Pomoć oko oduzetih vozila

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Chubbs
    Everybody lies
    • 29.01.2006
    • 5807
    • Novi Sad
    • Audi A6 1.8T

    Re: Pomoć oko oduzetih vozila

    Izvinjavam se zbog kasnjenja. Opcija edit je vremenski ogranicena na 15 minuta od postavljanja posta.
    You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
    Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
    Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

    Comment

    • ZIV
      CBC Senator
      • 06.07.2009
      • 299
      • Beograd

      Re: Pomoć oko oduzetih vozila

      Originally posted by Franjo
      Ja sam ustvari skretničar, koji pokušava da usmeri sve vozove na pravi kolosek, a oni su u ćorsokaku. Od početka sam ukazivao na mogućnost, da je krijumčarenje vršeno mimo carine i granične policije, ali to sada uopšte nije bitno za čitavu stvar. Ovakve diskusije su kontraproduktivne - ne štete, ali ni ne pomažu, pa bolje da ih nije!
      Vise od tri godine sudjenje carinicima sa Batrovaca nije ni pocelo...vec se sve radi da se ,,nista,, ne uradi , ili da se sve veoma polako radi i zavrsi u zastari...Ako pitanje odgovornosti /licna, ime i prezime/ nije raspravljeno gde je i najmanja sansa da se isto ili slicno ne ponovi///Da ironija bude veca cak se i carina interesuje za kretanje predmeta...a isti se pomerajau kao sobni bicikl... Dakle javni tuzilac odbacuje prijave protiv radnika MUPA, predmeti protiv carinika se ne pomeraju, zastitnik gradjana ne moze nista. Ne zmamo i dalje ko je organizator cele price, preciznije ko je finansijer...a mlatimo se na sudovima sa nezaposlenim samohranim majkama, ili nezaposlenim kuvarima...koji su saucesnici u krugovima bede, korupcije i kriminala...
      Da sto bi rekao Sojic ,,remiziram,,..Ako je krijumcarenje vrseno ,,mimo carine,, zasto tu cinjenicu ne kaze i sud (via fakti)... Unutrasnjoj kontroli carine i carini kao instituciji je predoceno u nekoliko navrata ovaj problem i isti su pokazali POPTPUNU NEZAINTERESOVANOST da se stvari rese na sistemskom nivou...da ne idemo od kola do kola...od uvoza do uvoza... Ako je nekolko stotina vozila uslo u zemlju i zaobislo carinu i sve institucije i sektore u njoj ...onda bi direktor carine trebao da podnese momentalnu ostavku na osnovu objektivne odgovornosti, jer je granica porozna kao svajcarski sir... Ako TO prolazi TAKO kako li prolazi nesto drugo...ili nesto trece...
      Po milioniti put: neka carina spremi i uredi svoju bazu podataka o uvezenim vozilima u zadnjih deset godina a MUP neka spremi svoju bazu podataka o registrovanim vozilima i podacima o carinjenju uvezenih vozila...Verujem da bi se mnogi koji govore o nekoliko stotina vozila prenerazili kada bi shvatili sta se radilo u zadnjih deset godina...Dotle sve i dalje ,,savrseno,, funkcionise...Ako neko ima podatke o suprotnom...prijatno cu da se iznenadim....

      Comment

      • Franjo
        Banovan
        • 14.08.2009
        • 2831
        • Inđija - Beograd
        • Renault megan II res

        Re: Pomoć oko oduzetih vozila

        Naša vozila nemaju veze sa tim slučajem - grupe carinika sa graničnog prelaza Batrovci, iako su sigurno prešla granicu na tom prelazu.

        Odgovornost za omogućeno krijumčarenje snosi isključivo policija sa tog prelaza. Vozila dovoze naši državljani na radu u Italiji sa ovlašćenjem vlasnika vozila da može da koristi njegovo vozilo. To mu je dovoljno da uđe u carinsko područje Srbije, a da ne prijavi vozilo carini za carinjenje. Kad na taj način uđe u zemlju, nema problema sa registracijom na osnovu veoma loših falsifikata i nepotpune dokumentacije, jer službena lica nisu osposobljena za taj posao! Ne postoji evidencija ulaska i izlaska takvih vozila, jer je to međunarodnim ugovorima dozvoljeno. Naravno, lice koje koristi vozilo, mora da poseduje orginalni posedovni list, važeću saobraćajnu dozvolu registrovanog vozila i polise osiguranja. Moguće je, da su i ti dokumenti falsifikovani, ali sumnjam, jer mi je poznata rigorozna kontrola policije HR.

