Fiat punto 1.2 elx

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hermes
    CBC Senator XXL
    • 14.02.2006
    • 1306
    • https://t.me/pump_upp
    • bemve

    Kad bi svako zapisivao svaki dinar koji iz bilo kog razloga gurne u kola, 99% ljudi ne bi verovaralo koliko je to mnogo para. Vreme relativizuje troškove, zaborave se sitnije stvari, pa bude ‚‚mom autu samo menjam ulje.... i jedanput korpu kvačila‚‚
    Uzgred, koliko sam shvatio, punto pravi ‚‚lake‚‚ kilometre, tj. uglavnom na otvorenom, pa je moguće da su ovo ipak veliki troškovi.Ali, s druge strane, ne da nije premijum kasa, nego je nešto najjeftinije što možeš da kupiš i imaš. A i taj akumulator je njesra da bez nekog velikog broja startova ne može da izdrži dve godine,ccc - pa posle kupi vartu ili neki izvikan akumulator za 130-150 din/Ah.
    U svakom slučaju, lepo je što vrhunski održavaš auto, em je pouzdan i lep, em te to poledično čini srećnim (iako voziš punto)
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • chaboo
      CBC Veteran
      • 17.06.2012
      • 195
      • Beograd V.Mostanica
      • citroen C5 hdi

      Svakom ko ovako odrzava auto (bilo koji) svaka cast jer se covek sa ovakvim autom sme uputiti bilo gde i kad .

      Comment

      • slobodank
        Moderator
        • 26.11.2007
        • 1338
        • Stara Pazova
        • Fiat Idea 14.16v lpg

        Hvala momci na komentarima

        Nego, spomenuo sam gore akumulator i vidim da će biti zaj.... da dobijem drugi. Sad kada sam se upustio u problematiku nešto mi ne štima. U kolima je pre ovoga bio fabrički akumulator (m.mareli 12v 42Ah). Pošto mi crkao ispred zgrade, pozvao sam prodavnicu čisto da se raspitam o cenama, i pošto imaju mobilnu službu, pitali me za kola i koji je akumulator i doneli mi vartu 42Ah, 390A. E sad pogledao u službene puntiće (domaće) i svuda su akumulatori 44Ah, 420A, a u jednom Italijanu 42Ah, 390A (čini mi se da je za strana tržišta, ili barem za starije serije išao 42Ah, 390A).
        Elem, odem u ovlašćeni servis i pitaju me šta se dešava, imaš li garanciju. Kažem da ujutro otežano pali i da imam još 14 meseci garancije. Pogleda u akumulator i prva reakcija je bila zašto ti je tako mali akumulator. Reko to je stavio vaš kolega, samo me pitao za marku, a kako radite taj posao predpostavljam da znate šta treba kad već dajete garanciju. Kada je prikopčao merni uređaj na akumulator (ugašeno vozilo) prikazao je napon 12.3 v i poruku bad nad replace it (pravi se blesav 72% kapaciteta). Upalio vozilo, puni 14,2 na leru, proverio da ne vuče struju, sve kako treba. Pa kreće, ti ga sigurno voziš samo po gradu, moraš da ga nagariš na otvorenom pa do toga da se ispravnost akumulatora meri na 27 stepeni. Kada sam mu rekao da svaki dan vozim po auto putu i da se auto svaki dan vozi više od sat vremena, onda mi kaže napuni ga da ti ja ne naplaćujem, iseci lepo nalepnicu, otvori čepove i puni 3 časa, ne sme da ti povuče više od 5 ampera, bla bla .... Naravno u garantnom listu stoji da se ne otvara prilikom punjena veća da se to može uraditi samo u ovlašćenom servisu. Kako nisam imao živaca da se raspravljam ostavio sam to za neku drugu priliku... Auto dobro pali, kada je hladnije ne zavrti ga tako veselo ali šta ćemo kada bude minus 15.


        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          u jaka stvar dal je 44 ili 42 Ah , . to je komedija ,kad treba da se akumultaor zameni u garanciji.
          i mislim da bas ide od 42 Ah , ali totalno nebitna stvar.
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • WEST 014
            CBC Senator XXL
            • 17.08.2010
            • 862
            • Valjevo
            • Audi A4

            Samo da izvuku pedu da slucajno ne daju nov akumulator... Srbija...

            Comment

            • slobodank
              Moderator
              • 26.11.2007
              • 1338
              • Stara Pazova
              • Fiat Idea 14.16v lpg

              abarth vs abarth


              Comment

              • slobodank
                Moderator
                • 26.11.2007
                • 1338
                • Stara Pazova
                • Fiat Idea 14.16v lpg

                Juče u Starim Banovcima uletim u jednu rupu koja tu nije bila predhodni dan i toliko klepim da sam mislio sam sam iskrivio pola auta, čak mi se i servo ugasio koliki je bio udarac. Zbog bezbednosti nije bilo načina da izbegnem rupu. Danas išao da proverim felnu, sve u redu ali sam malo pomerio trap i volan mi je bio blago udesno, ništa nije iskrivljeno ili slično, centriran trap, ide kao strela. I da sada kroz Banovce 30km/h



                Comment

                • Mrcela
                  CBC Veteran
                  • 23.02.2013
                  • 191
                  • Zemun
                  • Citroen C5 HDi 98 kw

                  -Жиле-

                  Comment

                  • boban1982
                    CBC Senator XXL
                    • 14.03.2010
                    • 1106
                    • Batajnica
                    • SAXO VTS-BIC

                    Ja na putu ka Novim Banovcima udarim u rupu i iskoci mi bubreg na gumi,sreca pa su gume bile vec za zamenu...A felne nove 18-ice,sreca pa prezivese.Nula bodova za Banovce!!!!!!!!!!!!!!!!!

