disel motori diskusije...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #61
    Originally posted by maki
    Originally posted by Honda
    ...a sto se tice gazenja,ja hocu jednostavno da kad mi dodje da gazim, da gazim do maksimuma,a sa dizelom to ne bih imao srca da radim.
    nema potrebe da ga gazis,dizel na 3000 o/min ide ko benzinac na 5000-6000 o/min

    kod dizela se najbolja ubrzanja postizu izmedju 2000 i 3000 obrtaja, sto znaci da nema potrebe da ga drzis preko 3-3.5 k ob. jedino radi postizanja konacne brzine,a u vecini slucajeva nema potrebe za tim,jedino ako vozis golfa 2 d
    Maki >> Interesuje me kako rezonujes, sta mislis o menjacima kod diesela? Da li im je lako ? Koliki vek trajanja imaju itd..itd..
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • maki
      CBC Senator XXL
      • 03.10.2004
      • 878
      • Budva, CG

      #62
      He he he, pa o tome razmisljaju inzenjeri u fabrikama,isto kao i za benzince,sve u svemu jeftinije je napraviti mjenjac za benzinca nego za dizela,bar mi se tako cini
      HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

      Comment

      • maki
        CBC Senator XXL
        • 03.10.2004
        • 878
        • Budva, CG

        #63
        E da, da dodam da je kod dizela najveci problem spojnica(lamela) barem na nasim prostorima strasno su nekvalitetne,mada i originalne nisu bas adekvatne, vw motor 1.9 d 47KW, motor kao i auto nov kupljen prvi vlasnik preso 50 000km i izgleda da je vec puko neki federcic na lameli , ima takve simptome,nije strasno,nek tjera dok ne pukne jos koji pa ce da mjenjamo
        HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #64
          Hehe.. konacno sam te dobio tamo gde sam hteo
          Transmisiono gledano je Diesel jedan TuRbo benzinac (LPT - Low Presure ) koji krece sve vreme u 2-oj brzini.

          Nista cudno sto je transmisija problem jer je najopterecenija tacka u lancu .

          Uistinu je da je diesel menjac puno jaci i bolje projektovan od jednog za benzinski motor upravo iz razloga pulsne emisije u niskim obrtajima.
          Znas i sam da bor mashina za beton ako imas prevelike obrtaje nerazbija beton, samo na niskim obrtajima (udarcima) odradjuje posao.

          Isto tako zabavno je biti deo transmisije kod jednog diesela, i te vibracije se osecaju u celom autu.
          A ja nevolim vibracije, jednostavno sam preosetljiv na niskofrekventne vibracije i izbor benzinca kod mene je da mojoj fizici neodgovara, nista vise
          Bar ne kad su u pitanju diesel motori sa 4 cilindra.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • maki
            CBC Senator XXL
            • 03.10.2004
            • 878
            • Budva, CG

            #65
            Za duza putovanja biram uvijek dizela,udobniji su, benzinci (bar ovi sto sam ja imao) su bili tvrdi ako nisu tvrdi onda su bili mali ,
            nebih nikad uzeo neku limuzinu sa benzinskim motorom, kod novijih dizela te vibracije se uopste ne osjete,motor je dobro zapakovan pa se skoro i necuje,dobro ponekad mi nedostaje benzinac cisto malo da se izivim i da cujem zvuk
            HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

            Comment

            • *Egon*
              CBC Senator XXL
              • 31.12.2004
              • 1232
              • Beograd, Dorcol, N 44

              #66
              Originally posted by maki
              Za duza putovanja biram uvijek dizela,udobniji su, benzinci (bar ovi sto sam ja imao) su bili tvrdi ako nisu tvrdi onda su bili mali ,
              nebih nikad uzeo neku limuzinu sa benzinskim motorom, kod novijih dizela te vibracije se uopste ne osjete,motor je dobro zapakovan pa se skoro i necuje,dobro ponekad mi nedostaje benzinac cisto malo da se izivim i da cujem zvuk
              Ne razumem kakve veze ima tvrdoca i udobnost sa motorom.
              Garaza
              1996 SAAB 900 NG Cabrio

              Comment

              • maki
                CBC Senator XXL
                • 03.10.2004
                • 878
                • Budva, CG

