PSA Motor 1360 ccm ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • demios
    CBC Član
    • 03.12.2007
    • 76
    • Beograd

    Temperatura motora

    Hajde da ne otvaram drugu temu, interesuje me kolika vam je radna temperatura po ovom vremenu? Meni se krece od 75-85*C. Pitam vas, jer sam pre neki dan vozio ortaka, doduse bilo je oko 10*C tada, i on se zacudio sto je temperatura bila 75*C.
    Peugeot 205GT '89.

    Comment

    • mance
      CBC Veteran
      • 24.07.2006
      • 185
      • Beograd

      Na ZX-u TU3 90 stepeni, a na 306-ici TU5 75 stepeni.

      Comment

      • bax76
        CBC Senator XXL
        • 07.11.2006
        • 605
        • BG

        Evo male novosti oko mog motora 309 1.4 TU 91god.
        Na oko 120.000 km, pogledam nivoe tecnosti i primetim da je voda curila na cepu od hladnjaka, doduse malo. Razvucem ga ja nekih 20km, i stanem i vidim, voda curka na cepu. Stisnem malo crevo i voda opet curka. Otvorim cep i nivo stoji na vrhu posude, temperaturu nije dizao uopste, i majstor mi kaze preko telefona da je verovatno cep, zamenim cep i provozam opet do aerodroma i vise ne izbacuje vodu. E sad bi ovo bilo OK da se nije pojavila bela skrama na cepu hladnjaka, a pojavilo se sasvim malo skrame i na cepu od ulja...

        Ovo upucuje da je otisao dihtung glave, ali ono sto me buni je da se isto sa skramom desilo i pre 40.000 km, kada je pukao hladnjak, i dosta smanjio nivo vode, po zameni hladnjaka majonez se nije pojavljivao do sada.

        Potrosnja ulja je nekih 4deci na 1000 km. Trnutno nema vise bele skrame(sem ono malo sto je ostalo od pre...), ali kako se uopste pojavila, buni me to jer mi nije jasno kako taj dihtung malo valja malo ne. Meni deluje da se u situacijama kad se izgubi pritisak u sistemu rashladne tecnosti dodje do malog mesanja vode i ulja.
        Ako neko iskusniji ima savet sta pratiti i kako se ponasati.

        Comment

        • demios
          CBC Član
          • 03.12.2007
          • 76
          • Beograd

          Dihtung glave

          Meni malo trosi i vode i ulja. To znam po belom izduvnom gasu sa blagom primesom plave boje i neprijatnom mirisu. U rashladnom sistemu imam kao neke algice tj. sline tamno zute boje sa blagom nijansom zelene, sto valjda ukazuje na dihtung glave. Pored toga mi se pojaljuje ulje na karburatoru, ali neki na forumu kazu da je to normalno.

          Posto ce za jedno godinu-dve ovaj motor u staro gvozdje razmisljam da mu turim Metabond Uni 15W40 (mineralno ulje) + Metabond Old Spezial (dodatak za zaptivanje) + LM MoS2. Tako da nemam puno da izgubim. Kod starih motora deterdzenti ne dolaze u obzir jer ce kompresija jos vise pasti kada se skinu naslage ugljenika, tako da idem na varijantu tvrdih cestica, pa sta se zalepi zalepi. U maloj sam nedoumici da li prvo da stavim Mos2 pa na sledecoj promeni ulja Metabond Old Spezial ili obrnuto ili u isto vreme? Postavicu ovo pitanje na temi o uljnim aditivima:



          Pitanje je, naravno, na drugoj strani.

          Pozdrav!
          Peugeot 205GT '89.

          Comment

          • LEZA
            CBC Senator
            • 10.08.2007
            • 280
            • Beograd

            I meni su u Panteru rekli da je normalno da je karburator zauljen, tako da se vise ne brinem, a ako imam razloga za brigu tesi me to sto ulece novi motor, nadam se uskoro, jer vise ne mogu da izdrzim . . .

