ona 4 leptira su medjunarodna koprodukcija: osnovu je dao Bing GmbH, Nemacka (kompletnu podlogu), leptire je napravio del'Orto, Italija, a to dvoje, nakon olaksavanja leptira, je sklopio Uros Piperski, Srbija. Tako da su to sada 4x36 leptira.

          Brizgaljke su takodje nove, vece, podrzavaju snagu do 180 KS.

          Pumpa za gorivo je takodje zamenjena. Standarda pumpa u Yugu, proizvod firme Bosch, je dobra za oko 100 KS sa 20% rezerve (UVEK se ide sa rezervom, jer je potreban i protok, i pun pritisak prilikom punog protoka). Sada je unutra takodje Bosch pumpa, za Audi V6 motor od 3,2 litra i nekih 250 KS ili tu negde - recimo da ce zadovoljiti.

          Ono malo crno, malo budi-bog-sa-nama boje pa opet crno iza motora ka kabini je BMW plenuk, koji je Uros morao da sece da bi sve leglo kako treba, a Sale Yugo-IHI-AHA-UHU-JOJ-Turbo i Uros su onda oblikovali ono sto vidite. Sada je tako, ali cim se zavrsi mapiranje, bice izvadjeno, ismirglano i propisno obojeno. Hvala, Sale.

          Sto se poklopca glave tice, i on ce biti zamenjen. Trenutno su u igri dve mogucnosti, ali otom-potom, kada se Uros i ja dogovorimo kako cemo, uradice se i u svakom slucaju ce biti daleko lepse nego ova siva socijala sada.

          Bregasta koju je Uros spomenuo ima nominalno ugao od 288, ali na odstojanju od 0.1 mm, a posto ovde cuci na 0,25 mm (ako se dobro secam), ugao ce biti nesto manji, recimo 275 ili tu negde. Medjutim, lift je solidan, 10,45 mm, a obzirom da je Uros ugradi neke simpaticne ventile od 40 mm (usisne), taj motor ima da dise kako bog zapoveda.

          Posle mi ostaje kao ozbiljan jedino problem menjaca. Na stranu sto je ovaj Zastavin los, iako sam ga sredio pre godinu i po dana, pojesce ga ocekivanih 140-150 Nm obrtnog momenta, nema sanse da ih izdrzi duze od par meseci.

          Ima tu jos malo zavrsnih radova - na primer, poprecni stabilizator napred tek sada moze da se ugradi, jer je tek sada poznat KONACNI raspored svega u motornom prostoru. Pa Urosev tata, inace strava dobar stolar, treba da mi napravi jednu ukrasno-korisnu dasku za kabinu, pa treba ugraditi nove VDO instrumente, itd, ima toga, ali sve to je nebitno za pokretljivost samog vozila.

          Sto se styling-a tice, istina je da sam ja hteo plasticne pokrivace sajtni. To je jedini deo styling-a koji prihvatam jer je polu-koristan, ipak koliko-toliko stiti sajtne. Nije bog zna sta, ali daj sta das. Inace me styling uopste ne zanima kao pojava.

          U medjuvremenu, auto je dobio sedista iz Peugeot 206 napred, zahvaljujuci Lucky-ju (Srecku), koji me je zaista usrecio sa njima. Em su igrom slucaja ispala kombinacija crno-teget, sto mi odgovara, em izgledaju kao da niko nikada nije sedeo u njima, maltene ganc nova. Neverovatno su udobna, ko ce inace sa Francuzima po pitanju udobnosti, posle ozbiljnih jurnjava do Nisa, izadjem iz auta kao da sam ga vozio 5 minuta i to polako - sjajnja su, prezadovoljan sam.

          Svi proracuni i simulaciju ukazuju na to da ce, ako zadrzim ove prenosne odnose, taj mali sprintovati 0-100 km/h za oko 6,5 sekundi, sa maksimalnom brzinom od nesto preko 210 km/h. 402 m bi trebalo da odradi za oko 14,7 sekundi, sa izlaznom brzinom od oko 150 km/h. Medjutim, pazite, ovo su proracuni i simulacije, kako ce zaista ici, videcemo kada se vrati iz Nisa sa mapiranja i kada mu zamenim menjac, jer ce tek tada postati 100% konacan, to je to i nema vise.

