Jos o jednom yugicu DejanV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DejanV
    CBC Senator XXL
    • 19.07.2005
    • 682
    • Beograd

    #46
    Uzgred, stigao mi plenum za ubrizgavanje. Pogledam ga, kad ono, deo za BMW! Svasta! Na kraju ce taj moj Yugo da bude takva papazijanija da ce sa pravom moci da se zove panevropskim proizvodom.

    Jos se ceka samo bregasta, koja je kupljena, pa da KONACNO stavim tacku na njega. Posle 2,5 godina, vreme je.

    Pozdrav,
    DVV
    Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

    Comment

    • itza
      CBC Senator XXL
      • 28.12.2004
      • 658
      • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
      • -

      #47
      koje je to konkretno ubrizgavanje ?
      ono shto std ide u EFI ?
      zar je mogute da je toliko skupo ..
      "Brano sine , vozi POLAKO..."

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #48
        Fiat Uno Turbo usisna grana i brizgaljke i Weber-Marelli ECU.
        Nije isto sto ide u EFI.


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #49
          Dejane, procitaj onu diskusiju malo pazljivije. Tu glavna poenta nije secenje VENTILA (to se obicno radi secenjem uglova na ventilima, i nije neka velika tajna...), vec SICEVA ventila, znaci delova u glavi motora na koje ventili nalezu. Sasvim druga stvar, potpuno drugi efekat. Vecina tunera sece siceve na 3 ugla, ili eventualno na 5, retki to rade i u radijus upravo jer je to tesko uraditi kako treba a zahteva i poseban noz.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #50
            Originally posted by 206
            a zahteva i poseban noz.
            ....koji mi jos nismo dobili.
            Sala mala
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #51
              Dobicemo (zajedno sa novim blanko sicevima) kad ovo sto SAD pokusavam da usrafim, konacno i proradi
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • DejanV
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2005
                • 682
                • Beograd

                #52
                Originally posted by 206
                Dejane, procitaj onu diskusiju malo pazljivije. Tu glavna poenta nije secenje VENTILA (to se obicno radi secenjem uglova na ventilima, i nije neka velika tajna...), vec SICEVA ventila, znaci delova u glavi motora na koje ventili nalezu. Sasvim druga stvar, potpuno drugi efekat. Vecina tunera sece siceve na 3 ugla, ili eventualno na 5, retki to rade i u radijus upravo jer je to tesko uraditi kako treba a zahteva i poseban noz.
                Ma, procitao sam ja, nema problema, sve sam shvatio, ali ono sto nisam spomenuo je da sam napravio pakt sa Djavolom, a Djavo se zove Nikola Radenkovic. Dogovor je da je motor apsolutno i iskljucivo njegova nadleznost, i ja cu se tog dogovora i drzati. I meni to JAKO odgovara, jer Nikola nabavlja sve delove po Nemackoj i Italiji (mnogo lakse kada zivis u Stutgartu, ako on, nego odavde), bog te pita kako ih unosi, tek, malo-malo, moj Yugo dobije nesto novo.

                Ja sam opet opsednut lezanjem i upravljanjem, pa se ja ovde zezam sa time sa mojim drugarom koji ima radionicu. Pa izvodim besne gliste tipa ugradnje diskova pozadi, iako su mi mnogi tvrdili da to nije bitno, jer je teziste kocenja napred (sto je tacno); sve sto imam da kazem, uporedite Yugo sa istim prednjim kocnicama kao moj (diskovi Ferodo, celjusti Girling, plocice Lockheed) i dobosima pozadi, sa mojim koji pozadi ima diskove i celjusti sa Punta 2000 i plocice TRW-Lucas, pa da pricamo.

                I ona ramena, za koja me opljuvaste, italijanska, kostala (ako se dobro secam) 300 evra, plus 120 evra za gumice. I sve ostalo, od felni, guma do novih gasnih amortizera i custom gibnja pozadi sa 4 lista.

                Ja (naravno) mislim da on ima zaista izuzetno lezanje, ali eto Urosa, i on ga je malo provrteo, pa neka i on kaze svoje. A vozio je i putnika, pa neka i putnik kaze svoje. Urosevo misljenje smatram vrlo merodavnim jer Urosa smatram odlicnim vozacem.

                Ono sto mogu da uradim je da prenesem ono sto je meni Nikola rekao - on ne samo sto siri, vec i oblikuje ventile. Kako, ne znam, jer nece da kaze, jedino to nece da kaze.

                Inace, plan je da taj Yugo zavrsi sa 120-124 KS, sto je impresivno iz 1.300 ccm, SOHC, sa 8 ventila. A kako ce ici, cek' da ga zavrsimo, pa mozemo na crtu. Mozda nece biti najbrzi, ali svako ko je brzi od njega ce morati da pali motor da bude brzi.

