Pa nema tu šta posebno, nije loša stvar za zaštitu, lako se nanosi, može svako da uradi pogotovo ako planira da zadrži vozilo više godina. Iako pocinkovani nisu otporni 100% na koroziju pa nije loše uraditi. Vidim cena jednog spreja je oko 1000 din i ako neko planira da zaštiti i vrata i npr gredu i slično na vozilu ove veličine potrebna su dva spreja. Ovaj u izdašnom nanošenju bio je dovoljan za sajtne.
Punto i dalje kotrlja. Nema se vremena za neko posebno održavanje, samo redovno odsoljavanje. Za mesec dana reatest, registracija, a taman će se poklopiti i mali servis pa se pripremam za to.
Pre neki dan prođe pored mene kamion, udari me kamečić i napukne šoferka. Napravi se oštećenje veličine jednog dinara. Odmah sam stavio izolir traku preko da zaštitim i posle par dana u glass servis. Oštećenje sanirano po meni vrlo uspešno , moguće je iz nekog ugla videti jedno zamućenje koje je mnogo manje o početnog oštećenja. Cena 2000 din.
Ovako je ispalo na kraju (slike samog oštećenja nemam)
Od gluposti u plafonjeru sam ubacio dva c5w cob panelčića tako da kabina svetli kao luda image url
Na raznim forumima sam video da u punta postavljaju plafonjeru pozadi a kao sam imao još nekih led gluposti koje sam uzimao na aliju provučem instalaciju i postavim po dva panelčića pozadi. Samolepljivi su tako da sam ih postavio na zadnje stubove, ništa nisam bušio pozadi niti budžio. Mogu reći da nije loše korisno je. Prednje sam povezao na mesto jedne sijalice a zanje na mesto druge tako da je moguće da rade ili sva četiri ili samo prednji ili zadnji image url
Počeo punto da zeza prilikom prebacivanja na plin, prebacuje lepo tek kod pune radne temperature 'oma sam znao šta je, čist plin
Sada ventil kucka kao nov. Ovo je drugo čišćenje za nekih 110000 km na plinu.
Danas stavljen set letnjih guma-felni. U pitanju su moje stare felne koje prošle godine nisu bile na kolima. Pošto su imale dosta sitnih oštećenja koja su mi bola oči morao sam ih malo doterati.
Ovo je stanje na početku kada sam pripremao oštećenja za alu git (nisu imala velika oštećenja pa nije bilo potrebe za varenjem rubova).
Radio sam i unutrašnjost felni, ovo je stanje u fazi pripreme
Na delu gde naleže guma na felnu bilo je dosta naslaga lepka i korozije pa je i to moralo da se sredi
Unutrašnost gotova
I kada misliš da si pripremio lice baciš primer i tada se pokažu svi propusti (u ovoj fazi se još može ispeglati) pa radiš ponovo pa ponovo primer,
Ovo je poređenje završene felne i felne koja treba da se radi, čisto da se vidi razlika
Kada su bile gotove posle sušenja u kutiju da se ne bi izgrebale
Ventili su sa Alija, 5 kom 1,23e dok vulkanizeri naplaćuju 200 po komadu
I kada sam mislio da je sve gotovo moja mama tražila nešto po garaži, obori policu , popadaše felne direkt na lice, a neke se kotrljale po garaži i rezultat je ovo
I to je tako stajalo neko vreme, mislio sam da batalim ali pošto takve ne vredi ni meni ni drugome odlučim ajmo ponovo
Šmirglanje i peglanje oštećenja
Priprema za primer
Primer
Šmirglanje primera-priprema za farbanje
Spremno za farbanje
Rezultat
Montaža
Kući stavio felne uz pomoć brata, nisam želeo da rizukujem neku ogrebotinu kod vulkanizera
I na kraju
I na samom kraju farbano je sprejevima, za podlogu korišten body etch primer, dupli color baza za felne i dupli color cars clear coat.
Fala Ostalo je par sitnica pa da punto bude u tip top stanju, između ostalog pukla je sajla u desnom sedištu a ponovo je otišla i biksna u graničniku vrata pa ću to odneti da se obradi na strugu.
Comment