          Pozdrav,
          DVV
          Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

          Comment

          • DejanV
            CBC Senator XXL
            • 19.07.2005
            • 682
            • Beograd

            #95
            Originally posted by FlavioPO
            I ja da dodam
            !
            Bas bih voleo da vidim uzivo taj Yugo kad sve bude gotovo!Pa da 3 sata provedem u proucavanju i zagledanju istog!

            Sto se tice dodataka na sajtnama,slozio bih sa sa Starcem Vujadinom.
            Zar ga ne bi radije provozao? Cisto pitam ...

            Njega je vozalo dosta ljudi, istina na kratko. YugoFanClub organizuje sastanke svake 2-3 sedmice, pa se skupimo, pricamo, razmenjujemo, iskustva, zezamo i uopste ponasamo kao sile haosa i bezumlja.

            Nekako nam je postao obicaj da svako ko zeli da proba neciji auto samo treba da pita i nema frke. Pa svi voze svacije, jedino ogranicenje je tvoja zelja.

            Dakle, ako te bas zanima, vidi kada je sastanak, pa naidji, mi smo otvoreni, moze da dodje ko hoce, eto imam cak i vlasnika jednog Golfa u nasim redovima, sta cemo, covek je otac cak dva clana kluba, iako je mladji od mene. I i moj sin obicno dodje sa njegovim zabiberenim Yugom, za sada skromno, oko 82 KS iz 1.3, ali sa svim ostalim sredjenim sem motora (kocnice, lezanje, gume, itd).

            Kada to vec pomenuh, za dan-dva treba da dobijemo sopstvenu adresu, uplatili smo je, a za sada smo na http://www.takeforum.com/yugofanclub/


            Pozdrav,
            DVV
            Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

            Comment

            • Flavio
              CBC Senator XXL
              • 13.06.2006
              • 1926
              • 012 Centar
              • KaraWagon 1.4T.Spark

              #96
              Pozz!
              Ooo,da,naravno da bih ga i provozao! Mada sad sa ovoliko KS ... nekada sam se plasio da poteram P-405 sa 160KS!Al' sve je za ljude ...
              Nego nisam hteo da budem napadan ,pa zato!Sad bas citam zeni sta sam postovao pa mi kaze:"Ti si stvarno lud,samo ti bi mogao 3 sata da zagledas i obleces oko kola,...".
              Znam za ovog tvog Yugishu vec par meseci(sa foruma,naravno).Jos sa onog starog YFC foruma(sto je sad ovde http://www.kdtechnology.biz/forum/index.php).I za ramena od 400e i njegov GT gibanj sa 4 platne.Kao i za okupljanja!
              Videcu ga ja vec,ako nista drugo,bar na nekom skupu CNB-a.U krajnjem slucaju,cim se prvom prilikom zadesim u BGu u "radno vreme",eto mene u Ruzveltovoj,tek da ga vidim(cini mi se da ima sad i druge felnice) !

              Pozz,jos jednom!

              Comment

              • DejanV
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2005
                • 682
                • Beograd

                #97
                Originally posted by FlavioPO
                Pozz!
                Ooo,da,naravno da bih ga i provozao! Mada sad sa ovoliko KS ... nekada sam se plasio da poteram P-405 sa 160KS!Al' sve je za ljude ...
                Nego nisam hteo da budem napadan ,pa zato!Sad bas citam zeni sta sam postovao pa mi kaze:"Ti si stvarno LUD,samo ti bi mogao 3 sata da zagledas i obleces oko kola,...".
                Znam za ovog tvog Yugishu vec par meseci(sa foruma,naravno).Jos sa onog starog YFC foruma(sto je sad ovde http://www.kdtechnology.biz/forum/index.php).I za ramena od 400e i njegov GT gibanj sa 4 platne.Kao i za okupljanja!
                Videcu ga ja vec,ako nista drugo,bar na nekom skupu CNB-a.U krajnjem slucaju,cim se prvom prilikom zadesim u BGu u "radno vreme",eto mene u Ruzveltovoj,tek da ga vidim(cini mi se da ima sad i druge felnice) !

                Pozz,jos jednom!
                Ta zamena ramena i kupovina Peugeot sedista su dve, pojedinacno gledano, najbolje kupovine na celom tom autu, bar ja tako mislim.