        Vozilo ne može da bude odjavljeno i kao takvo prođe SLO i HR, a da ne bude prijavljeno za carinjenje u Srbiji. Kontrolu dokumenata vrši policija na GP.

        Comment

        • bugs bunny
          CBC Veteran
          • 24.10.2008
          • 167
          • Beograd, Medak III, Aranđelovac

          Re: Pomoć oko oduzetih vozila

          Originally posted by ZIV
          Po milioniti put: neka carina spremi i uredi svoju bazu podataka o uvezenim vozilima u zadnjih deset godina a MUP neka spremi svoju bazu podataka o registrovanim vozilima i podacima o carinjenju uvezenih vozila...Verujem da bi se mnogi koji govore o nekoliko stotina vozila prenerazili kada bi shvatili sta se radilo u zadnjih deset godina...Dotle sve i dalje ,,savrseno,, funkcionise...Ako neko ima podatke o suprotnom...prijatno cu da se iznenadim....
          Kada sam posetio prošle godine prvi put zaštitnika gradjana od njega sam dobio informaciju da u Srbiji ima oko 12.000 neregularnih vozila po svakakvim osnovima. Pa eto čisto da napišem da je Života u pravu, jer ih ima mnogo više.
          Pozdrav svima.

          Comment

          • Franjo
            Banovan
            • 14.08.2009
            • 2831
            • Inđija - Beograd
            • Renault megan II res

            Re: Pomoć oko oduzetih vozila

            Jučer sam pred istražnim sudijom Prvog osnovnog suda u Beogradu u krivičnom postupku protiv osumnjičenog Bošnjački Saše i drugih, saslušam u svojstvu svedoka.
            Prošao sam isto kao i vi, tj. sudija Vesna Lukačević diktirala je svoju izjavu na osnovu moje izjave date u PS Inđija prilikom oduzimanja vozila i njeno viđenje ovog slučaja. Nakon što sam je više puta prekidao, upozoravajući da najveći deo izjave nema nikakve važnosti u ovom postupku, jer mi nisu bile poznate činjenice o čemu se radi, uspeo sam samo da ubacim:
            - Ja sam za ove dve godine pribavio svu dokumentaciju vezanu za ovo vozilo i sam došao do saznanja da je ova dokumentacija falsifikovana od strane službenih lica MUP u Inđiji.

            I na kraju:
            Svedok odbija da potpiše zapisnik, jer izjavljuje da izjava koju je dao nije kompletna i najbitnije činjenice nisu unešene.

            Celo saslušanje bilo je mentalno maltretiranje svedoka.

            Comment

            • ZIV
              CBC Senator
              • 06.07.2009
              • 299
              • Beograd

              Re: Pomoć oko oduzetih vozila

              Originally posted by Franjo
              Naša vozila nemaju veze sa tim slučajem - grupe carinika sa graničnog prelaza Batrovci, iako su sigurno prešla granicu na tom prelazu.
              Odgovornost za omogućeno krijumčarenje snosi isključivo policija sa tog prelaza. Vozila dovoze naši državljani na radu u Italiji sa ovlašćenjem vlasnika vozila da može da koristi njegovo vozilo. To mu je dovoljno da uđe u carinsko područje Srbije, a da ne prijavi vozilo carini za carinjenje. Kad na taj način uđe u zemlju, nema problema sa registracijom na osnovu veoma loših falsifikata i nepotpune dokumentacije, jer službena lica nisu osposobljena za taj posao! Ne postoji evidencija ulaska i izlaska takvih vozila, jer je to međunarodnim ugovorima dozvoljeno.
              Ovo je tacno, ali samo delimicno jer su isti aktivno frizirali papire /podmladjivanje vozila, carinjenje vozila koja ne ispunjavaju EUR-3 standarde...itd/...
              E sad sto ,,ne pobi Marko..pobi Sarac,, ...Tacno je da nemas obavezu ali ti niko ne brani da formiras svoju evidenciju....i povezes ljude i vozila...Ako je Pera usao deset puta sa deset razlicitih vozila...izbacis popis tih vozila i stavis ih na neki nacin na ,,poternicu,, cime blokiras registraciju ,,,Odnosno sva vozila koja tako udju moraju da udju u bazu podataka....Nekada davno kada sam ulazio u Rusiju morao sam da popisem sve pokretne tehnicke stvari /fotoaparat...kameru/ i da taj isti dokumenat pokazem na izlazu...Ako nemas taj papir, a nemas racun da si nesto kupio u Rusiji..onda ti se to oduzima kao krijumcareno i placas plus kaznu... I opet dolazimo do price o informatici, o bazama podataka, uparivanju podataka, kontroli rada... Usao si tad i tad sa vozilom tim i tim.... a nisi ga vratio, nisi ga ocarinio, nisi ga prodao...Gde je vozilo? Da li je isto negde registrovano? Naredni put cim predjes granicu, policija te hapsi, i dajes odmah izjavu sta je sa vozilima....Tako radi ozbiljna drzava...Gde je nasa drzava u toj prici i sta je sa tehnicko/kadrovskom osposobljenoscu to se vidi iz aviona..Voleo bih da se radi o klasicnoj neoorganizovanosti, i diskordinaciji. A imas tuzioca za organizovani kriminal, granicnu policiju, BIU, gomile sluzbenika, koji prate, snimaju, kontrolisu, hapse, zatvaraju...a koje svi mi placamo da rade u korist gradjana i drzave Srbije....
              A sto se tice izjave..tacno sam rekao kako to izgleda...To su kobojagi izjave gde se unapred zna sta ce biti izdiktirano...a ako ubacis jednu ili dve tvoje recenice ,,masala,,...I tako se stice privid da se nesto radi a rec je de fakto o voznji sobnog bicikla.....

