Black Horse od 55Ah mi je pred riknjavanjem, posle 4 godine, ne mogu reci da nije posluzio...Auto mi je star (SKODA Favorit 135L, 91', LPG) i nemam neke dodatne potrosace u autu...
Citao sam temu, gledam sta da kupim i nesto naginjem ka VARTI C15 (Black Dynamics), ima ga u NS po ~4500 din.
Jel ima neko iskustva sa ovim, kako se pokazala ova serija u praksi ?
Black Horse od 55Ah je oko 4100 din, dok BOSH istog kapaciteta cene oko 4800 din, VESNA je isto oko 4500 din.
Da li uposte davati koju stotinu dinara vise u odnosu na BH ?
Mislim da vredi dodati 700din za bosh,meni se pokazao extra u par navrata.A i dobra je stvar sto nema dolivanja vode.
Mada ako je auto ispravan i vozi se redovno,a akumulator odrzava svaki ce ti trajati 4-5 godina,posebno kod benzinca.
U medjuvremenu, od prethodnog nosenja u servis, akumulator se jos 2-3 puta praznio, a danas je pokazao 8,35V.
Naravno, odmah sam ga odneo u servis, tamo je pokazao 7,91V i lik (onaj isti od pre, sef servisa) je konstatovao da je prazan, gle cuda da mi nije rekao, ne bih to znao, i da je potrebno punjenje.
Opet ce da ga napune (to i ja umem), a i dalje stoji iza toga da je akumulator ispravan i nema na osnovu cega da ga zameni, ja sam rekao nema problema, zvacu onda inspekciju, a u ponedeljak dolazi uvoznik iz Temerina, pa cemo da vidimo sta ce da bude.
Ako ne bude nista, akumulator ostavljam njima, neka ga koriste ako je dobar, a ja uzimam nov.
On mi preporucuje Topla akumulator, tj. otvoren (sa cepovima), kaze da oni idu za vozila pre 2000. god, a ovi zatvoreni sa gelom, za novija od 2000. god. Iskreno, to prvi put cujem, a i prosli put je preporucivao Vartu Blue Dynamic, dok sad kaze, da je to za vozila posle 2000. god.
Pitao sam ga kad je proizveden ovaj, jer na njemu nista ne pise, osim fabricke sifre, kaze, moze to da se vidi preko sifre, ali nista nije rekao.
On mi preporucuje Topla akumulator, tj. otvoren (sa cepovima), kaze da oni idu za vozila pre 2000. god, a ovi zatvoreni sa gelom, za novija od 2000. god.
glupost!
Taj,kako on kaze,"zatvoreni" sam ja imao u stojadinu 5 godina.E sad moguce da mi je kec bio 2001,a ne 1991 da bi trajao i neku godinu duze
Da li uposte davati koju stotinu dinara vise u odnosu na BH ?
Svakako se isplati. Akumulator treba da te sluzi kada je najteze, na minusu i dovoljno je jedno jutro da nece da upali kada krenes na posao da shvatis zasto nisi dao par stotki vise za bolji akumulator.
BH je katastrofa ispod svakog kvaliteta.
Originally posted by Keketarac
Sto duze gledam zvanicne sajtove, sve vise mi se cini da su Varta i Bosch isti proizvod sa razlicitim nalepnicama!
Jesu isti proizvod. Oba su akumulatori Samo toliko o slicnosti, Varta se proizvodi u Spaniji i Ceskoj, Bosch takodje u Ceskoj (nije ista fabrika) i u Turskoj. Do sada su se Vartini pokazali mnogo bolje.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Svi vi koji mislite da je nemačka kanta struje bolja od vojvodjanske kante struje, obavezno proverite kad je ta uvozna kanta struje proizvedena tj formirana. Obično ima utisnut broj o sedmici mesecu i godini proizvodnje, pa ako je taj datum dalji od 5, najviše 6 meseci, zaobiđite.
14 strana o kanti struje, strašno ...
"Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
Jesu isti proizvod. Oba su akumulatori Samo toliko o slicnosti, Varta se proizvodi u Spaniji i Ceskoj, Bosch takodje u Ceskoj (nije ista fabrika) i u Turskoj. Do sada su se Vartini pokazali mnogo bolje.
Vidim nema ga ovaj da zove za akumulator, i pozovem ja jutros, kaze, ispravan je akumulator, mozete da dodjete, bili su iz Temerina, ali nije bio gazda, zato vas nisam zvao.
I odem ja, evo, kaze akumulator je tehnicki ispravan, napunjen, vi ste ga doneli sa 7,91V, evo sad ima 13,10V ja mu kazem, dzabe to, ima on napon, ali nema kapacitet, kaze, testirali smo i to, evo naznacena udarna struja mu je 510A, a on ima 595A.
Pitam ga, jel testiran na -18C u hladnoj komori, kaze nisam ja fabrika, nemamo te mogucnosti.
Pogledam ja, onaj indikator crn skroz, pitam zasto, kaze, nije pokazivao uopste, verovatno je zaprljan ili ima manjak elektrolita.
I nista, montirao sam ga, pali ko mina, sve ok, proverio ponovo punjenje, pod svetlima, sa potrosacima 14,22-14,27V, bez potrosaca 14,41-14,47V.
Kad ukljucim radio, opada napon polako 12,84, 83, 82... provericu suta ponovo, ako je ispod 12,6V nema nista od njega.
Comment