krenuo sam ovako:
*ler 4500 par sekundi
*start
*poluvaga da ne prokliza
*kad uhvati pedala do metala
(tu se desio peh. lamela se pokazala zilavija od guma. slajfovao sam ko blesav nekoliko metara)
*6300-6500 u drugu
*100km/h
to je to.
na gasu:
*ler 4500 par sekundi
*start
*poluvaga da ne prokliza
*kad uhvati pedala do metala
(tu se desio drop na 5.500rpm)
*druga
*100km/h
nisam cvrsto drzao volan i dekoncentrisalo me jos par stvari ali eto, i sa pehovima opet nije tako lose. osecam i ja da moze bolje kako ti vozis do 100?
si montirao, kakva su?
(cek malo, sto se cene tice... ako je SuperflyTNT platio samo prednja dva onoliko, dodje mu skoro na isto, zar ne?)
u cemu je caka s tim crevima btw? ne sire se pod pritiskom? sta je ispod pletenica rostfraja, gumeno crevo ili?
Ne, montiracu ih za vikend, al' cu saznati kakva su tek kad je registrujem i predjem nekih 300km dok 'ne legnu' novi diskovi i plocice koje sam namontirao.
Na sektasici imas samo jedno crevo pozadi, pa izadje u HR malo jeftinije.
Originally posted by Jovana
Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)
Drzhish pun gas i chim osetish na vecim obrtajima da nadolazi taj "drop" naglo popustish gas
do recimo 1/3 pedale (znachi skoro skroz) samo na trenutak i onda opet pun gas.
Nece vishe biti "drop"-a
Probaj malo, oseti ga i videcesh o chemu pricham... samo nemoj na malim obrtajima to da radish da ne bude BUUUM
u cemu je caka s tim crevima btw? ne sire se pod pritiskom? sta je ispod pletenica rostfraja, gumeno crevo ili?
Sad tek videh da ti nisam komplet odgovorio...
LM, creva se zovu teflonska, pa je do kocione tecnosti teflon koji ima veoma mali koeficijent trenja. Glavna karakteristika ovih creva je da se ne sire pod pritiskom cime se dobija veca kontrola nad pedalom kocnice. Takodje su otpornija na mehanicka ostecenja.
Ipak, u normalinm uslovima voznje, verujem da se nece primeti neka znacajna razlika.
Originally posted by Jovana
Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)
Pacijent je poceo sve vise da oseca lupkanje u glavi, a kad se probudi ujutro imao je blagu amneziju i trebalo mu je sve vise vremena da se seti da li je dizelas ili je normalna osoba. U njegovim godinama i prozivljenim ludim putovanjima treba s vremena na vreme da popije aspirin da mu procisti arterije i kapilare:
i stvar je ubrzo bila resena. Preventive radi, odradjena je i transfuzija krvi:
posle ponovnog putovanja, rezultati terapije su se pokazali uspesnim. pritisak u glavi je znacajno pao sa 3.5 na 2.8 (u mirovanju), npr. sa mnogo manje utrosene energije postizani su isti rezutati.
*looda voznja juce do Oplenca i nazad, jedan leek je vozio G3 sa stock vesanjem i gumama do granica izletanja iz krivine a ja ga sa zadovoljstvom pratio (da imam nekog ispred ako izleti cika sa svetlecom lizalicom), preleteo sam put bukvalno i rezultati su sledeci:
- temp. motora 78
- temp. ulja 65
Comment