              Comment

              • Franjo
                Banovan
                • 14.08.2009
                • 2831
                • Inđija - Beograd
                • Renault megan II res

                Re: Pomoć oko oduzetih vozila

                To za tehničke stvari veće vrednosti, namenjene za ličnu upotrebu i sada važi. Pre više godina, kada sam imao prebivalište u HR, prijavio sam notebook prilikom odlaska na Kosovo, što je evidentirano u pasošu i tako šetao nekoliko godina između tih destinacija, dok me jednom prilikom na upit gde mi je notebook, a ostavio sam ga u Peći, opomenuše da ga svaki put moram nositi sa sobom. Prvom sledećom prilikom razdužio sam se.

                Evidencija ulaska i izlaska vozila je nemoguća misija. Verovatno bi smo bili jedina zemlja u svetu, koja tako postupa. Dovoljno je, da svi nadležni dobro obavljaju svoj posao, pa da se krijumčarenje svede na minimum. Kao što sam rekao, kontrolu dokumenata vozača i vozila vrši policija. Na graničnom cariniku je, da pita imate li šta za carinjenje?! Ako uvoziš vozilo, a nisi ga tom prilikom prijavio, počinio si prekršaj. A što se tiče falsifikovanja kompletne dokumentacije potrebne za prvu registraciju vozila, nisu baš takvi maheri, da se ne bi na prvi pogled otkrili.

                Najbolja i apsolutno prava stvar u sprečavanju krijumčarenja, bila bi povezanost dve uprave: carine i policije, radi kontrole, da li je carinski postupak obavljen i dug izmiren. Upravo kao što si predlagao.

                Ovako ostaje da slušamo od ljudi iz unutrašnje kontrole carina, gde bi oni došli, kad bi proveravali svaki zahtev za proveru zbog osnovane sumnje u ispravnost dokumenata. I od nadležnih u MUP, da njihovi ljudi nisu osposobljeni da prepoznaju falsifikat! Kao i o preopterećenosti lica koja obavljaju poslove registracije i evidencije motornih vozila, pa su mogući propusti, što nije istina, jer se radi o korupciji.

                Comment

                • ZIV
                  CBC Senator
                  • 06.07.2009
                  • 299
                  • Beograd