            Comment

            • mance
              CBC Veteran
              • 24.07.2006
              • 185
              • Beograd

              Koji zubcasti ide na ZX-a 1.4 KDX (TU3M)? 101 ili 108 zuba?

              Comment

              • Veseli
                CBC Veteran
                • 23.09.2005
                • 107
                • Vreoci

                Trebalo bi 108

                Comment

                • bax76
                  CBC Senator XXL
                  • 07.11.2006
                  • 605
                  • BG

                  Originally posted by bax76
                  Evo male novosti oko mog motora 309 1.4 TU 91god.
                  Na oko 120.000 km, pogledam nivoe tecnosti i primetim da je voda curila na cepu od hladnjaka, doduse malo. Razvucem ga ja nekih 20km, i stanem i vidim, voda curka na cepu. Stisnem malo crevo i voda opet curka. Otvorim cep i nivo stoji na vrhu posude, temperaturu nije dizao uopste, i majstor mi kaze preko telefona da je verovatno cep, zamenim cep i provozam opet do aerodroma i vise ne izbacuje vodu. E sad bi ovo bilo OK da se nije pojavila bela skrama na cepu hladnjaka, a pojavilo se sasvim malo skrame i na cepu od ulja...

                  Ovo upucuje da je otisao dihtung glave, ali ono sto me buni je da se isto sa skramom desilo i pre 40.000 km, kada je pukao hladnjak, i dosta smanjio nivo vode, po zameni hladnjaka majonez se nije pojavljivao do sada.

                  Potrosnja ulja je nekih 4deci na 1000 km. Trnutno nema vise bele skrame(sem ono malo sto je ostalo od pre...), ali kako se uopste pojavila, buni me to jer mi nije jasno kako taj dihtung malo valja malo ne. Meni deluje da se u situacijama kad se izgubi pritisak u sistemu rashladne tecnosti dodje do malog mesanja vode i ulja.
                  Ako neko iskusniji ima savet sta pratiti i kako se ponasati.

                  Update
                  ----------------------

                  Zadnje merenje tecnosti, potrosnja ulja 2,5 deci na 1000km, potrosnja rashladne tecnosti neprimetna...

                  Dakle ovaj je auto cudo, vecito se samopopravlja

                  Comment

                  • bax76
                    CBC Senator XXL
                    • 07.11.2006
                    • 605
                    • BG

                    Uradio sam pre neki dan veliki servis, zamenu kaiseva, spanera i vodene pumpe. Sve je to obavljano u Panteru. Ono sto se desava od tada je da se pojavio neku zvuk, slican zvuku turbine, neko fijukanje, koje je na nekim obrtajuma bucnije.

                    Sta bi to moglo biti, i da li da idem da reklamiram?

                    Comment

                    • mishkom
                      CBC Senator XXL
                      • 07.08.2007
                      • 591
                      • N/A
                      • N/A

                      Meni lici da negde vuce falsh vazduh... Proveri, zategni neki sraf ako treba

                      A amortizeri?

                      Comment

                      • bax76
                        CBC Senator XXL
                        • 07.11.2006
                        • 605
                        • BG

                        Uzeo sam amorte, Gabriel, auto je mnogo bolji, nekako se utegao, ne cuje se vise na lezecim policajcima, oko 15.000 su kostali.

                        Comment

                        • LEZA
                          CBC Senator
                          • 10.08.2007
                          • 280
                          • Beograd

                          extra. . . I koliko te je izasao zupcasti spaner i vodena pumpa ukupno ako nije tajnica?

                          Comment

                          • bax76
                            CBC Senator XXL
                            • 07.11.2006
                            • 605
                            • BG

                            Oko 100 eurica su bili svi troskovi velikog servisa: ruke, kaisevi, spaneri, pumpa. Sasvim OK cena. Mada nesto malo fijuce, mozda je los neki spaner, svraticu ipak do Pantera da bace pogled.

                            Comment

                            • LEZA
                              CBC Senator
                              • 10.08.2007
                              • 280
                              • Beograd

                              To je ok barem po meni sta znam

                              Comment

                              Working...
                              X