Ako imaš multimetar, možeš i sam srediti:
Pregledaj žice, koje vode od prekidača centralne brave, da li je nekoj oštećena izolacija, pa popravi izolir trakom.
Prekidač je dvoredni, a kontakti (oznake na podnožju) su sledeći:
A1 + After ignition (pod naponom nakon starta motora)
A2 Earth (GND, masa)
A3 Locking (zaključavanje)
B1 Unlocking (otključavanje)
B2 + Before ignition (pod naponom pre starta motora)
B3 LED supply (napajanje svetleće diode)
Provera multimetrom (ohm-metrom) vrši se sa isključenim motorom, da ne bi postojao napon na A1!!!
A1/A2 Button lighting (osvetlenje prekidača) otpor 30 ohm. Veliki otpor ukazuje na kvar u prekidaču, ili instalaciji. Manji - isto!
A2/A3 Locking (zaključavanje) otpor 0 ohm. Veći otpor ukazuje na neispravan prekidač (oštećen, loš unutrašnji kontakt)
A2/B1 Unlocking (otključavanje) otpor 0 ohm. Veći otpor ukazuje na neispravan prekidač.
Voltmetrom (ili 12V tinjalicom) proveriti napon na B2, a nakon starta motora na A1. Pre starta na A1 nema napona.
Pregledaj žice, koje vode od prekidača centralne brave, da li je nekoj oštećena izolacija, pa popravi izolir trakom.
Prekidač je dvoredni, a kontakti (oznake na podnožju) su sledeći:
A1 + After ignition (pod naponom nakon starta motora)
A2 Earth (GND, masa)
A3 Locking (zaključavanje)
B1 Unlocking (otključavanje)
B2 + Before ignition (pod naponom pre starta motora)
B3 LED supply (napajanje svetleće diode)
Provera multimetrom (ohm-metrom) vrši se sa isključenim motorom, da ne bi postojao napon na A1!!!
A1/A2 Button lighting (osvetlenje prekidača) otpor 30 ohm. Veliki otpor ukazuje na kvar u prekidaču, ili instalaciji. Manji - isto!
A2/A3 Locking (zaključavanje) otpor 0 ohm. Veći otpor ukazuje na neispravan prekidač (oštećen, loš unutrašnji kontakt)
A2/B1 Unlocking (otključavanje) otpor 0 ohm. Veći otpor ukazuje na neispravan prekidač.
Voltmetrom (ili 12V tinjalicom) proveriti napon na B2, a nakon starta motora na A1. Pre starta na A1 nema napona.
Comment