Re: Kako povratiti sjaj boji automobila ? Polirati ili ...
U principu sve su paste ok manje više.Farecla je ok uradi posao samo što se radi sa vodom,pa ti malo uprlja auto i otežava posao,3M paste se extra ali i skupe.E sad oko vune.Postoji bela ,žuta i plava vuna,prva je najagresivnija.Znaci ako hoćeš da lakše skineš riseve uzmeš najagresivniju belu vunu koja najbrže radi.Ima tu dosta da se priča,ali uglavnom sad se koristi 1 pasta da sve završiš a samo menjaš tampone,mislim na vunu i sunđere.Sada su paste duple 2 u 1,ne radi se sa vodom sve na suvo,pa ako hoćeš da režeš riseve uzmeš vunu (belu na primer) pa onda isti pastu koristis a ako hoćeš da bude još finije ili ako ostane neki hologram samo staviš neki manje agresivan sunđer i završiš posao.Na ovim modernim pastama piše da se pre poliranja koristi glina,zato što je auto kad ga opereš i dalje extra prljav.Operi auto,uzmi najlonsku kesu i pređi preko haube,osetićeš nešto kao da prelaziš preko neke fine šmirgle,to zavisi koliko je auto uprljan.E zbog toga uzmeš glinu i lepo to očistiš,pa kad posle pređeš preko haube na primer ta površina bude glatka kao staklo,i onda ti je dosta lakše da poliraš,a kad voskiraš,vosak se zalepi na veću površinu pa je onda sjaj veći i dugotrajniji.Evo ti jedan link za glini :http://www.youtube.com/watch?v=yfEfLGL59GI.Šta su polimeri?Vosak daje sjaj i zaštitu autu ali nije baš postojan i dugotrajan,onda mu se dodaju ti polimeri koji se na neki način vežu za lak i daju dugotrajnost.Postoje i NANO premazi koji su extra skupi mala bočica 50 evra ,ali daju zaštitu i do 2 godine,ali to je za ljude koji imaju para,skupe automobile pa hoće malo da se zezaju,za nas su dobre i ove jednostavnije stvari.
U principu sve su paste ok manje više.Farecla je ok uradi posao samo što se radi sa vodom,pa ti malo uprlja auto i otežava posao,3M paste se extra ali i skupe.E sad oko vune.Postoji bela ,žuta i plava vuna,prva je najagresivnija.Znaci ako hoćeš da lakše skineš riseve uzmeš najagresivniju belu vunu koja najbrže radi.Ima tu dosta da se priča,ali uglavnom sad se koristi 1 pasta da sve završiš a samo menjaš tampone,mislim na vunu i sunđere.Sada su paste duple 2 u 1,ne radi se sa vodom sve na suvo,pa ako hoćeš da režeš riseve uzmeš vunu (belu na primer) pa onda isti pastu koristis a ako hoćeš da bude još finije ili ako ostane neki hologram samo staviš neki manje agresivan sunđer i završiš posao.Na ovim modernim pastama piše da se pre poliranja koristi glina,zato što je auto kad ga opereš i dalje extra prljav.Operi auto,uzmi najlonsku kesu i pređi preko haube,osetićeš nešto kao da prelaziš preko neke fine šmirgle,to zavisi koliko je auto uprljan.E zbog toga uzmeš glinu i lepo to očistiš,pa kad posle pređeš preko haube na primer ta površina bude glatka kao staklo,i onda ti je dosta lakše da poliraš,a kad voskiraš,vosak se zalepi na veću površinu pa je onda sjaj veći i dugotrajniji.Evo ti jedan link za glini :http://www.youtube.com/watch?v=yfEfLGL59GI.Šta su polimeri?Vosak daje sjaj i zaštitu autu ali nije baš postojan i dugotrajan,onda mu se dodaju ti polimeri koji se na neki način vežu za lak i daju dugotrajnost.Postoje i NANO premazi koji su extra skupi mala bočica 50 evra ,ali daju zaštitu i do 2 godine,ali to je za ljude koji imaju para,skupe automobile pa hoće malo da se zezaju,za nas su dobre i ove jednostavnije stvari.
Comment