                #67
                po pravilu dizeli su tezi pa su i auta meksa,nema cimanja prilikom ubrzavanja,jeste da nije ubrzanje bas preveliko,nema natezanja u visokim obrtajima vec se sve obavlja do 3000 obrtaja, iso sam jednom na put sa vr-om sto sam ga prije imao, 300 km u jednom pravcu,bez vecih ravnica 80% je uzbrdica i krivine,sva 4 sata voznje koliko je trajalo putovanje ja sam bio maksimalno koncentrisan i gazio sam to auto koliko je igdje moglo,jednostavno te zvuk tjera da ga stiskas,osim sto sam 2 put sipao rezervoar goriva (1 na polasku i jos jednom pred kraj puta) stigo sam ko da nisam 5 dana oka sklopio, u ostalim slucajevima sam iso na takva putovanja sa dizelom, najcesce moj golf 3 1.9 td ili tatin MB 124 250d, jeste da je razlika u vremenu prelaska puta oko 40-tak minuta do sat vremena (duze sa dizelom) ali je i putovanje ugodnije i usteda goriva duplo
                HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                Comment


                • #68
                  Maki,rezonujes Ok.Za udobnu voznju jako prija elastican motor koji trpi veci raspon obrtaja i dozvoljava opustanja prilikom voznje.Svi bi mi da se nekad izduvamo,ali za mnogo predjenih km udobniji je neki veci dizel.

                  Comment

                  • Black Knight
                    CBC Senator XXL
                    • 13.10.2004
                    • 2020
                    • Novi Beograd, kicblo

                    #69
                    Originally posted by tomo
                    7,2 cega i na kom automobilu?
                    pa natavno turbo dizela na Vektri 2.0 Di estate...
                    Injection is good,but I'd rather be blown!

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #70
                      Hm.. ja prevezem 2300 Km u mom SAABu koji je patoloski nastrojen prema aktivnoj voznji i isteram sve iz jednog poteza?
                      Dakle, nema nista vise stajanja nego koliko sipanja benzina, i negde da se jede usput.
                      Kad sednem u restoran posle 10 minuta mi je dosta sedenja ocu da idem nazad u auto da sednem ko covek?!?!?!

                      Ja stvarno nerazumem o cemu pricas, ili je razlika izmedju auta tolika ili je razlika medju nama, manje vise vazno gde je nesuglasica ali u dieselu mi se samo zakunja... jednostavno nema drazi

                      Da napomenem da kad stignem dole, neidem da spavam, vec sednem pa popricam sa roditeljima par sati, te onda smugnem do grada
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • maki
                        CBC Senator XXL
                        • 03.10.2004
                        • 878
                        • Budva, CG

                        #71
                        da da 2000 po svjetskim auto putevima i 300 po nasim dzadama
                        HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #72
                          Hm.. ja opet pricam o niskofrkventnim zvucnim pulsevima koji su uvek prisutni u jednom dieselu.

                          No , nisu svi jednako ni osetljivi, ja naprimer na ringispilu mogu da izdrzim 2 kruga i dolazi pegla

                          Jednostavno sam osetljiv i nista vise.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Black Knight
                            CBC Senator XXL
                            • 13.10.2004
                            • 2020
                            • Novi Beograd, kicblo

                            #73
                            he he (pogledaj moj avatar) mogu ceo dan da sedim na ringispilu...
                            Injection is good,but I'd rather be blown!

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #74
                              Eh.. da mogu ja da vozim ringispil i da upravljam sa njim podneo bi ga i ja Medjutim znas koje sile su u ringispilu i kako i u kojem pravcu deluju
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • Black Knight
                                CBC Senator XXL
                                • 13.10.2004
                                • 2020
                                • Novi Beograd, kicblo

                                #75
                                aha...centrifugalne...


                                (ovo ispod sam samo dodao)
                                i zaboravix da kazem male...veoma male...
                                p.s. bas me cudi...to, sto ti ne odgovara voznam rin.
                                nesto bas razmisljam...

                                p.s. ja sam nesudjeni pilot... ali...medicinski pregled...
                                Injection is good,but I'd rather be blown!

                                Comment

                                Working...
                                X