Sad sam gledao, Premier je u pitanju.
Alfa Romeo 155
Collapse
X
-
hvala ti.
*izgleda da su za tebe i mene ipak bar 2500
sad, naplasili me danas ljudi s posla u vezi Ferodo da se prave falsifikati i to kod nas, neka "podrum mala privreda" varijanta... gde kupiti original a da si siguran da su uvoz?
.
Comment
-
-
dok ne promenim diskove, bez odlaganja cu se baciti bar na zamenu plocica i ulja. danas sam malo divljao u vise pravaca, vise sati. te kocnice koje su skoro nepostojece posle nekoliko kocenja su mi uterale strah u kosti. i jos nesto: bez ABS-a (ajde, bolan stani!) i pored iskustva i odlicnih guma i vesanja, proklizao sam desnim tockom po suvom (shkriiiip) 3-4m kao dobardan u kriticnoj situaciji...
*bonus info: pokusao sam ceo jedan rezervoar da probam da vozim "polako i normalno" ali mi se povecala potrosnja sa 12.71 na 14.01!!! dakle: sve oko povezanosti "teske noge" s velikom potrosnjom su prazne price. bice pedala do metala. kad je bal - nek je pod maskama!
P.S. LPG
.
Comment
-
-
Kakve ovo veze ima sa zamenom plocica i kocione tecnosti sto ti je blokirao desni tocak dok si divljao? Ili sam nesto pogresno razumeo?Originally posted by dekidekidok ne promenim diskove, bez odlaganja cu se baciti bar na zamenu plocica i ulja. danas sam malo divljao u vise pravaca, vise sati. te kocnice koje su skoro nepostojece posle nekoliko kocenja su mi uterale strah u kosti. i jos nesto: bez ABS-a (ajde, bolan stani!) i pored iskustva i odlicnih guma i vesanja, proklizao sam desnim tockom po suvom (shkriiiip) 3-4m kao dobardan u kriticnoj situaciji...
Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
Precizno, nema sta......a `teska` noga i potrosnja su ipak u nekoj nevidljivoj i nadasve neobjasnjivoj spreziOriginally posted by dekidekiali mi se povecala potrosnja sa 12.71 na 14.01!!! dakle: sve oko povezanosti "teske noge" s velikom potrosnjom su prazne price.
Comment
-
-
ne pricam samo o blokadi tocka, vec o osecaju tvrde pedale koja ne koci i auta koji se ne zaustavlja. prosto.
pricam o neznijoj voznji: laksem ubrzavanju, izbacivanju u ler, generalno sporijoj voznji. i - veca potrosnja. fuj.
*sad makar znam limite ove Alfe, ako nista drugo.
**kazu mi: tesko moze da se oseti razlika 2.0 16V i 1.8 16V. razlika je ogromna. ili ovom motoru nesto fali, ne znam. varijator, drugacije mapiranje, drugaciji usis...? ja sam samo dvaput ikada (svojom nepaznjom) stisnuo gas do daske na 2.0 16V. jednostavno za tim nikad nije bilo potrebe. ovu ne da gazim vec sam izlizao pedalu...
jel osim mene neko divljao i sa jednim i sa drugim?
***da sad sednem u 1.6 16V - osecam da bih se posle 5 minuta zaustavio i isao peske.
vidim ja, necu se smiriti dok ne ubacim V6 TB ispod haube...
.
Comment
-
-
Onda definitivno menjaj kocionu tecnost i ako mislis i dalje tako da divljas onda sipaj Motul 5.1 i cepaj...Originally posted by dekidekine pricam samo o blokadi tocka, vec o osecaju tvrde pedale koja ne koci i auta koji se ne zaustavlja. prosto.
Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
to sam cekao da procitam. nisam hteo da prejudiciram, ali nije 100 dukata (vec 500 din) da bih se razmisljao.
mozda i teflonska creva, kad smo vec kod toga. sta mislis?
(cekam Najdzijeva da vidim kako su ispala i da li je zadovoljan...)
.
Comment
-
-
da znas, nije losa ideja!
ne ide on tako lose, ali se uzasno zaustavlja!
sredice se. moram ovde glasno da razmisljam, ne zamerite mi. ja bih kucu prodao i stavio TarOx na tockove a to nije bas racionalno razmisljanje, pa bih da cujem malo ljude koji mi misle dobro a stoje sa strane odakle su stvari mnogo ociglednije...
.
Comment
-
-
Postavljene fotke u sektaskom delu foruma, pa vidi.Originally posted by dekidekimozda i teflonska creva, kad smo vec kod toga. sta mislis?
(cekam Najdzijeva da vidim kako su ispala i da li je zadovoljan...)

Originally posted by JovanaSamo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)
Comment
-
-
Ma i ja se tako tripujem nonstop, te otisla mi lamela te prljave mi dizne te ovo te ono i izmeri do sto 8,5 a fabricki stoji 9,2Originally posted by dekidekida znas, nije losa ideja!
ne ide on tako lose, ali se uzasno zaustavlja!
sredice se. moram ovde glasno da razmisljam, ne zamerite mi. ja bih kucu prodao i stavio TarOx na tockove a to nije bas racionalno razmisljanje, pa bih da cujem malo ljude koji mi misle dobro a stoje sa strane odakle su stvari mnogo ociglednije...
i to sa 17"
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
sinoc, ja merio 0-100 s mobilnim u levoj ruci kojom sam drzao volan dok je desna na rucici menjaca:
benzin: 10.4s (fabricki 10.0s), s tim sto - kad je krenuo, posle deset metara je poceo da proklizava (kad se sve otvorilo) par sekundi... verovatno bih izmerio i bolje.
gas: 11.2s, s tim sto mi je imao jeziv "drop" na 5.500 u prvoj, a tik posle dostizanja 100 u drugoj mi se zatvorio nepovratni ventil na boci
. (za neupucene, sigurnosni ventil koji zatvara izlaz iz boce kad gas pocne da previse brzo istice, kad se pokida instalacija i slicno...) ugasio mi se auto! ja prebacio na benzin, i posle nekoliko sekundi sve se vratilo na normalu ("cak").
pa... nije lose.
.
Comment
-
Comment