                Pozdrav,
                DVV
                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                Comment

                • DejanV
                  CBC Senator XXL
                  • 19.07.2005
                  • 682
                  • Beograd

                  #53
                  Originally posted by No name
                  ... Da li si poredio svog Yugica sa N-om ili tako nekim,mislim kako ide
                  Sa nekim odavde, koliko znam, nisam. Znas, meni treba spoljni impuls da pocnem da ga gazim zesce, inace sam istina malo odsecniji vozac, ali nista vise od toga. NIKADA ne zapocinjem kavgu, ali je najcesce zavrsavam, ne toliko ni zbog samog motora, koliko zbog zaista strava lezanja i kocenja (bar ja tako mislim). Rekoh "najcesce", ne uvek.

                  A jesam se trkao sa raznima. Jurcao sam se sa Ferarri F430, crveni, BG table. Cujem na proslavi rodjendana foruma da nisam jedini koga nije mogao da otkaci u Yugu. Ljudi se obicno zapanje i veruju, ali to je samo zato sto ne razmisljaju. U gradu, gde se i njemu i meni namece citav niz ogranicenja - sirina ulice, kvalitet podloge, gustina saobracaja, semafori, policija - on nema gde da otsrafi one silne konje. Na otvorenom putu, dobre podloge, samo bi mi odleteo. U gradu, gde je lezanje kriticno i daleko bitnije od samog maotora, nema sanse.

                  Prost primer - naidje on sa tim vozilom na tramvajske sine. On mora preko njih ne brze od 5 km/h ako ne misli nesto da zakaci, a ja ih preskocim sa 50 km/h bez problema. Ili, provlacenje izmedju vozila - Ferarri je sirok i nizak, a Yugo je uzan (sto je gadno za komfor voznje, ali jako korisno u gradu).

                  Evo, danas sam zapodenuo kavgu sa jednim BMW starija serija 3, posle sam video da je 320 dizel. Crn, izglancan, lik sa mustaci, odelce, kravata i bezobrazan. Jesam zgazio Yuga kao nikada do sada, totalno bez milosti noga na pod i tamo ostaje, ali sam mu pobegao u ulici Venizelosa (bivsa Djure Djakovica). Nema snase da stigne, mada mu klizim napred jako polako, iako konstantno.

                  Naravno, tu uvek sledi pitanje - ko zna u kakvom je stanju taj BMW, kako je odrzavan, i slicno, sto nije bez veze, jer sta je imao kada je bio nov je jedno, a sta ima sada moze biti sasvim nesto drugo. Njegovih formalno 163 KS na 1.580 kg daje 9,7 kg/ks, a mojih 100 Ks na 830 kg daje 8,3 kg/ks. Nisam mu brzo izmakao zbog abnormalnog obrntnog momenta koji on ima, 320 Nm, sa cime nema teorije da se poredim, cak i da imam t. punjac.

                  Ali, uvek me ogreje misao - ako sada tako ide, mozes misliti kako ce ici kada dobije tih 22% snage vise.

                  Pozdrav,
                  DVV
                  Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                  Comment

                  • itza
                    CBC Senator XXL
                    • 28.12.2004
                    • 658
                    • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                    • -

                    #54
                    kazhesh 320D .. ?
                    ne kapiram .. jedino ako ne mislish na one novije 3jke ..

                    ja sa fitjom lagano uzimam 324D 1986to god ... kad god i gde god ..
                    po gradu da ne pricham ...
                    jugo je mali .. ali je fitja daleko manji ...


                    chek .. tek sam sad ukapirao ..
                    da li postoji 320 dizel ??? ...
                    "Brano sine , vozi POLAKO..."

                    Comment

                    • DejanV
                      CBC Senator XXL
                      • 19.07.2005
                      • 682
                      • Beograd

                      #55
                      Da, to sam procitao iza njega pre nego sto sam krenu da se jurim sa njim. Onako od oka, rekao bih da auto nije stariji od recimo 3 godine, jako lepo ocuvan, izglancan skroz.

                      Takav je na oko, e sad, kakav je ispod haubne, to zaista ne znam.

                      320 diesel i te kako postoji. Ranije je imao, ako se dobro secam, 140 KS ili tako nekako, a danas ima 163 KS. Ugradjuje se u seriju 1 i seriju 3.

                      Pozdrav,
                      DVV

                      P.S. A sta cuci u tvom Fitji u smislu motora, ako se sme znati?
                      Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                      Comment

                      • itza
                        CBC Senator XXL
                        • 28.12.2004
                        • 658
                        • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                        • -

                        #56
                        a pa ti onda mislish na noviju 3jku ...
                        ja pricham o onoj staroj ... i koliko se setjam diesel je samo 324 ... shto znachi 2.4 litre ... ako ja to dobro kapiram .. i ima neshto chini mi se 80 ks ..

