Saxo manijaci treba mi pomoc manja, tjs sugestija .. Kada namotam volan pun levi, desni i pri kocenjima, promeni brzine cuje mi se nesto da lupka, e sad ja dobih informaciju od nenada da je upitanju rucica menjaca pa da ona udara o pozarni zid, al meni to vise lici na letvu, sta vi mislite? .. I takodje mi se desilo 2-3 puta da kad upalim auto nece da drzi obrtaje nego se ugasi i malo cudno radi dok se ne ugreje minut, dva :/
Sto se tice lupkanja,svasta moze biti razlog,moguce je da je letva ili nesto na trapu,ali ne vredi nagadjati,prvo na dizalicu pa onda pregled trapa.Meni je na slican nacin lupla uporna spona ili stabilizator na desnom tocku,sto i nije strasan kvar.
A problem sa gasenjem verovatno step motor...
Najcesce lupkaju poluosovine kod vts-a to im je mana neko saxonci pitanje ,stize mi mashina iz UK full za konverzaciju u vts ceo motor,menjac,ecu,zice,usis,izduvna ,sto kazu englezi plug and play ali imam pitanje 1. da li je moj hladnjak u stanju da izdrz taj motor ?2.sta da radim sa klimom ?za engleze to nije bila ni opcija zbog desnog volana ,ja je imam da li se to samo povezuje ili mora i to da se budzi ?eto bice to prvi flat arch/vts kod nas ,e da i jel valjaju one gewinde vemaxxx sa ebay-a ista ili ne ?mnogo sam dao para za sve gluposti do sad nemam za kw a ni H&R @VIktor sa gasenjem to moze da ti bude i do filtera goriva s obzirom da se kod nas vozi mesavina vode i benzina ,imao sam taj trip ,samo se meni auto gasio u pocetku jednom a onda nakon nedelju dana i po 2-3 puta ,ako je to a nadaj se da jeste jer ti je deo 600 kinti fazon + ruke majstora
Nece ti odgovarati hladnjak,a ni trapovi nece izdrzati,kod vts-a su drugacije viljuske,poseduje i uporne spone...Treba tu dosta prepravki da bi to bilo kako treba,po meni je jeftinije uzeti celog vts-a.
sve je vec kupljeno za celih 350 funti ,onda bu ubaciti intercooler ima kit za nekih 80 funti ,jel moze to ?sto se tice zadnjeg trapa isti je ,prednji je jaci kod vts-a ali ce ici sa rally 106 jer sam samo to kod nas naso za cerupanje mada ima u UK za 300funti ceo auto da se uzme i to mk2 kome je istekla reg i osiugranje ili skinutih tablica zbog napr.ulubljenog krila (strasno su rigorozni),doneti kod nas i da se cupka polako kao stranac ali ovako je lakse jer bi svejedno morao da carinim motor da bi mogao da se registruje ,i dalje me ubija u mozak klima ,sta i kako i pitanje za gewinde stoji ,jel zna neko nesto do 300 jura recimo da valja ?i da li kod mene mogu zadnji vts diskovi jer ja imam dobose pozadi ?poz
Nisam znao da menjas i trap,onda u redu.Ja bih isto uzeo nekog stranca mk1,neka stoji, uvek treba nesto od delova,a muka mi je da stalno jurim neke sitnice po otpadima.
gewinde su mi mnogo pristupacnije jer imam zilijena za torziju da mi sredjuje a napred cu sam da ga dizem i spustam po potrebi ,planiram da odem i do navaka kad ga zavrsim ,a za stazu ide Uber low zato jurim budget gewinde sa sto vise spustanja a taj Vmaxx (ima na ebay-u) moze do -70mm a ima i tuv deklarejshn + svabe prave.A interkuler jer je iste cene kao hladnjak (eventualno koju vevericu skuplji ) a bolje u****va + ako dodjem do kesa za turbing bice jedna stavka manje za kupovinu ,a i da se ne lazemo brate izgleda boli glava @boban opet baci pogled na engleski ebay da vidis cene mk1 vts-ova sto se tice opet gewindi http://www.ebay.co.uk/itm/Saxo-gaz-c...#ht_500wt_1156 mi deluju ok ,isto tako ove gaz gewinde imaju i gold edition one su oko 950-1000 funti ,tako da imaju trkacki pedigre ,ima ovi momci u smederevu bobo rade i oni gewinde od 0 ih prave ,sa tvrdocom koju ja hocu i to mu dodje oko 280e ,ne znam za to ,sve se tripujem ,novo je novo
Kako se krecu cene servo pumpe volana? Moja je bas pocela da zavija. Malo su joj zivot produzile zimske gume i sneg, ali cim sam vratio 195-ice pocela je da ispusta dusu
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Moja pumpa je isto zavijala jedno pola godine,godinu, pa sama prestala, sad se ne cuje,tj cuje se ponekad kad udje vlaga u kablove tamo negde na zimu jedno vreme se cula i kad das kontakt vec krene da zuji,i onda je i to prestalo.A remont imas kod YUBC tamo sa zadnje strane tu sam bio jednom kad sam mislio da mi crkava..
Ama znas sta je, tebi je bre crkla pumpa, nego si se nabildovao pa ne primecujes
Zalio sam se ja i pre dve godine na nju, zaista zna da jauce i da opet utuli. Nego, navikao sam se ja na paranoicne situacije sa saksom, pa ne trcim vise kod majstora cim me zasvrbi U svakom slucaju hvala na informaciji.
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Comment