Citroen Saxo VTS 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Pa eto, onda, da li kupili vec gotov VEMS spreman da se zakaci i instalira za 2 minuta i platili ga skuplje, ili da narucite go VEMS pa ga sklapate sami i podesavate inicijalne mape - to je vec do vas.

    Ali, resice problem.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • shonsy
      CBC Senator XXL
      • 11.05.2007
      • 1391
      • London/Beograd
      • Honda CBR 125R

      Evo da se javim nakon testiranja. Auto ide KATASTROFALNO!
      Skocio bih sa terase sad da se nisam navikao i postao pomalo flegmatican!
      On lepo pali i gasi ventilator, sto znaci da sad ECU ima pravu informaciju o temperaturi. Tacno kad treba upali ga i ohladi za par sekundi, bude na sredini i tako u krug... Znaci da funkcionise bas kako treba. Nista mi sad nije jasno!

      Kad je bio bas zagrejan, ljudi, potopim ga prvom (prva koja kuca) a on nista, laganica, kao u cetvrtoj.

      Chek ne gori. Sve navodno kako treba, a ono q...

      Comment

      • mishio
        CBC Senator XXL
        • 29.05.2007
        • 1204

        e bas bedak mislim da ti je najbolje da ti zverka poslusas, ima pravo

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          moje licno misaljenje je da taj ali bas taj auto ne zasluzuje 700e ulaganja... nemoj da mislis da te bedacim ali brate tako je... ono ... da mu ne dodajem sad prideve, kasno je za to. ako ti je bas toliko merak saxo vts. prodaj tog kupi drugog pa onda turi vems
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • shonsy
            CBC Senator XXL
            • 11.05.2007
            • 1391
            • London/Beograd
            • Honda CBR 125R

            Fora je sto je u njega ulozeno oko 1800 eura, a placen 5700, pa kad to saberem dodje mi da se ubijem kad pomislim na prodaju!

            To mi nikako ne odgovara. Pogotovu ne bih kupovao sad tako nesto kad vec idem u Ameriku na 4 godine, vec bih uzeo nesto za kevu i ostatak sebi za troskove...

            Ali ne mogu, ne ide, da ga prodam sad gubim cistih 2000 eura! I to za tako kratak period - 8 meseci!

            Najvise bih voleo kad nikada ne bih morao da ga prodam uopste, vec ako da Bog potpisem neki profesionalni ugovor posle SAD-a pa kupim nesto lux za svaki dan, a od ovog da napravim haos!

            Mozda treba i malo vremena da to sve dodje na svoje. Ako je toliko dugo zalivao... Nesto tipa limp moda, svakim danom sve bolje!

            Videcemo, ali ako sam nesto naucio to je da nikada ne treba odustajati!
            Da sam u kosarci poklekao na prvih 10 ma 100 prepreka, znate kad bih potpisao ugovor sa koledzom?!

            Hebacu mu ja mater! Ima da bude najbrzi!

            Comment

            • BokiRS
              CBC Veteran
              • 20.06.2008
              • 174
              • Beograd

              Matori samo nemoj da odustanes.
              Iskuliraj malo i dobro razmisli sta ti je ciniti.
              Ako ima neko da ti da njegov ECU pa probaj da vidis kako se ponasa.
              Ako je stvarno to izuj se za vems.Nije ni to strasna cifra kad znas da ce auto da izuva posle toga
              ne moze brze,jurimo 30

              Comment

              • stefan148
                CBC Senator
                • 17.09.2007
                • 228
                • beograd-zvezdara-lion

                kad je toliko tvrdoglav, sada mu u inat 'ebi kevu!

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  Originally posted by shonsy
                  On lepo pali i gasi ventilator, sto znaci da sad ECU ima pravu informaciju o temperaturi.
                  Nisi me razumeo izgleda...ECU je 99,999% i ranije imao pravu informaciju o temperaturi, jer je senzor radio perfektno, slao signal kakav i treba da salje.

                  Greska je u samom ECU-u, odnosno kako on "prevodi" taj signal. Umesto da osiromasi smesu kad se auto zagreje, on je dodatno obogati, u tome i jeste cela kvaka. E sad, zasto je on odjednom "obrnuo" stvari i krenuo da radi naopacke ne znam, ali ocigledno jeste i pomoci mu nema.

