bobane ako si ti bio pre jedno sat sat ipo na auto putu (osim ako nema jos neki mango zatamnjeni saxo ) svaka cast za provlacenje ja kaskam u srednjoj traci ti ode
@schonenk
Mozes vec da vratis alu felne,ne trebaju ti vise zimske gume,osim ako neces da postujes zakon do aprila...
Jesi li sredio osvetljenje kabine?
Moze neki skup,krecu lepi dani,ne mora to biti nesto specijalno,kod intera ili slicno...
Problem je sto treba ispraviti felnu iskrivljenu jesenas i verovatno kupiti dve gume, a to je oko 200 evra minimum (neke budzet gume tipa barum ili sava) uz veliki rizik da bacim taj novac pomocu neke rupe koja se otvorila nakon zime.
Nisam jos nista radio oko osvetljenja, niti oko auta, sem sto sam praznio dzepove puneci rezervoar
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Eh, na 161k km pridruzujem se vecini vlasnika Citroena/Puga koji se pitaju zasto nisu odmah promenili lezajeve i smeringe, nego su cekali da tocak dobije nagib. Citajuci price, sad vidim da sam se i lepo navozao. U ponedeljak ide zadnja osovina na reparaciju, a narucio sam i nove zadnje amotizere. Prednji ce sacekati da se finansijski oporavim, iako su i oni na izdisaju. Narucio sam gasne KYB gas-a-just, bice bolji od ovih na autu svakako.
Sad citam Svargliceve postove i konstatujem da sam stalno preskakao ono sto mi se nije svidjalo, a to je da Citroen propisuje zamenu semeringa i lezajeva na 100k km. Da sam to uradio kad sam kupio auto sad ne bih morao da dodam jos dva puta toliko.
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Heh, Shonsy-jev VTS na oglasima dzaba. Vidim lepa sedista i jos par sitnica koje nije imao. Ako i dalje ide i zvuci kao i kad smo se odmeravali pre dve godine...
Ako kupis naredni Citroen-Peugeot tad ces to odmah mjenjati. Cak kaze raja kad zamjenis lezajeve ugradis mazalice u tockove i onda ih vise nikada ne moras mjenjati. Ovako to ide svakih 100.000 km
Mazalice mozda malo produze vek,ali po nasim putevima ima da se raspadnu samo tako,nije taj trap za srpske puteve,previse je nezan!
Dobar je shonsy-jev saxic,znaci li to da on vise nije clan vts kutka?
A cesto puta naidjem u oglasima na skijasev saxo,izgleda ekstra,ali nikako da ga proda,rekao bih da je cena malo jaca...
Ah, pricalo se o tim mazalicama, mislim da je to neko prodavao maglu ili stvarno pokusao nesto, ali bez uspeha. Cinjenica je da automobili kod nas rade u teskim uslovima, sto zbog losih puteva, sto zbog klime. Automobil koji sam ja kupio 2009. nije imao tackicu rdje ispod automobila, sve je izgledalo kao iz fabrike. Sada, bolje da ne pricam.
Kod Britanaca je Saxo takodje popularan i uslovi su takodje problematicni, ne toliko zbog soli sa puta, koliko od vlage. Snjufajuci o torzijama vidim bezbroj sajtova firmi koje rade reparaciju ili nude reparirane torzije.
Medjutim, cinjenica je da je kvar dosta podmukao. Primetite kad je vec kasno. Smatram, da sam osetljiviji na razne zvukove od prosecnog vozaca. Svestan sam bio moguceg problema, ali eto nisam menjao lezajeve, racunajuci da mogu primetiti nesto pre nego sto bude prekasno. Kod mene zaista retko ima putnika pozadi. Bilo je u tim retkim prilikama skripanja i cudnih zvukova, zbog kojih sam isao kod mog majstora, ali on nije primecivao nista neobicno (bilo kakav luft) dok tocak nije dobio nagib.
Ja i sad ne primecujem bilo kakav problem u voznji, drzanju pravca. Ja jesam kriv u velikoj meri, jer sam citao o problemu, ali vecina kupaca nece citati forume ili sta pise u preporuci proizvodjaca.
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Comment