Re: CIJENA DIJAGNOSTICKOG SERVISA?
Iz ovoga se da izvesti zakljucak da jedan radnik prima i ugovara posao,a drugi je mehanicar?Ako se saberu njihove satnice,blizimo se utrosenom vremenu od jednog sata,sto i jeste realnost za tu vrstu usluge. Sa ovih sat vremena u vecini slucajeva nije sa sigurnoscu utvrdjen kvar.Ako musterija zahteva nastavak dijagnoze u proseku je potrebno jos sat vremena.Zatim sledi jos pola sata,da se izrazgovaramo sta kako i zbog cega,gde ima da se nadje deo,kada moze da stigne sto pre,da nema negde jeftinije itd.Sa musterijama se mora ljubazno,jel tako?
I ,dolazimo do zakljucka da jedan dijagnosticar,za jedno radno vreme, moze utvrditi kvar na najvise tri vozila.
Mislim da je ovako lakse za racunanje
Auto se zaprimi, uzmu se svi podaci, napise se radni nalog u kojem musterija odobri pocetnih popola sata rada, zatim auto ide u radionu gdje mehanicar pocne dijagnostiku. Mehanicar nadje nekoliko kodova / gresaka u memoriji kompjutera, provjeri stanje radnih parametara i napise izvjestaj na radni nalog. Zatim napravi vizuelnu inspekciju motornog prostora i a osnovu svega toga napravi nekakvu radnu hipotezu. Prava dijagnostika pocinje tek sada, a pola sata je vec davno utroseno.
I ,dolazimo do zakljucka da jedan dijagnosticar,za jedno radno vreme, moze utvrditi kvar na najvise tri vozila.
Mislim da je ovako lakse za racunanje

Comment