PSA Motor 1360 ccm ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CannoN
    CBC Senator XXL
    • 15.09.2007
    • 485
    • Beograd

    #31
    Demios, druze, ne znam tacno sta pitas ali cu objasniti u svakom slucaju

    Kod tebe, bez obzira na sistem ubrizgavanja, gorivo uvek ulazi u motor preko usisne grane.
    Ako uzmes TU3 motor iz 206ice platices istu stvar mnogo skuplje nego da kupis sa neke 205ice stranca.
    U svakom slucaju potrebno je skinuti sa motora koji kupujes postojeci sistem ubrizgavanja(vec je skinut ako kupujes kod specijalizovanih dilera).
    Tvoja usisna grana je kompatibilana sa TU3 motorima sa strane glave motora. Druga strana usisne grane je razlicita u zavisnosti od sistema ubrizgavanja. Karb ima 2 srafa a MP 3, itd...
    Zato zadrzi svoj karb sa granom - instaliranje monopoint-a je velika drama kada imas instalacije za karb.
    Gorivom ce se napajati k`o i do sada preko creva koje ide u karb i pumpe koju vec imas

    Sto se tice kilometraze na kilometar satu to nema nikakve veze sa osiguracem vec sa sajlom ili samim satom tj. mestom gde se sajla ukljucuje u sat. Hoce da se pojede pa sajla vrti u prazno(simptomi su postepeno otkazivanje uz buku). A moze biti i da sajla nije povezana na menjac iz nekih razloga. Ovo stoji ako ti ne radi kilometar sat?
    Ako radi onda ne znam.

    Comment

    • demios
      CBC Član
      • 03.12.2007
      • 76
      • Beograd

      #32
      To sam ja i mislio, na motor iz 206 prikacim svoju usisnu granu sa karburatorom i to je to. Necu ja MPI da budzim. Ne treba mi
      Hvala na savetu u svakom slucaju.
      Peugeot 205GT '89.

      Comment

      • LEZA
        CBC Senator
        • 10.08.2007
        • 280
        • Beograd

        #33
        Koliko sam ja skapirao,motor od 206 je mnooogo skuplji od motora od 205 a u sustini su slicni,slazem se,mozda je moderniji 206 TU ali ipak je poprilicno skup. . .Ja bih ti lepo preporucio da kupis za 205 1.4 onaj od 85 ks i da te boli uvce ja mislim da je oko 200 evra sto je bas lepa cena,znam posto sam se nesto raspitivao za cene motora , iskreno ne znam koja je cena TUa iz 206 ali mislim da je dosta skuplji i da se ne isplati,ispravite me ako nisam u pravu E sad, demios, i meni su svi govorili kakav GTI, a o MI16 da ne pricam, ali ja to ipak hocu da uradim, i uradicu,tako da naravno nekad treba slediti svoje instinkte (SPRITE ) i uraditi ono sto TI, i samo TI mislis da je najnajbolje Pozdrav

        Comment

        • CannoN
          CBC Senator XXL
          • 15.09.2007
          • 485
          • Beograd

          #34
          Da je moderniji ne bi vise bio TU.

          Moderniji je samo sistem ubrizgavanja goriva(ne u varijanti 75ks).

          Demiosu se to izgleda ne probija do svesti ali ce zato probiti po novcaniku

          Comment

          • LEZA
            CBC Senator
            • 10.08.2007
            • 280
            • Beograd

            #35
            To kazem, mozda moderniji ,mozda ima neke inovativnije delove izdrzljivije sta ti ja znam ali je i dalje TU kao i u 205
            A sto se tice novcanika, pa valjda ce se raspitati pre nego sto krene u projekat, da ne bude posel mama mia

            Comment

            • bax76
              CBC Senator XXL
              • 07.11.2006
              • 605
              • BG

              #36
              Zanimljiva mi je ova ideja da ubacim taj TU od 85 ks, posto moj je injection i ima samo 75ks . Jednog lepog dana kad ovaj moj odradi svoje. Zanima me kolika je potrosnja ulja vasih TU motora, posto moj jos od 60k troskari ulje. Od kad je stavljen plin trosi i vise, oko 2-3 dl na 1000km sigurno. Menjane su mu i gumice ventila pre jedno 20-30k km, i to je popravilo stvar ali samo na kratko... A presao sam samo 113k km. Auto ide odlicno trosi normalno, cak i ne cekica kad je hladan, standardno je oduvek bucniji...
              Ulje koje u njega ide je Esso polusintetika, u leru je miran ko bubica. U pitanju je 309.

