disel motori diskusije...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Black Knight
    CBC Senator XXL
    • 13.10.2004
    • 2020
    • Novi Beograd, kicblo

    #31
    sta tu ima da se brani!?!
    Injection is good,but I'd rather be blown!

    Comment


    • #32
      Ljudi,nemojte dizele da posmetrate samo kao spisak performansi.Ovoliko KS,ovvoliko km/h...Da li su na ovim forumima sve sami sampioni i trkaci?Dizeli jako napreduju i mislim da ce brzo prevzici benzince u skoro svakom pogledu.Da se razumemo,ja ga ne vozim,ali ih radim jako dugo(pumpe)da bih to mogao reci.Razmislite malo zasto se ljudi otmaju oko dizela kad treba da kupe auto.Zasto je isti auto u dizel verziji obicno debelo skuplji?Nije samo ekonomija u pitanju.Oni imaju jeziv obrtni momenat pri malim obrtajima pa ih je stvarno milina vozati po gradu,gde svi mi ipak najvise vremena provedemo.Nisam hteo nikog da uvredim,samo da iznesem svoj stav.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #33
        Tomo >>> Dieseli imaju svoje trziste, naravno, ali da ce iskonkurisai benzince, malo teze. Nove Piezo dizne su brze i omoguvuju vrlo brzo ubrizgavanje, dakle otvaraju nove perspektive za vece obrtaje.
        Medjutim i dalje ostaje problematika sinhronizovanja motora u pogledu brzine sagorevanja.
        Jedan TuRbo diesel da bi konkurisao TuRbo benzincu mora da ima puno vecu radnu zapreminu. Ovo sad govorimo o tome sta je trziste u stanju da ponudi.
        Znamo svi sta su motori u kamionima, lokomotivama i brodovima.
        Jednostavno konstrukcija zahteva veliku stabilnost mehanickog postrojenja zbog vrlo retkih i jakih pulseva obrtnog momenta u niskim obrtajima, te pricamo velikim , kako pokretnim, tako i uopste masama motora.

        Obrtni momenat je OK.. ali previse spor kao takav.
        Ma sta da radis ako uzmes motore iste zapremine i da ih nasviras koliko je moguce, dieseli su svetlosnu godinu iza benzinaca. To ima svoje razloge iz gore navedene prirode.

        Kao sto i sam rece, nema sta da se ljutimo.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • -Vedran-
          CBC Senator XXL
          • 03.10.2004
          • 3255
          • Beograd

          #34
          Originally posted by tomo
          Dizeli jako napreduju i mislim da ce brzo prevzici benzince u skoro svakom pogledu.
          Prevazici benzince nece nikada...

          Sve ima svoje mane i prednosti.Jedino sto mi se svidja kod dizela je ob. moment koji je na niskim rpm,ali opet kasnije kada se krene u razvlacenje u nekoj brzini nije to to...iako ovi danasnji dizeli nisu ni malo naivni...
          Power of dreams !!!

          Comment

          • maki
            CBC Senator XXL
            • 03.10.2004
            • 878
            • Budva, CG

            #35
            Boost, evo dva motora iste zapremine,jedan dizel drugi benz. od iste fabrike,nijanse su u pitanju sto se tice ubrzanja (benzinca od 3000 ccm sa turbinom nisam naso)

            BMW 530d

            Max. output: 217 PS (214.0 bhp) (159.6 kW)@4000 rpm
            Max. torque: 500.0 Nm (369 lbft) (51 kgm)@2000 rpm

            0-100km/h: 7.1 s
            Kilometre: 27.20s
            Top speed: 245 km/h
            Fuel consumption: 9.5/5.5/6.9 l/100km urban/extra-urban/combined

            BMW 530i

            Max. output: 230.2 PS (227.0 bhp) (169.3 kW)@5900 rpm
            Max. torque: 300.0 Nm (221 lbft) (30.6 kgm)@3500 rpm

            0-100km/h: 6.9 s
            Kilometre: 27.10s
            Top speed: 250 km/h
            Fuel consumption: 14.1/7.0/9.5 l/100km urban/extra-urban/combined
            HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

            Comment

            • -Vedran-
              CBC Senator XXL
              • 03.10.2004
              • 3255
              • Beograd

              #36
              Sta mislite koji ce od ove dvojice bmw-a lakse da podnese gazenje i teranje u visoke obrtaje???
              Power of dreams !!!

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #37
                Polako, polako...

                Prvo: postavlja se pitanje sta ko trazi od auta? Kako ko vozi? Kakav auto je u pitanju? Nacin voznje dizela i benzinca je TOTALNO drugaciji, i naravno drugaciji ljudi ih i kupuju. Neki ljudi ne vole da nateruju auta u visoke obrtaje, ali sa dizelom to i ne moraju, mogu da voze brzinom vise i par hiljada obrtaja manje i da opet voze 99% istom brzinom kao i komparabilan benzinac.