                Sin ima slicna ramena koja pravi Ljube Kugla iz Batajnice, ona od 80 eura. Iako su ta svetlosne godine ispred serijskih, i vrede apsolutno svaki dinar placen za njih, ipak se ne mogu meriti sa originalnim italijanskim.

                Posto nam obojici zadnji gibanj ima 4 lista, auto je najblaze receno tvrd; medjutim, Peugeot sedista su "pojela" bar 50% tog osecaja tvrdoce, pri cemu nemam osecaj tvrdoce, ali nisam zrtvovao bilo sta u vezi lezanja, za koje sam inace beskompromisan. Doduse, nisam spustio auto kao sto neki ljudi rade, ali to je stvar prakticnosti, ja zelim da mi taj auto sluzi za svaki dan, dakle mora da moze da se parkira po inace strasno visokim beogradskim trotoarima. A praksa je pokazala da se cak i tako ovaj auto moze meriti sa drugim, mnogo spustenijim Yugicima; nista cudno, jer i samo spustanje ima svoje granice dometa, ne moze se prostim spustanjem zameniti odlican donji postroj. Iskreno i bez lazne skromnosti, vise je pitanje mogu li oni da se mere samnom nego ja sa njima, iako znam par zaista sjajno odradjenih primeraka, svaka cast.

                Sve u svemu, ja sam prezadovoljan kako se stvar odvija, bice to na kraju TACNO ono sto sam zeleo, a to je pravi, pravcati GT. Obzirom na specificnu snagu motora, ruku na srce, bice na samoj granici trkackih motora, ali sad, sta da se radi, volem i to ti je.

                Mada, kada covek sedne i sabere se, lako je shvatiti da taj auto u stvari nije nista nevidjeno i cudovisno, to je naprosto posteno odradjen auto, gde se nije kajsarilo i zakidalo da kosta sto manje; nema 100 konjica za 100 evrica. On je naprosto primer kako to treba raditi, naravno, vodeci racuna o licnim preferencijama i prioritetima, ali to i jeste lepota Yuga, mozes sa njim da radis maltene sta god hoces. Iskreno, to mu je i jedina vrlina (u odnosu na klasican, serijski model).

                Doduse, oko motora, realno on je poprilicno daleko iznad standardnih formi tjuninga, sto jeste jeste, tu Nikola i Uros bas briljiraju. Mada, licno Urosu pisem 5-6 pluseva za to kako je odradio kocnice - nemam reci, sjajno, bez zamerke.

                Pozdrav,
                DVV
                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                Comment

                • DejanV
                  CBC Senator XXL
                  • 19.07.2005
                  • 682
                  • Beograd

                  #98
                  Originally posted by starac vujadin
                  Ako je zbog toga stavio, onda bolje da skine...izmedju pragova i sajtni, pogotovu kad je aftermarket izvedba uvek se talozi prljavstina posle nekog vremena...ista stvar kao i sa plasticnim prosirenjima za blatobrane a la Golf GTI ili Mini Cooper.
                  Sto se tice stylinga nekada je mogao da se nabavi decentni zadnji spojler u boji auta koji je isao samo gornjim obodom zadnjeg stakla...to nije losa stvar...ne znam da li jos to ima da se nabavi. U svakom slucaju vaznije je sta se desava "ispod koze"....
                  Ne znam ni ja, ali ako slucajno nesto saznas, bio bih ti zahvalan da me obavestis. Svi znamo kako ludacki vrtlozi iza Yuga, jedan spojler koji bi to malo popravio bi zaista bio vredan dodavanja.

                  Sto se sajtni tice, potpuno se slazem sa tobom, pa ce zato ostati u originalnoj crnoj boji i svakog proleca ce se skinuti (drzi ih 6 srafova sa svake strane) radi pranja. Nece me mrzeti, a ne mozes sve, negde moras i da se oznojis.

                  Lepo sto projekat napreduje, uvek mi je glupo kada ponestane daha da se nesto zavrsi...
                  "Daha" (merenog u eurima) polako nestaje, ali srecom, na kraju a ne u sredini projekta. Sve to kosta bas papreno mnogo, mada istini za volju, i ja sm tome doprineo utoliko sto sam promenio koncepciju, pa sam sa 1.3 motora i oko 90 KS sa dvogrlim karbom odlucio da postanem ambiciozan.

