Meni je fazon sa crnom haubom extra...razmisljam se
hondica lepotica
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Da lepo stoji - stoji!!!
Ma i ja sam se razmisljao al kad sam video cenu odma sam zavrsio s razmisljanjem!!!

Ma jok bre, puno para za nesto sto je osetljivo i za auto koji je za svaki dan, definitivno!!!Mess with the best, die like the rest!!!
Comment
-
-
Niko da me pofali sto sam naucio da pravim karbon haube, bas u PS
Prvo to nije stajling nego tuning. Moja hauba je teska oko 60kg a karbon je 19 cini mi se. Isto tako mogu da se naprave i vrata i gepek i branici i olaksa se auto ludilo a ostane ista cvrstina.
Ja vide da kulundzicu u akordu nista nije falilo iako je enterijer ceo vec godinama od karbona. U sustini karbon kao materijal ne prefarban je isto kao i da kupite haubu obicnu koja dolazi sa osnovnom bojom... Normalno da ce da struli ako se ne prelakira. Stavise, danas sam saznao iz prve ruke da karbon moze da se popravlja ako se unisti, tj prelepi se i onda se smirgla, ali estetski ako se ne farba nije neko resenje.
U Bobanu, ona lepa mica VI-ica ima ceo bodykit od karbona ali je lukavo prefarbano da se ne vidi... Znaci ima funkciju ali nema izgled
Comment
-
-
1. Kako bre hauba teška 60kg? Od čega je, jbt, pravljena?
2. Kako to karbon da truli?
3. Normalno da Accordu unutrašnjost nije oštećena jer u unutrašnjosti ne uleću kamenčići i unutrašnjost se ne čuka sa drugim automobilima.
4. Koj moj si vežabao karbon u photoshopu ako to za tebe nije styling, nego tuning? Ako hoćeš neki tuning na PCu, onda se on radi u excel ili calculatoru.
Mislim, sale ima auto od 7000eur, ne od 70.000, ne od 700.000 eur. Jesi li svestan koliko kabon košta. Hauba 500e, vrata i ostalo ko zna kolko. Nekoliko hiljada evra sigurno i ti se na to ložiš? Idi begaj, izgubiće 50kg težine i 0.1 sekundu na četvrt milje za par hiljada evra. Svaka čast tuning masteru. Vidi se zašto se baviš mrežama, a ne ekonomojiom.
Ajde dosta kolektivnog lupetanja. Ko hoće da farba haubu u crno, neka farba, na nekim autima je lepo, na nekim onako... Manite se bre karbona i gluposti. Živimo u Srbiji i vozimo kola do 7-8.000 evra (izuzimajući par ostalih koji su se zajebali, pa kupili Civice minivenove sa torzijom pozadi, samo zato što imaju "svemirske" farove).
Evo ja ću ti Sale dati najprijateljskiji savet. Ostavi tvoj autić na miru. Lep je i jako brz i još dugo vremena će biti lep i pouzdan. Posveti se, pored porodice, svom poslu i gledaj da mlatiš neke pare... da bi skupio za S2000 koji će za koju godinu biti relativno pristupačan. Pošto je Honda, nije skupo imati, voziti i održavati taj auto, a pošto je napravljena u najboljoj Hondinoj fabrici na svetu, pored Suzuke, nadživeće sve Honde napravljene po UK, Turskoj i USA i trajati nekoliko vekova. Ignoriši ove tuningstyling mastere iz fotelje.
Comment
-
-
Po slobodnoj proceni - oko 20-25-30 kg. Ali mislim da mozemo pronaci tacne cifre na netu, da ne lupetamo bezveze.
Btw, koliko ja znam , karbon izvorno ima teksturu koja se oseca pod prstima sasvim fino. Ali uglavnom ga smirglaju i ravnaju pretpostavljam zbog aerodinamike
EI9, EJ9, EK9......
Comment
-
-
Evo da napravim neku paralelu...
Ovo je karbon hauba na Del Sol CRX-u, isti proizvodjac(americki) koji i ja prodajem:

i ova:

A evo i na Preludu Honda Fun Club Hrvatska:

Perolake su, cak i naspram aluminijumske EVO 5 haube, koju sam drzao jednom rukom:

A kad uporedim sa mojom haubom na Elantri, koja je slicnih dimenzija, teza je barem 10x..
Tako da mislim da karbon hauba vredi te pare, pitanje je da li se isplati...A koji se tuning isplati, kad pogledas...
Comment
-
-
Originally posted by Bane®
Evo ja ću ti Sale dati najprijateljskiji savet. Ostavi tvoj autić na miru. Lep je i jako brz i još dugo vremena će biti lep i pouzdan. Posveti se, pored porodice, svom poslu i gledaj da mlatiš neke pare... da bi skupio za S2000 koji će za koju godinu biti relativno pristupačan. Pošto je Honda, nije skupo imati, voziti i održavati taj auto, a pošto je napravljena u najboljoj Hondinoj fabrici na svetu, pored Suzuke, nadživeće sve Honde napravljene po UK, Turskoj i USA i trajati nekoliko vekova. Ignoriši ove tuningstyling mastere iz fotelje.
SVAKA CAST!!!TAKO JA RAZMISLJAM A TI NAPISAO!!!TO JE TO!!!
p.s. Vedrane...nisam zaboravio da iskljucim caps lock!!!
Mess with the best, die like the rest!!!
Comment
-
-
Zar ne mislis da je samo S2K malo nepraktican za jednog porodicnog coveka, kome ce se ( mozda
) za dve - tri godine smeshkati neke male okice? 
Jedino ako ne planira da S2K fura u garazi pa ono, divljanje vikendom. A da vozi nekog yugishu na dnevnoj bazi....
EI9, EJ9, EK9......
Comment
-
-
Ja imam i srecu i nesrecu da necu voziti S2000, MX-5 i slicno...Ne mogu da stanem u njega, a i lozim se na Accord
, Mazda 6 MPS...Da kad mi se nasmeje i 6 okica, ja imam mesta za sve...
Po meni, Integra, NSX ili Civic
u garazi, za vikende i praznike, a neki pick up Navara, Hilux itd, every day ride...
A zeni neki Jazz...
Ima neko 100000 evra da ostvarim snove...
Poruku izmenio: Honda
Comment
-
Comment