                        u fitji .. srce fiata 127 .... isti motor kao yugo 45 samo nije dmb .. vetj `talijan ... a poznato je kako njihovi konji nekako bolje galopiraju ..

                        ali svakako sa tim novim bmw pa makar i na lozh ulje da ga tera ne bih imao shta da trazhim ...

                        btw .. taj gibanj po narudzhbini .. ? ko to pravi i kako .. ?
                        "Brano sine , vozi POLAKO..."

                        Comment

                        • CLD
                          CBC Senator XXL
                          • 08.02.2005
                          • 1225
                          • Belgija - ranije Luna-Chico

                          #57
                          Nije ima i 2 litra motor sa 150 konja.

                          Comment

                          • DejanV
                            CBC Senator XXL
                            • 19.07.2005
                            • 682
                            • Beograd

                            #58
                            Originally posted by ica
                            ...
                            btw .. taj gibanj po narudzhbini .. ? ko to pravi i kako .. ?
                            U mom slucaju, jedan stari cikica iz Nisa. Dobro je poskupeo, trenutno mi za sinov gibanj trazi 100 evra (bilo 60 pre godinu i po dana), a ne odustaje mi se od njega, jer za razliku od ogromne vecine drugih, on uglove dobija m, a ne klasicni, grejanjem pa udri. Drugim recima, ne toplim, vec hladnim postupkom. Rezultat je kvalitetniji gibanj, jer nije termicki cackan.

                            Medjutim, cica je mator, muka ziva nateratiga ga daradi, naradio se u zivotu, dosta mu je svega.

                            Ljudi, nema me sledecih 7 dana, na putu sam.

                            Pozdrav,
                            DVV
                            Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                            Comment

                            • itza
                              CBC Senator XXL
                              • 28.12.2004
                              • 658
                              • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                              • -

                              #59
                              hvala za info o chikici .. zanimalo me da nije neko odavde .. jer mi je gibanj skoro pa pooko ...
                              ali s`obzirom da sam namerachio da ga izbacim ... nish mi i nije neka solucija za privremeno reshenje ..
                              hvala u svakom sluchaju ...

                              za bmw malo je off ..
                              ali ja pricham o e30 serijama .. i bash sad neshto gledam na netu ne postoji chak ni obichan 324D .. vetj samo TD .. iako moj drugar vozi obichan ... dodushe bio nekad TD .. ali turbina skinuta ...


                              evo i sha sam nashao na netu o e30 serijama i motorima ..


                              Model Body styles Engine Weight (kg) Power / Weight (bhp / 1000kg)
                              final drive ratio (manual / auto) Brakes

                              315 2 door M10 1100? 68 3.91? Disc / Drum
                              316 2/4 door M10 1000 90 3.91? Disc / Drum
                              316i 2/4 door, touring M40 1080 94 4.27 / 4.45 Disc / Drum
                              318i 2/4 door, touring, convertible M10 to '87 M40 '87 on 1085 1090 97 106 4.10 / 4.45 (3.64US?) Disc / Drum Disc / Disc

                              318iS 2 door M42 1125 125 4.10 Disc/Disc (ABS in USA)
                              320i 2/4 door, touring, convertible M20 1160 110 4.10 / 4.45 Pre 6/87 Disc/Drum Post 6/87 Disc/Disc ABS*
                              323i 2/4 door M20 1160? 120 3.64 Disc / Disc


                              324td 2/4 door M21 1150? 100 ? Disc / Drum


                              325i/S/X 2/4 door, touring, convertible (not iX) M20 1200 141 3.73 disc/Disc ABS*

                              325e/s (US) 2/4 door M20 eta 1240? 101 2.78 Disc/Disc ABS
                              333i 2 door M30 1265 172 2.93 or 3.07 Disc/Disc ABS*
                              M3 2 door S14 1260 159 3.25 Disc/Disc ABS*
                              M3 Evolution 1 2 door S14 1260 170 3.15 Disc/Disc ABS
                              M3 Evolution 2 2 door S14 1260 175 3.15 Disc/Disc ABS
                              M3 Evolution 3 2 door, convertible S14 1260 189 3.15 Disc/Disc ABS
                              "Brano sine , vozi POLAKO..."

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #60
                                i bash sad neshto gledam na netu ne postoji chak ni obichan 324D .. vetj samo TD
                                mozda nije dovoljno dobra izvor na netu, postoji obican atmodizel 324D i te kako, i u karoseriji 324D i u 524D i ima oko 80 konjica, sto je i otprilike maximum konja koje je moguce dobiti iz 2400 dizelskih kubika.

                                modeli iz 80tih godina.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X