Ne odustaj od garancije, moraju dati drugi, čak i da si ga ti sulfatizovao treba da daju drugi zbog reputacije. Kao i u ostalim sferama ciganija je teška kad dodje do reklamacije pošto se na to nije naviklo do sada ali ide polako...
Fiat punto 1.2 elx
Collapse
X
-
-
Stigla ekspertiza za akumulator. Naravno očekivao sam da me odbiju. Zanima me vaše mišljenje o ovome... (možda je ovo tema za akumulatore ali kad sam je već ovde pokrenuo nastavljam). Trenutno nemam živaca da se bakćem sa njima... Zamutio sam ime maloprodavca, centralni servis za Vartu se zna pa nema razloga da zamućujem.
Comment
-
-
Malo sam merio potrošnju. Plan mi je bio da ga svaki put praznim do kraja i sipam na istoj pumpi ali se to u praksi pokazalo nemoguće. Nisam beležio potrošnju benzina u litrama ali sam otprilike zabeležio da sam potrošio benzina između 3500-4000 dinara (Nemam tačan podatak, tj nisam siguran za jedno sipanje). U pitanju je mešovita vožnja. Evo kako izgleda...
Comment
-
-
Merenje na ovaj način (sa puno uzoraka) je najtačnije. To što nisi uvek sipao na istoj pumpi i trošio do kraja ne utiče an tačnost, čak obrnuto. Nikad ne možeš isto potrošiti do kraja.
Uzorak na 2 punjenja zanemaruje litru dve gore dole po punjenju tako da na ukupnu sumu to može biti 5 litara a to je minorna razlika. Ja bih zaključio da je to dobra potrošnja.
Originally posted by slobodank View PostMalo sam merio potrošnju. Plan mi je bio da ga svaki put praznim do kraja i sipam na istoj pumpi ali se to u praksi pokazalo nemoguće. Nisam beležio potrošnju benzina u litrama ali sam otprilike zabeležio da sam potrošio benzina između 3500-4000 dinara (Nemam tačan podatak, tj nisam siguran za jedno sipanje). U pitanju je mešovita vožnja. Evo kako izgleda...
Comment
-
-
Originally posted by zoranbg View Postovo je van grada uglavnom?
Baš sam danas u firmi pogledao za naše službene puntiće i njihov je prosek je oko 8,5l i to isključivo u gradskoj vožnji za neki zimski period.
E sad verovatno zavisi i od stila vožnje, ja na autoputu vozim oko 3000rpm a u gradu po propisu. Najveću potrošnju koju sam izmerio "od čepa do čepa" bila je zimi u mešovitoj vožnji 8,7 a najmanja prosečna isto "od čepa do čepa" mi je na ibarskoj kada vozim u 5 konstanstno 80-90 km/h i tada padne na 6,5.
Comment
-
-
okreni, obrni, punto 1,2 8v trosi malo, znam po caletu koji je mator i vozi sve u trecoj. I jeftin je za odrzavanje. Usudio bih se reci, najbolji auto posle golfa 2You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
A gas mu stoji kao šamar budali, nema boljeg auta za gas od PuntaŠto bi rekli u onoj reklami Das ist Auto
Comment
-
-
posto je sad komplet za veiki servis bez malog ?
dihtung dekla, ja menjao dva puta i uvek negde malo curi, ne obracam paznju na to vise.dolijem 0.5 l ulja na 10000kmLakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Delove sam uzeo u AP Sportu. Bilo je dve verzije, ovo je skuplja
1.Pumpa vode-1.900,00
2.Kaiš zupčasti-990,00
3.Kaiš kanalni-890,00
4.Ležaj pk kaiša- 3.150,00
5.Ležaj španera - 1.490,00
Sto se tiče cene delova kada sam radio prvi veliki servis pre skoro 3 godine cene su neznatno niže.
Dihtung dekla sam menjao pre 50.000 km i baš mi za ove praznike procurio. To je boljka kod ovih godišta pintića koji imaju 4 šrafa po dekli, noviji pa i ovi naši kragujevački imaju 8 šrafova po dekli pa se taj problem ređe javlja. Inače cena dihtunga je 270 dinaraLast edited by slobodank; 20.02.2015, 22:30.
Comment
-
-
Juče urađen veliki servis tako da sam sad miran neko vreme. Imam par fotografija sa telefona čisto da se vidi kako je bilo.
Prvo je sve razbucano.
Stanje skinutih delova.
Pk
Pumpa.
Španer pk.
Skinuti difuzor, map senzori, creva ibera, dizne i sve očišeno.
Zamenjen dihtung dekla.
Stari dihtung, vizuelno čitav, jednostavno u pitanju je gumica koja se vremenom sasuši pa flisuje. Jeftin, veoma laka zamena.
Najviše su me iznenadile svećice. Na njemu su bile odgovarajuće Brisk svećice. Proizvođač kaže da se menjaju na 30.000 km. Proverio sam ih na 15k i bile su ok. Posle 28k ne izgledaju najbolje . Evo kako izgledaju u poređenu sa novim NGK...
Ovde se malo bolje vidi
Ugrađeni i ksenoni koje sam dobio na poklon a koji su skinuti sa jedne Alfe koja je stigla iz "Njemačke" pa otišla na bubanj. Iako nisam pristalica ksenova stavio sam ih radi testa a punto ima i projektore tako da ne rasipa svetlost. Imam i rezervne poklopce farova (pošto su postojeći probušeni radi kabla) ništa nije bušeno, balasti su vezani vezicama tako da za 15 min sve mogu da vratim u fabričko stanje. Stavljene i canbus pozicije. U pitanju su tanki balasti koje ću lepo da zavučem da se ništa ne primeti, ali prvo moram da operem motor zbog fleka od ulja koje su ostale zbog dihtunga.
Pregledan trap sve u redu, urađen servis plina dijagnostika, ispran sistem zamenjen antifriz. Primećen jedan budući kvar a to je donji nosač motora koji je pri kraju. Može još da se vozi ne lupa ali naravno mene saznanje da je nešto pri izdisaju nervira. Sutra ga uzimam (cena 2000 din) i odmah ću da zamenim, dva šrafa i to je to.Last edited by slobodank; 23.02.2015, 08:39.
Comment
-
Comment