                  Re: Pomoć oko oduzetih vozila

                  Opet da se delimicno slozim/neslozim... Godinama imam tu privilegiju da radim sa diplomiranim informaticarima /pametni, sposobni, inteligentni ljudi.,,svi akademski obrazovani/... Za njih su te stvari poslastice...torta sa cokoladom.... Tacno je /napisao sam to nacelniku u Sremskoj Mitrovici/ da je jedan telefonski poziv /upit, provera, kontrola/.... iz Indjije Upravi Carine koji kosta 5 dinara mogao da spreci stetu od preko 5-7 hiljada EVRA koja je meni naneta /ili najoobicniji e-mail sa prilogom od excel tabele sa podacima za na primer 10 vozila poslat od strane MUPA Indjija....manje od 1 dinara BEDA/......Sva vozila su trebala pre registracije da budu oduzeta, a protiv podnosilaca zahteva za registraciju da budu podnete prekrsajne/krivicne prijave... Posto ne postoje OBAVEZNE PROCEDURE PROVERE sve se svodi na puku improvizaciju....i de fakto postavljanje MUPA u poziciju saumesaca u krivicnom delu krijumcarenja vozila.... Ono o cemu govorim nije samo prica o nasoj zemlji vec i o sprecavanju tranzitiranja ukradenih vozila... Dakle ako za sva vozila koja prolaze kroz nase granicne prelaze postavis projektni zadatak da se izvrsi brzo i efikasno datovanje /bez zadrzavanja na granicnom prelazu/: vreme, covek, prelaz, vozilo, i da to bude u elektronskoj formi, promtno prosledjeno dalje na procesiranje uradio si sjajan posao...Podrazumeva se integracija podataka sa evropom, i svim meritornim institucijama u srbiji, i to na ONLINE principu Ovako neko ukrade u našoj zemlji dzip od 50.000,00 EVRA i u roku od 24 sata ga prebaci na kraj sveta.... ili isti ukrade..doveze u nasu zemlju...napravi papire i proda trecem licu.... Ne bi vise bilo anonimnih ljudi iz mraka...a korektivne akcije bi se mogle jako brzo sprovesti....u prakticnom smislu prva patrola milicije bi zaustavila vozilo ili bi isto bilo odmah na granicnom prelazu bilo zaustavljeno i iskljuceno..Da li to ima ili nema negde u svetu apsolutno nije bitno...Nasi ljudi rade za Majkrosoft, za vodece gigante u informatici ...a i sama evropa kada bi ukapirala da srbija postaje VEOMA OPASNA KUCA za krijumcare vozila, odresila bi kesu i platila ovaj PROJEKTNI ZADATAK...Ako unapred istaknes belu zastavu i kazes da to NE MOZE a ne pitas one koji treba da znaju kako to da se resi /daš strucnjacima da rade posao za koji su se skolovali i imaju reference/...indirektno ides na ruku korumpiranim cinovnicima koji traze samo izgovore a apsolutno ih ne interesuju RESENJA ... vec samo LOVA....

                  Comment

                  • Franjo
                    Banovan
                    • 14.08.2009
                    • 2831
                    • Inđija - Beograd
                    • Renault megan II res

                    Re: Pomoć oko oduzetih vozila

                    Zaboravljaš na faktor čovek! Evidenciju ulaska-izlaska vozila lako je ostvariti već razrađenim sistemom naplatnih rampi na autoputu, a pretpostavljam da to već postoji, ali samo kao očitavanje registarskih tablica, da bi policajac uporedio sa dokumentima. Ima tu još jedan nedostatak, jer je svako strano vozilo potencijalni premet krijumčarenja! A prikupljanje podataka za samo naše rezidente, predstavljalo bi narušavanje privatnosti i diskriminaciju. Te podatke morali bi da čuvaju dovoljno dugo, ne samo 60 dana, jer je po sadašnjim propisima o zastarevanju za ovo delo rok 10 godina (apsolutna zastara za carinski prekršaj).
                    Problem je i povezati podatke vozilo-vozač, jer je teško ostvariva automatska obrada podataka. Vozila se uglavnom dovoze sa ovlašćenjem dobijenim od vlasnika. Prilikom registracije na osnovu falsifikovane dokumentacije to ovlašćenje nije prisutno, jer bi se otkrio trag i počinilac prekršaja. Da postoji evidencija ulaska vozila u carinsko područje, utvrdili bi samo vreme ulaska, što bi isključilo odgovornost carinskih organa, kojima to vozilo nije prijavljeno za carinjenje. Kao što sam rekao, na cariniku je da pita, imate li šta za carinjenje i da po nahođenju pregleda šta vozilo prevozi, a ne dokumentaciju vozila, koju je policajac već pregledao.
                    Uvođenjem biometrijskih pasoša prilikom svakog izlaska iz zemlje vrše proveru ispravnosti pasoša, ali ne znam da li se izlazak automatski evidentira. Ta evidencija mogla bi da posluži kao dokaz, ako se osumnjičeno lice dovede u vezu sa krijumčarenjem.

