Pozdrav svima. Pre par postova pisao sam o problemu sa curenjem antifriza te da su tom prilikom zamenjene gumice tremodavača i usisne grane. Mislio sam da je sve gotovo kad za par dana ponovo fleka ispod kola
Odevezem naravno kola na reklamaciju, ostanu kod majstora čitav dan i predveče dođem po njega, kaže ne znam gde curi. Kako sam mu rekao da mi je auto neophodan i da nemam vremena, kaže za prvu ruku da mi sipa aditiv u rashladnu tečnost (po meni najgora varijanta na koju u redovnim uslovima ne bi ni pristao) i pristanem...
Sipa on meni aditiv, odmah sam išao u vožnju o 100+km parkiram kola i više ne curi. U sebi pomislim, pa nisam jedini koji je sipao aditiv možda i bude dobro. Naravno u glavi mi stalno prolaze negativne posledice aditiva koji ume da lepo začepi kanale, stvore se naslage na senzorima gde ide voda, termostat itd. Međutim ništa, sve lepo radi ali kratko.
Posle nedelju dana polako ali sigurno gubim grejanje, joj šta ću ako se zapušio mali hladnjak, pa počne da greje kao lud pa opet ništa- naravno počeo termostat da zeza. Reko rešiću to pred polazak na novogodšnji put, dobro ne curi...
Kad sutra ujutro
Kako sam kod majstora terao kola tri puta na reklamaciju, više me je bilo sramota da reklamiram kola iako sam to sve platio, nadam se da me razumete
Zovnem kuma (kod koga se trudim da ne teram kola pošto se nikad ne možemo dogovoriti oko plaćanja, pošto je cena uvek ništa a ja to ne volim!). Kaže doteraj (zna fiate u dušu) curi ili dihtung glave ili čep na bloku.
Odem kod kuma i prvo skidanje glave, zamena dihtunga neće da škodi pošto je dosta prevalio a kod puntića redovno ode. Prvo šta se vidi jeste pena od aditiva u rashladnom sistemu. Ispiranje sistema iz pet voda..
Prvo dole dekla...
I evo kakvo je stanje, tačno se videlo odakle voda curi a i ulje pomalo. Dihtung je dotrajao...
Ovako je izgledala glava posle skidanja...
Dihtung glave...
Zamenjen i termostat...
Naravno glava je išla na ravnanje i sve redom šta ide prilikom intervencije zamene dihtunga...
I juuupiii naizad puntiša ne flisuje
Pitaćete me koliko je koštalo, mene 0 din, prebili smo preko poliranja koje sam odmah odradio na licu mesta
Inače, plan mi je da vozim puntišu do 300.000km a to je još nekih 37k ili malo više od godinu dana. Onda ćemo videti šta će biti...
I evo ga puntiša, video sam ga poslednji put 30.12.2015. Stoji u 18 Becirku, nadam se da je još uvek tamo i da će da upali, večeras idem po njega ...
Moj je to vec pregazio a od odrzavanja dobije eventualno pranje. Ovaj moze da predje koliko hoces.
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
jesu mazge sto se tice motora,moj presao 180 000 km ,kad se zagreje,izvadim sipku za ulje ,dam gas,i na rupu nema nikakvog dima.
za do 3000 evra ekonomski nema bolje kupovine,od clasic punta 2008-9 godiste sa klimom,4vrata,i ugradjenim gasom
motor i limarija prva liga,ostalo tu i tamo..popravlja se kad sta rikne ko i na svakom autu,a opet i nije skupo,kako moze da bude kod nekih.
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Termostat sam kupio u Delmaxu. Bile su tri verzije sa tri različite cene. U tom trenutku na stanju su bile dve verzije jedna od 900 din a druga od 1600 din. Odmah sam se odlučio za tu skuplju "bolju" verziju, međutim kad je doneo tremostat (imao sam stari kod sebe) ispade da se razlikuju, odnosno taj jeftiniji kakav je bio kod mene ima "prelivni" kanal dok ovaj skuplji nema. Da kasnije ne bi bilo dileme, uzeli smo na kraju taj jeftiniji tj. isti kakav je i bio kod mene. Nemam trenutno račun kod sebe, zaboravio sam ko je proizvođač.
Danas mi i nije bio neki dan... Jutros parkiram kola iza firme na parking , odem na posao, oko 9h idem na doručak i reko da ga preparkiram kod dede par kuća niže, ujutro bilo hladno pa nisam imao volje da šetam. Prilazim kolima ona stoje ukoso na parkingu pomerena . Priđem ima šta da se vidi, neko me malkice čuknuo i "nije primetio", otišao. Bem ti sve, pukao branik, krilo iskrivljeno, puklo pod krilo, boca za tečnost za pranje stakala, krilo se podvuklo po vozačeva vrata, ne mogu da se otvore. Na firmi imamo kamere, a baš taj deo ne pokrivaju. Sednem za komp reko vratiću snimak mogu da vidim ko je tu prolazio pa ću tako utvrditi. Punto je stajao pored kontejnera i odmah posumnjam na čistoćin kamion. Izašla policija, pozvali smo odmah kamion ali je u međuvremenu bio na deponiji, sav kaljav i ne vidi se na njemu ništa. Tu su bila još četiri automobila koja su prolazila u vremenu kad su kola bila na parkingu, tri sam pregledao nemaju oštećenja, čekam još jednog renoa... Siguran sam da je čistoćin kamion ali ne mogu da dokažem...
Ovako su prolazili pored mene...
Oštećenje
Išao kod limara da vidim kad mogu da dođem na red. Teram u ponedeljak. Na otpadu ću uzeti polovan branik (40e), uzeću i drugo krilo da se ovo ne bi peglalo i gitovalo pod uslovom da nađem neko bez korozije moje ga nema (20e), pod krilo (1000 din) i boca za tečnost za stakla, ne znam koliko je ali sigurno jedno 15e plus farbanje. Nadam se da ću se na otpadu malo iscenkati.
Nije mi zbog toga što su kola oštećena, već što je p.... pobegla. Ima u komšiluku još koja kamera pa ću u ponedeljak, nadam se, to da rešim a onda idem u goste na kafu...
Na krilu ništa, za ne poverovati!. Vraćao sam snimak sa kamera (kao što sam rekao ne pokrivaju taj deo ali se vidi koja su tu vozila prolazila) i zapazio čistoćin kamion i četiri vozila. Sva vozila sam pronašao i pregledao, bez oštećenja su i 99,9% sam siguran da je u pitanju kamion. Međutim, kada smo pozvali kamion on se vratio sa deponije sav kaljav ništa se na njemu ne vidi, gledao ja, gledala policija ali džabe. A vozači, kumovi, nismo mi pa tako u krug...
Inače pribavio sam nešto od delova. Kada sam bio kod limara kaže on meni nema šanse da nađeš polovan branik to je deo koji se najčešće traži. Ja pomislio da ću ga naći ali gde god da sam pozvao nema prednji branik za punto 3v tako da na kraju ide novi zamenski tj kinez, vizuelno je isti.
Uzeo sam drugo krilo, bilo ih je preko dvadeset na polici, izabrao sam najbolje sva imaju koroziju na dnu tamo gde je od kamenčića otpala farba, i kod ovog je otpala farba na dnu, ništa puno, u suštini zdravo sa par sitnih ulubljenja koja će se izgitovati. Na slikama se ne vidi ali moje je kompletno izgužvano zato je išlo drugo da se ne bi kompletno gitovalo.
Cene su:
krilo-20e
podkrilo-5e
boca-5e
Branici (u prajmeru) se kreću od 4000-5000 dinara.
Comment