Originally posted by brick
Ali ajmo redom:
- kaiš - nov, star 20 dana
- regler, oko 10 meseci, bez ikakvih indikacija na instrument tabli (ako je to uopšte merodavno)
- kleme čiste i uvek čiste.
- masa alternatora? nisam električar ali valjda su gledali. Koliko ja znam ima samo šrafove koji ga drže. Za ovo ne smem ništa da tvrdim
- četkice nisu prekratke, skoro gledano.
Da nastavim mimo ove liste. Prošle zime sam isto imao probleme sa tim akumulatorom. Parkiram kola, aku pod ruku i kući. Svaki dan sam ga vadio dok su bili oni minusi jer nije hteo da pali. Jedva je verglao. Sumnjao sam na elektro pokretač a ne na aku. Posle toga sam išao prvo god jednog električara pa onda i kod drugog. Obojica su rekli da je elektro pokretač ok i da je u pitanju akumulator. Posle tih poseta, ja još mogu samo da zamenim celu instalaciju u autu pa ako i dalje bude problema onda je verovatno u pitanju BH akumulator.
Inače, u servisu gde sam nosio da reklamiram akumulator su rekli za napon punjenja da je dobar. Baš si me zbunio.
Može li neko tumačenje onih ispitivanja akumulatora ako znaš?
Comment