Zna se kako se vozi saxo vts i slicni automobili, a kako osetljivi dizelcici.
Nista ga ja specijalno ne kidam, niti imam kad niti imam gde.
Pravo kidanje je kad idem u vikendicu na Avalu i par puta sto sam bio na Kosutnjaku. Ali opet to nije vrtenje do blokade, vec saltanja do crvenog.
Kad se povlacimo po pravcu onda ga saltam na 6600 rpm, jer tako kaze gosn Dyno da je najbolje!
A i to je ponekad iz zezanja ili kad neko nesto uradi pa zeli da vidi kakva je situacija.
Opet ni to nije ne znam koliko cesto, s obzirom da taj Janicev saxo sadasnji Shonetov i recimo Milanchetov vise non stop po Ostruznici
pa cak su i ucesnici javnih - legalnih Drag trka!
A imamo i primer mog burazera koji cak vise kida masinu nego ja pa je u savrsenom stanju. Decko naucio Kosutnjak uzduz i popreko!
Tako da te price ne piju vodu! Cinjenica je da zbog loseg puta trap strada mnogo cesce nego tamo gde su uslovi bolji ali kako meni tako svima. Cuvam ga, prelazim 2 na sat preko neravnina i lezecih...
A verovatno sam shebao druk lager u prvih nedelju dana jer sam mnogo pritiskao papucicu, bobina riknula zbog przenja, donja remenica radilice otisla zbog cestog zadrzavanja gasa, sav taj problem sa hladjenjem tj. grejanjem i citanjem temperature naopako od strane kompa je nastao zbog toga sto sam mnogo cimao volan pa se zbog otpora vetra shebali ventilatori, a onda sam i glavu radio i menjao svu sadrzinu seta za glavu da bih poboljsao kompresiju i da bih mogao da ga teram jos vise!
Snejk, brate moj, nemoj da me zezas...
Nego, ljudi, pustite tu pricu, sve je proslo, idemo daljle!
Nista ga ja specijalno ne kidam, niti imam kad niti imam gde.
Pravo kidanje je kad idem u vikendicu na Avalu i par puta sto sam bio na Kosutnjaku. Ali opet to nije vrtenje do blokade, vec saltanja do crvenog.
Kad se povlacimo po pravcu onda ga saltam na 6600 rpm, jer tako kaze gosn Dyno da je najbolje!
A i to je ponekad iz zezanja ili kad neko nesto uradi pa zeli da vidi kakva je situacija.
Opet ni to nije ne znam koliko cesto, s obzirom da taj Janicev saxo sadasnji Shonetov i recimo Milanchetov vise non stop po Ostruznici

A imamo i primer mog burazera koji cak vise kida masinu nego ja pa je u savrsenom stanju. Decko naucio Kosutnjak uzduz i popreko!

Tako da te price ne piju vodu! Cinjenica je da zbog loseg puta trap strada mnogo cesce nego tamo gde su uslovi bolji ali kako meni tako svima. Cuvam ga, prelazim 2 na sat preko neravnina i lezecih...
A verovatno sam shebao druk lager u prvih nedelju dana jer sam mnogo pritiskao papucicu, bobina riknula zbog przenja, donja remenica radilice otisla zbog cestog zadrzavanja gasa, sav taj problem sa hladjenjem tj. grejanjem i citanjem temperature naopako od strane kompa je nastao zbog toga sto sam mnogo cimao volan pa se zbog otpora vetra shebali ventilatori, a onda sam i glavu radio i menjao svu sadrzinu seta za glavu da bih poboljsao kompresiju i da bih mogao da ga teram jos vise!

Snejk, brate moj, nemoj da me zezas...
Nego, ljudi, pustite tu pricu, sve je proslo, idemo daljle!

Comment