                    Sve je manje-više poznato, a naš problem je, što imamo za protivnika Državu i njene ovlaštene organe, koja je odgovorna za pričinjenu štetu, jer mi ne poznajemo M.B., nego službeno lice za poslove registracije motornih vozila, koje je sačinilo službenu ispravu neistinite sadržine. Znajući to, Država na sve načine nastoji da izbegne plaćanje štete i krije tragove nečasne rabote, čak i novim falsifikatima.

                    Comment

                    • djaslana82
                      CBC Početnik
                      • 19.05.2011
                      • 1
                      • NS

                      Re: Pomoć oko oduzetih vozila

                      Dobro veče narode ...

                      17.05.2011 god (pre neki dan) oduzet nam je auto Golf 2, iz 87 god .. na graničnom prelazu Okučani (r.Hrvatska).
                      Krivotvorenje isprave kažu-broj šasije navodno navaren na vozilo o čemu su radili veštačenje koje jedva čekam da vidim.. naravno treba 250 km opet da napravimo da bi videli o čemu se radi. ODMAH je pokrenut krivični postupak po KZ R Hrvatske i Carinski prekršajni postupak opet po njihovom zakonu ..

                      Auto je u mom vlasništvu 5 godina , inače B i H table i ja ga UREDNO registrujem svih tih godina, i prelazim granice sa Hrvatskom, Makedonijom, B i H. Srbijom... NIKADA NIKO NIJE BILO ŠTA REKAO za te brojeve i odjednom su Hrvati kažu obučeni posle par meseci u "Inozemstvu" i oni su utvrdili sa veštacima da auto nije ok odnosno da broj šasije navaren ...

                      Naravno sad čekam da dobijem tasj nalaz veštaka...Hrvatskoj ne smem ni blizu....Lako ću krivicu skinuti sa sebe, pravnik sam i nije problem, ali ako utvrdim da je auto ok , da naš veštak u Srbiji kaže da je ok,,, kome i kako da naplatim svoje živce i to oduzimanje auta.... MISLIM DA je samo taj auto nekome zapao na toj carini za oko i hoće ga za sebe (svi znamo kako to oni rade) ...

                      Pozdrav

                      Comment

                      • Franjo
                        Banovan
                        • 14.08.2009
                        • 2831
                        • Inđija - Beograd
                        • Renault megan II res

                        Re: Pomoć oko oduzetih vozila

                        Originally posted by xxxxxx
                        Nemojte se baviti radom i omalovazavanjem rada suda i policije , niti vrsiti lazne opstrukcije na nji jer vidite i sami da to ne vodi nicemu.Mozda je bolje da se fokusirate na ljude kojima ste dali novac za vasa tragicna vozila i od nji trazite nesto sto ste im dali a za uzvrat niste dobili nista, tj dobili ste problem iz koga ocigledno ne umete da izadjete.
                        Konačno da pribavim dokaz, da se ne radi o lažnim opstrukcijama, već istini o kojoj smo pričali. Namerno je zadržana odluka OJT doneta 10.05. i nisam upoznat sa sadržajem, sve dok nisam 16.05. dao iskaz u predmetu S. Bošnjački. Jučer sam "iznudio" obaveštenje i dobio kopije svedoka.





                        Od interesantnih detalja iz izjave okrivljenog:
                        NIJE TAČNO je ono što mi se stavlja na teret Predlogom za preduzimanje određenih istražnih radnji. (Zapisnik ćirilicom, ali boldovano i doslovno kao što sam napisao)
                        Vozilo marke "Rover" tip 414 I ja sam kupio 2007.godine od izvesnog Dražić Slobodana, na Novom Beogradu, koji se bavi uvozom vozila. Kako je postojalo ograničenje u vezi sa prenosom vlasništva nad vozilom nakon uvoza, to mi je on rekao da će mi dati ovlašćenje dok ne istekne taj zakonski rok. Ja sam ga kupio po ceni od 4.450 eur-a, a vlasnik vozila je bio Savica Dević, a Slobodan mi je rekao da je on uvezao vozilo, ali da ga je carinio na svog prijatelja Savicu. Kako mi nije donosio ovlašćenje, ja sam automobil prevezao samo do servisa u Hemingvejevoj ulici, gde sam vozilo servisirao, nakon čega sam rešio da ga prodam, jer mi je bio potreban novac. U međuvremenu meni je Slobodan dostavio ovlašćenje, koje je overeno u Opštini Ruma i kojim mene Savica ovlašćuje da mogu između ostalog i raspolagati vozilom.