              Comment

              • LEZA
                CBC Senator
                • 10.08.2007
                • 280
                • Beograd

                #37
                E sad malo je to zeznuto,jer ne znam kako mislis dl ulja,kako znas da je dl?Ja nemam pojma kako se to gleda u dl ja imam granicnik min i granicnik max (tako ih ja zovem), pre vise od 5000 km je bio na malo ispod max sipao esso polusintetiku sad je otprilike na vise od 2/3 znaci to valjda nije toliko mnogo,mada ipak trosi ulje. . .

                Comment

                • bax76
                  CBC Senator XXL
                  • 07.11.2006
                  • 605
                  • BG

                  #38
                  obicno je raspon na sipkici oko 1 litar. mada nije uvek linearan, ali to je logika, tvoj trosi ispod deci na 1000km. Sto je apsolutno ok,
                  moj sabije toliko posle 2000km, koliko tvoj za 5000km...

                  Ja svoj dok je ovako necu vise da cackam. Mada mi nije jasno sto je digao tu potrosnju, ne curi nista napolju, cak ni kad ga upalim nema plavicast dim, reko samo da vidim kako je kod drugih vlasnika...

                  Nova Z10 mi trsoi posle 10k km i dalje 1.5 - 2 dl na 1000km, tako da ne vredi da se uzbudjujem oko svega.

                  Comment

                  • CannoN
                    CBC Senator XXL
                    • 15.09.2007
                    • 485
                    • Beograd

                    #39
                    Moj je pres`o vise od 200k km i isto trosi ulje kao i pre 100k km.
                    Ne dolivam izmedju zamene(ESSO 15W-40 MINERALNO) a na sipci se malo spusti nivo - mozda 300 ili 400 grama.

                    Comment

                    • bax76
                      CBC Senator XXL
                      • 07.11.2006
                      • 605
                      • BG

                      #40
                      Ovaj moj je imao par problema koji su se vukli dosta dugo, jedan cilindar nije radio kako treba jedno vreme, mozda se on nesto pokarabusio, a i jednom je ostao bez dosta vode kad je pukao hladnjak....Mozda su mu i ove zamenske gumice ventila loseg kvaliteta, ko ce ga znati, kad su zamenjene stvarno je bilo dobro stanje neko vreme... Mislim auto je sasvim dobar, obzirom da je naredne godine punoletan tako da mogu da mu oprostim to malo ulja vise

                      Comment

                      • CannoN
                        CBC Senator XXL
                        • 15.09.2007
                        • 485
                        • Beograd

                        #41
                        Ma sasvim je ok to sto malo trosi ulja.

                        Ja sipam 3l ulja pri promeni(uvek i filter menjam) i bude skoro do vrha na sipci;
                        Jednom sam sipao 3.5l, kako fabrika navodi, i bilo je preko maksimuma na sipci?!

                        Kako je kod vasih TU-a?

                        Comment

                        • LEZA
                          CBC Senator
                          • 10.08.2007
                          • 280
                          • Beograd

                          #42
                          Tako i ja mozda malo manje od 3 litra sipam i bude malo ispod maximuma,ali ja imam jedan drugi problemcic,a to je ulje na karburatoru,zauljen mi je karburator skroz kao da odusak ide na karburator sto je vrlo moguce ali me nervira,e sad znam da je jedno od mogucnosti iberlauf kao kod jugica da ide ispod kola i da mi dimi sto mi je blago receno odvratno, jel znate sta bi moglo biti? Pomislio sam karike,sto moze da se desi,sto je vrlo verovatno, ali ajde da i ja vas pitam,mozda je nesto drugo,tj nadam se da je nesto drugo I da, kako vam pali auto sad po ovoj zimi? Pozdrav

                          Comment

                          • artichoka
                            CBC Veteran
                            • 14.05.2005
                            • 141
                            • Beograd
                            • Peugeot 205XS

                            #43
                            Meni i leti pali loshe, a sad
                            pa dok ugreje
                            ali zato posle
                            i barem mi ne trosi ulje i ne ulji karb

                            Comment

                            • bax76
                              CBC Senator XXL
                              • 07.11.2006
                              • 605
                              • BG

                              #44
                              Moj je monopoint, i taj deo prema dizni i je uvek katastrofa masan... A sto se tice paljenja uvek pali odlicno, sem kad je bas vruc, ali tad se muci jer ima ugradjen plin, tj trazi da se malo pacne pedala gasa, pa da sagori preostali plin...

                              Comment

                              • CannoN
                                CBC Senator XXL
                                • 15.09.2007
                                • 485
                                • Beograd

                                #45
                                Odlicna je pozicija iberlaufa za oil catch can kod TU-a; to bi otklonilo sva zamascivanja. Kod mene je suvo sto me posebno raduje a i pali pristojno samo me sauh zeza pa dok se zagreje sav je udavljen..

                                Comment

                                Working...
                                X