Zamislite: noc,kisa lije kao iz kabla,hladno I ti si u nekoj vukohebini imas rezervni tovak ,dizalicu, kljuc fabricki za tockove guma ti se probusila .Uzmes da otpustis tocak onako nervozan pokisao kad ono nece skocis malo po kljucu I iskrivis ga ko spagetu I onda sednes I places jer je neki majmun uzeo pistoljcinu sa cetvrtkom 3/4" na na jedno 900 Nm zakucao srafove.Mislim sta da mu radis da ga bijes sa onim krivim kljucem?Ne, nego da ga dovedes da mu das taj isti kljuc I da ne moze da ode dok ne zameni lepo tocak pa ce sledeci put lepo da privuce srafove pistoljem a rucno da proveri ili kilo kljucem najbolje. Izvinjavam se za off ali ovo me izludjuje.
Fiat punto 1.2 elx
Collapse
X
-
Šta će uopšte na mlađim fiatima takvi šrafovi. To nije dovoljno čvrsto ni za juga a inače se prave za juga i koštaju oko 150 dinara komad. Meki su kao lim. Zavrni ga jednom i odmah odvrni i vidi se deformacija navoja. Fiat nosi šrafove za 17 ključ i sa vencom. I bolje takav polovan nego ovaj za juga nov.
Comment
-
-
Kupljeni su prošle godine kada sam uzeo felne. Bili su potrebni konusni za alu, sa čeličnih nisu odgovarali. Obišao sam 5-6 prodavnica auto delova i to je bilo to, bolje nisam našao za alu felne barem u Pazovi. Sada su izbačeni iz upotrebe, za čelične imam fabričke a sada imam nove za ove felne koji su išli u kompletu sa distancerima.Last edited by slobodank; 27.03.2014, 22:38.
Comment
-
-
Nisam ni pogledao navoj dok ne napisa Mrcela. Vidi se. A i telo iznad navoja oparano. Meki su kao da su od folije za čokoladu. Uzmi na otpadu polovne original šrafove pa probaj da ih ovako oparaš. Višestruko su tvrđi. To kod tebe su najobičniji šrafovi za zastavina vozila a pasuju i na stare fiate jer je od njih i kopirano od prve fiće. Samo mi čudno da je pukao obično se sliže navoj kad se pretegne. A i ne mora da se pretera u stezanju, jednostavno loš materijal.
Ovaj forum ne daje upozorenje da je dodato novih poruka dok sam ja kucao?Last edited by vulkan; 27.03.2014, 22:50.
Comment
-
-
Nakon sto godina narezao rezervni ključ (ranije sam za 300 din uradio obični čisto da mogu da otključam vrata ili volan u slučaju potrebe). Za narezivanje su mi tražili od 3000 din što je podrazumevalo da sam skidam body ecu da šaljem ko zna gde i da mi ključ nema izgled fiatovog ključa pa do neverovatnih 150 evra. Našao sam neku sredinu i po iskustivamo forumaša sa fiatovog foruma izabrao ključara i to me zadovoljstvo izašlo 6000 din.
I jedna slika onako...
Last edited by slobodank; 12.05.2014, 10:55.
Comment
-
-
dobar si ti ..
meni crkla,bobina (mislio ECU ),set kvacila,alternator,rame ,zadnji lonac... sve to u roku od 3000 km. a pre toga nista
i da.. pusta mi antifriz negde kod senzora temperature na glavi..al mi se vise ne daju pare.
ponekad se zapitam da mi neko nije zamenio auto na parkingu..Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Comment
-
-
Pre neki slučajno podignem gumenu lajsnu sa krova i imam šta da vidim. Zapečena prljavština, zemlja ili šta li je već koju niko nikad nije dirao. Jedva sam uspeo da to očistim bez ribanja. Moraću da ponovim postupak još jednom pa ću da zalepim lajsnu iako i sa starim lepkom dobro drži. Sorry na lošim fotografijama, tel je u pitanju...
Comment
-
Comment