                        Ceo istražni postupak je kriminalno vođen i okončan. Nije proverena ispravnost ovlašćenja, a iskazi su neistiniti. Dražić Slobodan nije pozivan da da iskaz u vezi navoda okrivljenog, jer tužilaštvo nije moglo da identifikuje to lice!

                        Comment

                        • ZIV
                          CBC Senator
                          • 06.07.2009
                          • 299
                          • Beograd

                          Re: Pomoć oko oduzetih vozila

                          Iako pokušavam da se držim teme, ovaj zadnji post je tuga... Sudija je maksimalno formalno pristupio procesiranju....i nije hteo puno da se ,,bakće,,... Teza kako ne može da identifikuje osobu koja je ,,navodno,, prodala automobil je komična... Pa isti je kopirao svoju ličnu kartu i dao u stotinak primeraka...Nijedan materijalni dokaz nije obrađen!...Znači tužiš nekog ...on dodje na sud i kaže ,,Nisam kriv...mame mi ..kriv je Pera,, a sud ga brze bolje pusti jer se iz aviona vidi da nema ,,elemenata krivičnog dela,,....a za Peru se ne zna koje on tačno, i to je to.... Nekakvu presudu/rešenje ti i ne uruče već na mišiće dolaziš po njega...Reformisano sudstvo...efikasno rešen problem...Ako mi trebamo da dostavimo sudiji sve sažvakano, u smislu materijalnih dokaza i činjenica onda tužioci nemaju šta da rade....a pri tome nemamo nikakva ovlašćenja da činimo isto, a onaj ko ima ovlašćenja neće da ih koristi...Mislim /o velike li naivnosti/...da bi o radu ovog sudije trebalo OBAVEZNO obavestiti njegovog starešinu i navesti sve materijalne povrede prava...Pa ako isti kaže da je sve OK onda nema nikakve slučanosti...sve je jasno... Ovako smo prvo opljačkani, pa sluđeni, pa na kraju poniženi...Državo ima li te, ili ti samo plaćamo poreze?

                          Comment

                          • Franjo
                            Banovan
                            • 14.08.2009
                            • 2831
                            • Inđija - Beograd
                            • Renault megan II res

                            Re: Pomoć oko oduzetih vozila

                            Malo šale nikada ne škodi:
                            Trebao sam da tražim, da mi se prevede izjava na srpski (kao Šešelj u Hagu), jer mi njihov jezik nije poznat! Da li ste primetili da piše:
                            NIJE TAČNO je...
                            I sad šta to znači, da li je tačno, ili nije?

                            Mislim da je nekome poznat slučaj sa zarezom (zapetom) u poruci u vezi izvršenja smrtne kazne:
                            - Pomilovati ne, streljati!
                            umesto:
                            - Pomilovati, ne streljati!

                            Izvinjavam se na ovom off-u, ali još uvek nisam izgubio smisao za humor, pa ni najcrnji, kao u ovom slučaju.

                            Uglavnom, idemo dalje!

                            Comment

                            • DAEWU
                              CBC Veteran
                              • 16.03.2009
                              • 194
                              • lazarevac

                              Re: Pomoć oko oduzetih vozila

                              Ija sam dao izjavu 17-tog. i upoznao sam sud o adresi i svim radnjama koje je obavljao Drazic,i da za sve te moje navode imam i svedoke.

                              Comment

                              • Franjo
                                Banovan
                                • 14.08.2009
                                • 2831
                                • Inđija - Beograd
                                • Renault megan II res

                                Re: Pomoć oko oduzetih vozila

                                Da li vam je jasno, da ne možete zahtevati naknadu pretrpljene štete do okončanja istražnog postupka u SM? To iz razloga, što niko nije poduzeo zakonske radnje, kao ja. I po okončanju postupka, koji će da traje u beskonačnost, bit ćete upućeni kao ja sada, na privatnu tužbu. Više poznatih pravnika i advokata, mi stalno govori, da bi veće šanse na uspeh spora imao, da nas je više oštećenih sa zajedničkim optužnim predlogom. Zato moji pokušaji da pribavim dokumentaciju, ali niko nije bio raspoložen za saradnju.

                                Male su šanse da nešto ostvarim i uz pomoć veoma poznatog advokata, ali ne odustajem. Idemo do Strazbura!

                                Comment

                                Working...
                                X