                    Comment

                    • rados
                      CBC Senator XXL
                      • 02.03.2011
                      • 539
                      • G.Milanovac SRBIJA
                      • OPEL ASTRA G Z16XE

                      cudo otkud rupa na putu u Srbiji,bas se pitam

                      Comment

                      • Mi.An.
                        CBC Član
                        • 01.11.2014
                        • 26
                        • Beograd
                        • Fiat

                        jos si i dobro prosao

                        Comment

                        • slobodank
                          Moderator
                          • 26.11.2007
                          • 1338
                          • Stara Pazova
                          • Fiat Idea 14.16v lpg

                          Pre neki dan čujem zveckanje iz zadnjeg lonca, zvuk kao da ubaciš šraf u metalnu konzervu i mućkaš. Sagnem se lonac čitav, nema rupe, ne vidim da se išta odvarilo. Vozio tako dan i vrnem do majstora, kaže ni on ništa ne vidi verovatno je stradao iznutra, skine ga i kada ga je nakrenuo komplet iznutrice ispadoše na rupu. Spolja čitav ni tačkice. Kaže jel da vraćam ili nov, odlučim se za nov, walker sa ugradnjom 5000.
                          Inače prešao sa njim oko 61000 km i to je potvrdilo pravilo koje mi je poznato iz firme gde imamo službene zuntiće na plin da zadnji lonac odlazi između 55-65k. Sad sam miran 2-3 godine...
                          Inače zbog posla punto se ne gasi zadnje vreme, na pumpi me svi znaju, više i ne pitaju šta i koliko točim

                          Last edited by slobodank; 12.12.2014, 21:22.


                          Comment

                          • slobodank
                            Moderator
                            • 26.11.2007
                            • 1338
                            • Stara Pazova
                            • Fiat Idea 14.16v lpg

                            Mali update.
                            Ko prati temu video je da sam pisao o problemu sa akumulatorom. Da podsetim, kupio Vatru koja je crkla u garantnom roku, nije izdražala ni dve godine, automobil bio u dva servisa prodavca, utvrđeno da automobil puni po njihovim rečima odlično, ne vuče struju, merni instrument pokazuje da je baterija neispravna i da je potrebna zamena a kada nastupa zamena u garantnom roku, e tu nastaju problemi. Kako nisam mogao da čekam njihov izveštaj odnosno testiranje 8-15 dana, i kako nemaju zamenski kupio sam danas drugi akumulator u meni poznatoj prodavnici (moji drugari). Nisu bili iznenađeni (ne)ostvarivanjem prava u garantnom roku.
                            Baterija je proverena i evo šta merni uređaj kaže:







                            Posle razmatranja i iskustava servisera uzeo Toplu, 45ah, 390A.





                            Vartu odneo na reklamaciju, rešio da budem manje pristojan i ide nekako lakše nažalost... Videćemo da li će šta biti od garancije.


                            Comment

                            • expendable
                              CBC Senator XXL
                              • 04.11.2009
                              • 3662
                              • Bor

                              Topla Energy je Ca-Ca tip akum. ali je bolje prilagođen vozilu nego Varta Blue ili Topla TOP serija (bolje se puni nižim naponima).
                              Možda je još bolje bilo da si uzeo od 50Ah (iste dimenzije) ali je i ovako u redu. Otvori za dopunjavanje vode su dobra stvar (i pored male "potrošnje" iste), možda zatreba (jednom godišnje ili u dve godine, što stariji to više).

                              Vartu neka ti zamene i nemoj da te zamajavaju. Sa 73% startne struje u garantnom roku nije ni za šta (ispod 70% je za reciklažu).
                              Ispod 80% je loše (možda je granica za zameni i 75% ali i 79% je loše a 73% je katastrofa). Akum. je na samoj granici upotrebljivosti. Rezultat je dobar za ak. star 5 god. (ili spašen iz "mrtvih", delimično sulfatiziran pa oporavljen) ALI ne i za dve godine star (1-3).
                              Ako ima dobru masu ("kilažu") moraju ti ga zameniti (i tačka). Pogledaj na sajtu Varte koliko je nov (odstupanje može biti ... eh, kad bi se bar setio ... verovatno do 5% ... mislim da na Mišinom blogu ima, koristi google da nađeš temu).
                              Uostalom ako vrdaju, traži da urade ultimativni test (koji još mogu servisi da urade, jedini "nad popom" je struja pražnjenja na raznim opterećenjima (ceo ciklus) ali to dugo traje i traži opremu koju imaju samo instituti i fakulteti ... i fabrike) a to je kriva pražnjenja pod velikim opterećenjem (struja 45% od EN deklarisane) u trajanju od 15s. Napon NE sme da padne ispod 10,2V inače je akum. za reciklažu ... tačnije, može eventualno da posluži (ako je malo ispod i pri kraju testa) ali nije u dobrom stanju i svakako je za ZAMENU u garantnom roku.
                              Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

                              Comment

                              • slobodank
                                Moderator
                                • 26.11.2007
                                • 1338
                                • Stara Pazova
                                • Fiat Idea 14.16v lpg

                                Hvala na iscrpnom odgovoru
                                Jedva čekam da vidim izveštaj iz njihovog servisa, šta će da kažu. Da napomenem da aku nije ostajao bez struje, jednostavno sa hladnijim vremenom je posutao, ispod nule je već bilo gatanje da li će da upali, morao sam da vucaran booster u gepeku za svaki slučaj. Čekam izveštaj pa izveštavam...


                                Comment

                                Working...
                                X