                Drugo: koji ce lakse da podnese gazenje? Pa dizel. Vozis ga par hiljada obrtaja manje, par brzina vise, i ides skoro isto toliko brzo. Sta podrazumevas pod GAZENJEM? Ne mora auto da se nateruje u limiter da se vozi brzo, to i jeste poenta dizela, veeelika i ravna kriva obrtnog momenta

                Trece: izvezi 530d i 530i na autoput, i oba ih vozi identicnom brzinom, i koji ce pre da stigne na cilj, i koji vozac ce lakse da podnese put? Pa oba puta, vozac dizela. Em manje trosi, em ta voznja izgleda i zvuci mnooogo manje napregnuta i opustenija je. Sve da je benzinac brzi ne znam ni ja koliko, dizel bi ga uhvatio i prestigao dok tankuje na pumpi

                Ja licno vise volim da vrtim benzince, naravno Ali to ne mora da znaci da je taj benzinac koji ja vrtim do besvesti po "defaultu" brzi nego slican dizel, iako se meni subjektivno tako cini. Znaci, pojam gazenja i potreba za visokim obrtajima, je jedna vrlo relativna stvar.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment


                • #38
                  Ovde izgleda niko ne skida nogu ispod 5000 rpm,i nije mu bitno trosi li 15 ili 7l/100 km,a forum za autgas prepun?

                  Comment

                  • Black Knight
                    CBC Senator XXL
                    • 13.10.2004
                    • 2020
                    • Novi Beograd, kicblo

                    #39
                    evo da se dva mudaratora malo prepiru... Malo je to kontradiktorno sto si rekao Honda...meni nije jasno...SVI navode kako je odlika dizela veliki obrni moment na niskom broju obrtaja a ti sad pitas koji ce vise podneti "razvlacenje"?! jeste, upravu ste ako kazete radxvreme=snaga a zasto onda TuRbo? xe xe...

                    lepo rece 206...bas onako lepo...svaka cast
                    Injection is good,but I'd rather be blown!

                    Comment

                    • Black Knight
                      CBC Senator XXL
                      • 13.10.2004
                      • 2020
                      • Novi Beograd, kicblo

                      #40
                      Originally posted by tomo
                      Ovde izgleda niko ne skida nogu ispod 5000 rpm,i nije mu bitno trosi li 15 ili 7l/100 km,a forum za autgas prepun?
                      meni je bitna! i sada je 7,2/100
                      Injection is good,but I'd rather be blown!

                      Comment


                      • #41
                        7,2 cega i na kom automobilu?Da ne bude kao meni kad udje musterija i zali se da mu auto sad trosi 8,1,a trosio je 6...Pitam koji auto,on rece MB 240D,stari burdus koji je nov trosio 11l a sad ima 25 godina.Onda ih samo uputim kod drugog majstora,jer ja takve kvarove ne mogu otkloniti .

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #42
                          Originally posted by maki
                          Boost, evo dva motora iste zapremine,jedan dizel drugi benz. od iste fabrike,nijanse su u pitanju sto se tice ubrzanja (benzinca od 3000 ccm sa turbinom nisam naso)
                          U tome i jeste pojenta, kad se uporede identični motori po tom pitanju, dizeli su ipak u zaostatku i to znatnom.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #43
                            Originally posted by tomo
                            7,2 cega i na kom automobilu?Da ne bude kao meni kad udje musterija i zali se da mu auto sad trosi 8,1,a trosio je 6...Pitam koji auto,on rece MB 240D,stari burdus koji je nov trosio 11l a sad ima 25 godina.Onda ih samo uputim kod drugog majstora,jer ja takve kvarove ne mogu otkloniti .
                            Može kad ga baci iz aviona pa u slobodnom padu...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • -Vedran-
                              CBC Senator XXL
                              • 03.10.2004
                              • 3255
                              • Beograd

                              #44
                              Kao prvo,ja sa gore mojim navedenim pitanjem nisam potcenio dizela,iako ste vi to mozda shvatili tako...a sto se tice gazenja,ja hocu jednostavno da kad mi dodje da gazim, da gazim do maksimuma,a sa dizelom to ne bih imao srca da radim.

                              206...lepo si napisao ovaj tekst,svako kupuje auto za sebe prema svojim potrebama,mogucnostima,ekonomiji itd...

                              PS. Ako pustis benzinca i dizela da idu istom brzinom kao sto si ti naveo...stici ce u isto vreme


                              Nemam nista protiv dizela...ali opet onaj zvuk me malo iritira koji vremenom postaje sve gori

                              tomo,pa sta ako je auto gas prepun pitanja?Dugmence je takodje stalno tu!
                              Power of dreams !!!

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #45
                                Boost, pa i saab ima dizela,nista se nehvalis 1.9 tid 110 kw (od znacajnijih)
                                to je cuveni Alfin dizel

                                Alfa i Saab su sada ista firma, razlicitog brenda
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X