Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Evo ja trenutno vozim Alfu 147 i kod Alfi je recimo ASR glavna opcija i ima dugme za deaktivaciju no bitno je to da uz asr imas i aktivan ESP koji je sastavni dao uz asr a rekao bih da je sastavni deo tog paketa i ebd ( elektronska preraspodela kocione sile -prednji zadji tockovi ...da ne duzim), tako je kod Alfi ako imas ASR imas i ESP nezaobilazan je. Kod Lagune vec ne znam ali 100% ako imas ESP mora biti opcija za gasenje i aktivaciju istog .
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
@Gogi
Mala korekcija - Ako imas ESP, moras imati i ASR, ALI ukoliko imas ASR ne znaci da 100% imas i ESP.. Ja na Saab-u 9-3 imam ASR, ali nemam ESP, to je sigurno, jer ASR moze da radi kao odvojen sistem i zaseban, dok ESP, rekli smo vec, predstavlja objedinjenje sve te pomocne tehnologije u autu..
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Da ne bi bilo dalje polemike.
Svi znamo sta je ESP, a ovo je ASR-Ok, so lets move onto Traction Control (or as some manufacturers call it ASR - Anti Slip Regulator). This one appeared in the mid 80's. Basically it detects any difference in the speed of the front and rear wheels of the vehicle. To simplify - If you were at a stop, driving a rear wheel drive car, and you decided to gas the engine to get wheel spin (yeah, like none of us ever did that in our youth!). The Traction Control will sense the rear wheels are going around faster and will brake them or cut power to them, or a combination of both. The same thing would happen if we drove into a puddle where the front wheels slowed down. Traction Control would activate and slow the rear wheels to prevent them 'trying to overtake' the front wheels.
Preuzeto sa Britanskog sajta.
It's much easier not to get to trouble, then get out of trouble!
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Jutro.
Problem sa Lagunom nakon duzeg vremena, a mozda i nije problem, nisam siguran.
Sinoc sam vozio auto na otvorenom nekih 120km, dosao u grad, parkirao, ugasio auto samo da nesto kupim. Vratim se a auto ubacim karticu i upalim motor, sve bez ikakvih problema. Kad sam ga upalio na displeju mi pokaza porku: Injection failed: switch off engine. Mislim da je tako pisalo.
Ja ugasim motor, kao sto mi je i napisao. Opet ga upalim i sve uredu, nema nikakvih problema. Opet ugasim pa upalim, nista, sve uredu. Jos se malo provozam, ugasim auto, upalim ga opet i nema nikakvih gresaka.
Sta mu znaci ta porkua? Da li se slucajno pojavila ili je neka greska? Da li trebam poduzeti neke korake?
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Originally posted by sjstephy91
@Gogi
Mala korekcija - Ako imas ESP, moras imati i ASR, ALI ukoliko imas ASR ne znaci da 100% imas i ESP.. Ja na Saab-u 9-3 imam ASR, ali nemam ESP, to je sigurno, jer ASR moze da radi kao odvojen sistem i zaseban, dok ESP, rekli smo vec, predstavlja objedinjenje sve te pomocne tehnologije u autu..
Sve je jasno ALI kod alfe je bas taj sistem koji sam naveo ako imas asr imas i esp 100% provereno posto sam isao par puta na dijagnostiku imamo sam problema sa senzorima abs-a pa smo proveravali sta sve ima od bezbednosnih sistema pise TACNO i sistem i proizvodjas i jos neki podatci. Jednostavno Alfa daje naglasak na ASR-u ni na jednoj nemas aktivaciju i deaktivaciju ESP-a i ako ih vecina poseduje ( esp ) !
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Treba mi vase misljenje i savet za Renault lagunu 1.9dci 2003. ili 2004. godiste limuzina.
Hteo bih da je kupim citao sam na raznim forumima i gledao razne testove.Interesuje me vase misljenje tj. misljenje onih koji je voze i koji su je vozili.Cuo sam dosta razlicitih prica i misljenja su podeljena.Da navedem ne interesuje me ocena da li cu moci sutra da ga prodam ako necu moci zato je los i nemoj ga uzimati zbog toga.Nego iskustva ljui koji su je vozili i koji je voze,kvarovi odrzavanjem itd.Sto se tice udobnosti to znam da je udoban. I preporuka gde bih mogao da je uzmem u Srbiji kod kog auto dilera.
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Lagunu mozes kupiti malte ne na svakom placu, auto je jedan od prodavanijih polovnjaka e treba samo ubosti pravu. Malo je onih sa pravom (manjom kilometrazom) za koje se predpostavlja da su u boljem stanju (sto i ne mora biti tako uvek) u glavnom su presle oko ili preko 200.000km pa su potrebna odrdjena ulaganja tj servisiranja i ako prodavci uporno tvrde da je auto bez ulaganja. Da ne duzim podataka ( iskustva vlasnika) o laguni imas na ovom forumu koliko zelis samo moras listati i citati.
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Drugari pomagajte,danas upalim lagunu sve okej bude i krenem da vozim i posle par kilometara upali mi se crveno upozorenje "STOP" i pojavi se slika sa akumulatorom iznad koje pise "Baterie schwach".Stanem sa strane ugasim i sacekam malo,upalim opet isto se pojavljuje,gledao kleme akumulatora stoje cvrsto sve okej,palio auto posle toga par puta,normalno pali al i dalje svetli upozorenje...zamolio bih vas za vase misljenje..hvala
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Sad sam bio kod majstora i rekao mi da akumulator nema punjenje,to jest problem je u regleru ne dopunjuje akumulator.jJel imao neko ovakav problem i koliko bi me kostala popravka u zavisnosti od kvara na njemu.
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Evo citam sve postove od pocetka nailazim na razne probleme sugestije i predloge.I opet imam par pitanja.
Gde bih mogao da kupim lagunu 03 ili 04 1.9dci (na kom placu ili ako ima neko da preporuci kod koga bih uzeo)
Drugo neko je na pocetku napisao kako moze da se proveri preko bord kompjutera da li nesto fali,drzanjem dugmeta od bord kompjutera i ubacivanje kartice gde se kompjuter dovodi u mod status i ocitava slova ako ima neki problem. (i naveo je da ima te sifre koja slova za sta sluze,pa bih zamolio ako neko to ima da postavi na forum, s obzirom da je to bilo pre dve godine taj post.
Trece video sam da u Zemunu ima decko koji radi lagune Neso se zove isto na postu sam procitao. (pa mi recite da li on jos uvek radi i da li ima neko broj telefona njegov.)
Cetvrto postoji li jos uvek mogucnost da se u ovlascenim servisima proveri na osnovu broja sasije kakav je motor i sta je radjeno na njemu i kad. (Ako postoji da ostavite br telefona i servis koji to radi i koja je cena.)
Toliko za sada bicu ovih dana malo dosadan kako budem citao ovaj post i nailazio na nove situacije i postaqvljao nova pitanja vezana za Lagunu.
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
@minge najverovatnije je neki mali bug, koji se dešavaju na laguni.
Ali najpametnije je da ga priključiš na dijagnostiku i majstor bi trebalo da ti otprilike kaže u čemu je bio problem, ali je najverovatnije samo mala greška.
Comment