
disel motori diskusije...
Collapse
X
-
Ljudi,nemojte dizele da posmetrate samo kao spisak performansi.Ovoliko KS,ovvoliko km/h...Da li su na ovim forumima sve sami sampioni i trkaci?Dizeli jako napreduju i mislim da ce brzo prevzici benzince u skoro svakom pogledu.Da se razumemo,ja ga ne vozim,ali ih radim jako dugo(pumpe)da bih to mogao reci.Razmislite malo zasto se ljudi otmaju oko dizela kad treba da kupe auto.Zasto je isti auto u dizel verziji obicno debelo skuplji?Nije samo ekonomija u pitanju.Oni imaju jeziv obrtni momenat pri malim obrtajima pa ih je stvarno milina vozati po gradu,gde svi mi ipak najvise vremena provedemo.Nisam hteo nikog da uvredim,samo da iznesem svoj stav.
Comment
-
-
Tomo >>> Dieseli imaju svoje trziste, naravno, ali da ce iskonkurisai benzince, malo teze. Nove Piezo dizne su brze i omoguvuju vrlo brzo ubrizgavanje, dakle otvaraju nove perspektive za vece obrtaje.
Medjutim i dalje ostaje problematika sinhronizovanja motora u pogledu brzine sagorevanja.
Jedan TuRbo diesel da bi konkurisao TuRbo benzincu mora da ima puno vecu radnu zapreminu. Ovo sad govorimo o tome sta je trziste u stanju da ponudi.
Znamo svi sta su motori u kamionima, lokomotivama i brodovima.
Jednostavno konstrukcija zahteva veliku stabilnost mehanickog postrojenja zbog vrlo retkih i jakih pulseva obrtnog momenta u niskim obrtajima, te pricamo velikim , kako pokretnim, tako i uopste masama motora.
Obrtni momenat je OK.. ali previse spor kao takav.
Ma sta da radis ako uzmes motore iste zapremine i da ih nasviras koliko je moguce, dieseli su svetlosnu godinu iza benzinaca. To ima svoje razloge iz gore navedene prirode.
Kao sto i sam rece, nema sta da se ljutimo.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by tomoDizeli jako napreduju i mislim da ce brzo prevzici benzince u skoro svakom pogledu.
Sve ima svoje mane i prednosti.Jedino sto mi se svidja kod dizela je ob. moment koji je na niskim rpm,ali opet kasnije kada se krene u razvlacenje u nekoj brzini nije to to...iako ovi danasnji dizeli nisu ni malo naivni...Power of dreams !!!
Comment
-
-
Boost, evo dva motora iste zapremine,jedan dizel drugi benz. od iste fabrike,nijanse su u pitanju sto se tice ubrzanja (benzinca od 3000 ccm sa turbinom nisam naso)
BMW 530d
Max. output: 217 PS (214.0 bhp) (159.6 kW)@4000 rpm
Max. torque: 500.0 Nm (369 lbft) (51 kgm)@2000 rpm
0-100km/h: 7.1 s
Kilometre: 27.20s
Top speed: 245 km/h
Fuel consumption: 9.5/5.5/6.9 l/100km urban/extra-urban/combined
BMW 530i
Max. output: 230.2 PS (227.0 bhp) (169.3 kW)@5900 rpm
Max. torque: 300.0 Nm (221 lbft) (30.6 kgm)@3500 rpm
0-100km/h: 6.9 s
Kilometre: 27.10s
Top speed: 250 km/h
Fuel consumption: 14.1/7.0/9.5 l/100km urban/extra-urban/combinedHSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM
Comment
-
-
Polako, polako...
Prvo: postavlja se pitanje sta ko trazi od auta? Kako ko vozi? Kakav auto je u pitanju? Nacin voznje dizela i benzinca je TOTALNO drugaciji, i naravno drugaciji ljudi ih i kupuju. Neki ljudi ne vole da nateruju auta u visoke obrtaje, ali sa dizelom to i ne moraju, mogu da voze brzinom vise i par hiljada obrtaja manje i da opet voze 99% istom brzinom kao i komparabilan benzinac.
Drugo: koji ce lakse da podnese gazenje? Pa dizel. Vozis ga par hiljada obrtaja manje, par brzina vise, i ides skoro isto toliko brzo. Sta podrazumevas pod GAZENJEM? Ne mora auto da se nateruje u limiter da se vozi brzo, to i jeste poenta dizela, veeelika i ravna kriva obrtnog momenta
Trece: izvezi 530d i 530i na autoput, i oba ih vozi identicnom brzinom, i koji ce pre da stigne na cilj, i koji vozac ce lakse da podnese put? Pa oba puta, vozac dizela. Em manje trosi, em ta voznja izgleda i zvuci mnooogo manje napregnuta i opustenija je. Sve da je benzinac brzi ne znam ni ja koliko, dizel bi ga uhvatio i prestigao dok tankuje na pumpi
Ja licno vise volim da vrtim benzince, naravnoAli to ne mora da znaci da je taj benzinac koji ja vrtim do besvesti po "defaultu" brzi nego slican dizel, iako se meni subjektivno tako cini. Znaci, pojam gazenja i potreba za visokim obrtajima, je jedna vrlo relativna stvar.
Comment
-
-
evo da se dva mudaratora malo prepiru...Malo je to kontradiktorno sto si rekao Honda...meni nije jasno...SVI navode kako je odlika dizela veliki obrni moment na niskom broju obrtaja a ti sad pitas koji ce vise podneti "razvlacenje"?!
jeste, upravu ste ako kazete radxvreme=snaga a zasto onda TuRbo? xe xe...
lepo rece 206...bas onako lepo...svaka castInjection is good,but I'd rather be blown!
Comment
-
-
7,2 cega i na kom automobilu?Da ne bude kao meni kad udje musterija i zali se da mu auto sad trosi 8,1,a trosio je 6...Pitam koji auto,on rece MB 240D,stari burdus koji je nov trosio 11l a sad ima 25 godina.Onda ih samo uputim kod drugog majstora,jer ja takve kvarove ne mogu otkloniti.
Comment
-
-
Originally posted by makiBoost, evo dva motora iste zapremine,jedan dizel drugi benz. od iste fabrike,nijanse su u pitanju sto se tice ubrzanja (benzinca od 3000 ccm sa turbinom nisam naso)
Comment
-
-
Originally posted by tomo7,2 cega i na kom automobilu?Da ne bude kao meni kad udje musterija i zali se da mu auto sad trosi 8,1,a trosio je 6...Pitam koji auto,on rece MB 240D,stari burdus koji je nov trosio 11l a sad ima 25 godina.Onda ih samo uputim kod drugog majstora,jer ja takve kvarove ne mogu otkloniti.
Comment
-
-
Kao prvo,ja sa gore mojim navedenim pitanjem nisam potcenio dizela,iako ste vi to mozda shvatili tako...a sto se tice gazenja,ja hocu jednostavno da kad mi dodje da gazim, da gazim do maksimuma,a sa dizelom to ne bih imao srca da radim.
206...lepo si napisao ovaj tekst,svako kupuje auto za sebe prema svojim potrebama,mogucnostima,ekonomiji itd...
PS. Ako pustis benzinca i dizela da idu istom brzinom kao sto si ti naveo...stici ce u isto vreme
Nemam nista protiv dizela...ali opet onaj zvuk me malo iritira koji vremenom postaje sve gori
tomo,pa sta ako je auto gas prepun pitanja?Dugmence je takodje stalno tu!Power of dreams !!!
Comment
-
Comment