VTS kutak
Collapse
X
-
Re: VTS kutak
Originally posted by GoranBGPusti bre ulje bitno da ona mecka ispred nije daleko odmaklaShonsy bi je verovatno demolirao
samo sto bi u trenutku preticanja video da dasa cacka nos i bira stanice, dok njemu ispadaju zavrtnji iz sasije od broja decibela
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Comment
-
-
Re: VTS kutak
e zato ja lepo nemam taj satic za temp.ulja
pa ga przim od rume do simanovaca pun gas
pa od simanovaca do bg opet
sva sreca pa nikog nije bilo pa nije bilo kocenja mnogo
nije mu bilo bas pravo,ali je podneo jako lepo:tac
to sigurno kad ste dolazili kod mene
nevaljaju im kola a voze 200 do meneVTS
Originally posted by QV laleJos jedan....
Nekad je ovo bio cannonball .A od sada je Saxonball Community
where real Saxomans live...
Comment
-
-
Re: VTS kutak
Meni temp vode obicno skace iznad polovine, posebno prilikom cekanja u guzvama ljeti - stalno pali - gasi ventilator, ulje se obicno drzi 2-3 mm ispod pola. Mada ljeti, kad sam ga znao zgasati uz brdo, tad i temp ulja je znala skociti 2-3 mm iznad pola. Ne sjecam se da je preko toga nekad islo, mislim da te to ne treba brinuti dok nije u crvenomI sta sam primjetio, ljeti kad vozim uz upaljenu klimu i uzbrdo recimo, temperatura vode mnogo brze raste ka gore, bas ode nekad visoko da moram ugasiti klimu na par minuta da se spusti dole. To ono kad je bas vruce, 30+ C, a duza brdska ruta upitanju...
Comment
-
-
Re: VTS kutak
Drugi put mi se dešava (prošli put pre jedno godinu dana), uđe komp u limp mode i spusti mi blokadu na 4000 obrtaja. Onda dan po dan diže za po 500-1000 dok se ne vrati na fabričku blokadu. Juče je bio na 4000, danas je na 4500. Ima li neko ideju zašto?
Comment
-
-
Re: VTS kutak
da nisi pokupio neku vlagu?
mada moguce da te neka instalacija zeza,ili ti je komp poblesavio???
prosli put kad si popravljao komp sta te je zezalo?
bas cu sutra pitati sefa da nije imao neki slucaj pa ti javim..
inace rasmisljam se da ugradim plin posto uz ovakve cene goriva tesko mogu da se uklopimVTS
Originally posted by QV laleJos jedan....
Nekad je ovo bio cannonball .A od sada je Saxonball Community
where real Saxomans live...
Comment
-
-
Re: VTS kutak
Originally posted by svarglicinace rasmisljam se da ugradim plin posto uz ovakve cene goriva tesko mogu da se uklopimSalim se, ako ugradis javi utiske.
@Skijash
Jesi li radio dijagnostiku? Verujem da nema veze, ali nedavno smo oterali novi polo 1.4 u limp mod udarivsi par puta u limiterKoliko sam procitao medju uzrocnicima su cesto EGR, MAF senzor, ubrizgavanje goriva i slicno...
edit
Izgleda da saxo nema nijedno ni drugo, ima samo nekakav air injection valve i MAP senzor, ali svejedno samo dokaz da pojma nemam sta jewww.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Comment
-
-
Re: VTS kutak
Jel ima neko ideju kako da saznam koji mi tacno alternator odgovara? Moram da saljem za Srbiju, imam mogucnosti (para), ogromnu ponudu, kao i prevoz London-Beograd. Samo sto ne znam koji mi treba i hocu da se ubijem!
Dakle 1.6 16V 2002. imam klimu... denso je u pitanju. Jel dolaze u opticaj samo najjaci od 90A zbog klime ili kako?
Jednostavno kad se ukuca br. sasije izadje 10tak mogucih alternatora, neki denso neki valeo, raznih amperaza, tako da uopste ne znam sta mi je ciniti.
Comment
-
-
Re: VTS kutak
Nisam radio ništa, sam će on da se popravi, sinoć je vratio blokadu na 5000Idem sad da vidim da li je napredovao.
Rođo svratiću danas do tebe pa ću pogledati da li se vidi neka oznaka.
edit: Vratio je na skoro 6000, još malo
Comment
-
-
Re: VTS kutak
Pa limp mod nije kvar vec upravo zastita od kvara koji ecu prepoznaje kao kriticanIli si taj kvar ti ili lezi negde dublje
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Comment
-
-
-
Re: VTS kutak
pa ja ti rekoh da sam i ja imao te faze kad god sam prao motor. negde nesto ovlazi i onda zeza dok se ne osusi... elem, cemu sad prica o glavi i neverica. znaci stoji prica da je glava radnjena "full start" kao za 1.4 Grupu N i tu nema sta. taj motor place za jos goriva i ti to dobro znas ali bacas pare na ksenone i auto limare umesto da uradis chip i dignes pritisak na railu. drugo, ti nemas majstora koji ti odrzava auto nego ides od jednog do drugog i svako malo ti pricaju razlicite price. ja nsiam imao sa autom nikavih problema. mnogi su se vozili u njemu i odlicno znaju kako auto ide tj kako je iso. nit sam imao problema sa strujom, nit sa alarmom, niti sa sondom i td...deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Re: VTS kutak
Pa zverko majku mu kako nema kad servisiramo kola kod Zileta od samog pocetka obojca?! Takodje to sto nije tebi crklo, nije ni kod "mog" shonetdi-ja pa se meni zaredjalo. Jednostavno mora nekad, ne moze da se vozi milion km bez kvara jbg.
Trece potpuno podrzavam xenone jer saxo ima o c a j n a svetla tako da je to mnogo vaznije od chipa. Uostalom ni chip nece pomoci jer je 8V upitanju ne moze na 4 ventila da napravi toliku razliku. Treba mu druga pumpa i dizne da bi postigao to sto ti zelis.
Comment
-
-
Re: VTS kutak
Bez ksenona nisam video ič, to je moralo da se staviKod Žileta servisiram auto sve vreme, ne znam kako od jednog do drugog. Nisi imao problema jer si ga vozio kratko. Sad je prešao skoro 200 000 km a ja ga vozim pun gas stalno, mora da počne da zeza nešto, to je normalno. Čip ću da metnem, to sam ti već rekao, ali auto već sad ide bolje nego što je išao ranije zahvaljujući usisu, pogotovo po vrućinama, a nema šanse da je brži od ispravnog 16v, zato mislim da su prazne priče to za glavu. Možda i nisu, ali svakako ne doprinosi preterano
Comment
-
Comment