                  Pride je i sinovljev auto usput radjen. U osnovi, isti kao i moj sto se svega tice, ali za sada sa samo malo zabiberenim motorm. Njegov je inace kupljen pre godinu i po dana kao 1.3, dakle sa 138 blokom, dobio ga je kao nagradu sto je bio vukovac i u osnovnoj skoli, i u gimnaziji, a ni ispiti na fakultetu mu ne idu lose. Posteno zasluzio. Pa cim se zavrsi moj, krenucemo da zavrsavamo i njegov, on ionako ne misli da se odredkne karba, ali bi rado video 1.6 motor (verovatno 159A blok kao i ja, ali videcemo) sa 100-105 KS, ne vise.

                  Porodica ludaka, manijaka, dijabeticara ...

                  Pozdrav,
                  DVV
                  Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #99
                    A sta auto radi u Nisu?
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • civi
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1492
                      • Pozarevac

                      Ma da ste svi zivi i zdravi , a u srbiji ionako nema niko vise normalan, nadamo se da uskoro gledamo tog juga uzivo....
                      Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                      - Kako to misliš, kočim?

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        Originally posted by 206
                        A sta auto radi u Nisu?
                        Pa kad su ga probali na autoputu , malo, malo kad ono tabla za Nis
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • Flavio
                          CBC Senator XXL
                          • 13.06.2006
                          • 1926
                          • 012 Centar
                          • KaraWagon 1.4T.Spark

                          Jes' bre!Kad se zvizne 200+ km/h eto ga Nish ocas!

                          Comment

                          • DejanV
                            CBC Senator XXL
                            • 19.07.2005
                            • 682
                            • Beograd

                            Originally posted by 206
                            A sta auto radi u Nisu?
                            Glumi sizofreniju ...

                            Tamo se mapira, jer je Nikola Radenkovic poreklom iz Nisa, trenutno je na godisnjem odmoru pa je kod kuce, pa ga zato tamo mapira.

                            A ujedno i njemu sluzi da vozikanje, koga uvek ima. Utoliko pre, sto je on, hm, recimo jako obazirv pre nego sto bilo sta proglasi gotovim i uradjenim, prvo mora on da se uveri da je to zaista tako pod svim mogucim uslovima. Ne radi taj slucajno u Bosch-u, i to bas na ubrizgavanjima.

                            Pozdrav,
                            DVV
                            Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Znaci taman nek' se vezba malo na Jugicu, cisto da ne izadje iz prakse, pa da ga angazujem za moje sokocalo
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • DejanV
                                CBC Senator XXL
                                • 19.07.2005
                                • 682
                                • Beograd

                                Originally posted by 206
                                Znaci taman nek' se vezba malo na Jugicu, cisto da ne izadje iz prakse, pa da ga angazujem za moje sokocalo
                                Tako nekako.

                                Ti svakako probaj, zasto ne, ali ne verujem da ce prihvatiti. Pazi, Nikola vise ne zivi ovde, on zivi i radi u Nemackoj, ovde dolazi 2-3 puta godisnje, uglavnom u nepredevidiva vremena, sa neizvesnim trajanjem boravka.

                                Mali savet - sve sto te zanima, raspravi, osmisli i dogovori sa Urosem, a onda pusti Urosa da juri Nikolu. Cisto da potsetim, moj Yugo je prilicno ravnopravno delo obojice, svaki je radio svoje, iako svaki ume da uradi najveci deo onoga sto ume i drugi.

                                Samo pazi, puni su ideja i neobuzdanog, mladalackog entuzijazma i optimizma - moze im se, kada ti to placas. Sve pocne od modifikacije kocnica, a zavrsava se sa ugradnjom forsaza na tvoj frizirani Pratt-Whitney turbo mlazni motor sa mega potiskom i Nikolinim ubrizgavanjem, u kome mozes da uzivas gledajuci svoj McDonnell-Peugeot DC-206 Mach 5 iz zatvorske celije, u kojoj robijas dozivotnu zbog dugova.

                                Upozoren si - ali, ne dozvoli da te to odvrati.

                                Pozdrav,
                                DVV
                                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                                Comment

                                Working...
                                X