                  Mozes da pokusas da, recimo, skines dzek sa senzora temperature, namestis otpornik na dzek da "laze" ECU za temperaturu motora (a i sa time moras da eksperimentises, da vidis na kojoj vrednosti najbolje radi), a da ventilator pali najobicniji termoprekidac. Mi smo doduse i ovo probali sa nezadovoljavajucim rezultatima, ali mozes da pokusas...mozda bude nesto bolje.

                  Da "slazemo" ECU da ne radi naopacke nismo uspeli, da ga popravimo takodje nismo uspeli, a prckanje po fabrickim mapama, podesavanjima senzora i kompenzacionim mapama nije moguce. Tako da je jedina opcija bila to sto smo i uradili, VEMS.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    A jel taj auto ima protokomer?
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      MAP
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • alenas
                        CBC Član
                        • 21.01.2008
                        • 102
                        • negotin

                        zato ti nisi hteo da dodjes kad sam bio u sredu u bg-u nisi smeo na crtu a sad se vadis kao slabo vuce ubicu te sto me nisi izvuko iz malog mokrog luga vrteo sam se ko ****** pola sada da izadjem na autoput bem ti navigaciju

                        Comment

                        • Type_R
                          CBC Senator XXL
                          • 26.05.2007
                          • 900
                          • Valjevo

                          Zasto odmah VEMS?????

                          Da li postojeci ECU moze da se "flesuje"

                          Da li su praceni neki merni blokovi u voznji???

                          Bar na ovom forumu ima toliko eksperata za dijagnostiku, vec vidim ovo kao neki novi KVIZ koji bi nadam se brzo i uspesno resili
                          3SG(T)E EXPERT

                          MAN service

                          Comment

                          • zverko
                            CBC Senator XXL
                            • 19.08.2005
                            • 7085
                            • BGD
                            • Audi A4

                            da moze da se uradi bilo sta ne bi taj marelli bio poznat po tome da se cesto kvari i da posle toga mozes samo da ga bacis.
                            deutsche gemacht-gut gemacht...

                            Comment

                            • shonsy
                              CBC Senator XXL
                              • 11.05.2007
                              • 1391
                              • London/Beograd
                              • Honda CBR 125R

                              @206 - razumeo sam ja tebe sve, kako i ne bih kad sam dosao do istog zakljucka (otkrica) jer oo ceo dan lupam glavu. Ako mi verujes, sanjao sam resavanje problema zicama noc pre toga...
                              Samo sam se pogresno izrazio rekavsi da sad ECU dobija pravu informaciju, misleci da sad ECU prevodi dobro informaciju. Cim pali i gasi vent kako treba...

                              @Boki RS - probacu (ako mi da Goran) da zamenimo ECU. A za VEMS se apsolutno slazemo! Za otklanjanje problema i jos dobijanje 15ak konjica, 900 eura je veoma povoljna cena!

                              @stefan148 - hehe to sam i namerio, samo da vidimo da li je tvrdoglaviji od mene i mog dzepa...

                              @eM - pomislio sam na to, jel se MAP cisti il menja?

                              @alenas - e znas koliko mi je bilo krivo... a sto se tice MMluga ja ti rekoh da ides auto putem i gde da se iskljucis, al ne slusas!, tako da... ako sto si se vrteo!

                              @Type_R - ne moze nista da se ucini zbog toga sto problem nije programske prirode.

                              @zverko - fala Bogu pa je kod rodje Bosch

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Originally posted by Type_R
                                Zasto odmah VEMS?????

                                Da li postojeci ECU moze da se "flesuje"
                                Moze, kao i bilo koji drugi ECU. Svaki od 3 koja smo probali je flesovan jedno 3 puta, lemljen, popravljan...ne znam STA nije radjeno, nista ne pomaze, jer problem jednostavno nije softverske prirode, odnosno vezan za mapu paljenja i goriva, koje se menjaju flesovanjem, vec za neku rutinu koja ne moze da se prati, menja ili flesuje.

                                Originally posted by Type_R
                                Da li su praceni neki merni blokovi u voznji???
                                Sta su "merni blokovi"? I cime bi trebalo da ih pratim? Ako mislis na parametre senzora, dizni, itd. - sve je apsolutno normalno, osim duty cyclea dizni koji je veci za 15-20% od normalnog, i lambde koja je prebogata.

                                Sva 3 ECU-a imaju IDENTICAN problem. Kolika je verovatnoca da se na sva 3 desi identicna greska, iz bilo kog razloga, osim greske u fabrickom softveru (promenjen i odradjen update, bez pomoci), ili hardveru.

                                Ako je neko raspolozen za kviz, slobodno...
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X