Nissan Primera 1.6 16V 98'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    super ?e da bude auto, i sama popravka.
    ne crkavaju totalno baš tako lako motori, pogotovu benzinci od jednog pregrevanja.

    ja bih da dodam, kada si ve? u poslu, da zameniš sve ali bukvalno sve gumene delove koje spaziš na, u i oko motora.
    posebno obrati pažnju na creva kroz koja prolazi antifriz.

    gumeni delovi ne podnosi vrelinu ni malo, a sami od sebe se kvare protokom vremena- godina.

    to kažem da se ne bi desilo da imaš sve popravljeno a onda na leto kada bude +40C da ti negde na putu prsne gumeno crevo i opet se pregreje motor.

    takodje pregledaj i zameni, ako postoji, gumeni odstojnik- dihtung nosa?a filtera ulja (koji obi?no ide izmedju samog bloka i tog nosa?a filtera).

    i on može da procuri a onda izgubiš ulje i prakti?no ne vidiš dok ne bude kasno, jer sve ode ispod poda vozila (tragovi curenja su samo u vožnji kada postoji ve?i pritisak ulja) gde raznosi strujanje vazduha.

    termostat ina?e uti?e i na potrošnju goriva (menja osobine sagorevanja ako je neispravan) pa ?e možda i potrošnja sada da se unormali.

    bi?e ok, o?ito je da je auto u dobrim rukama.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Gatti.Gatozza
      CBC Senator XXL
      • 26.09.2006
      • 411
      • Zemun
      • Lybra 1.9 / XJ600S

      termostat ina?e uti?e i na potrošnju goriva (menja osobine sagorevanja ako je neispravan) pa ?e možda i potrošnja sada da se unormali.
      Da li možda znaš kolika ta razlika u potrošnji može da bude?
      MAZDA

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        u literatzuri se nailazi na uprose?eni podatak o 3-7% višepotrošenog goriva od normale.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • StreetRacerCA
          CBC Senator
          • 11.06.2006
          • 238
          • Čačak
          • Škoda Fabia II 1.6 TNG

          ja sam se u utorak oprostio od mog nissana. u ponedeljak sam zavrsio sa ugradnjom plina za lambda sondu, auto je radio perfektno, a u utorak se pojavio kupac. 4k. nije lose, s obzirom da me je auto kostao oko 5700 ukupno sa popravkama. jbg. sad moram da vozim tatinog bmw-a nego, ostala mi je pumpa za gorivo, i neki landi kompjuter za plin, pa ako nekom treba, javite se

          tadija zelim ti puno srece!
          Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

          Comment

          • tadija
            CBC Član
            • 14.11.2006
            • 67
            • Novi Beograd

            Sinocj sam uzeo kola.
            Obra?ena glava, promenjen dihtung glave i gumice ventila, termostat, ulje i filter ulja i antifriz.
            Plin je va?en totalno i ponovo namešten sa novim crevima, jer je neki mentol koji je prvobitno ugra?ivao plin creva savio pod 90 stepeni umesto da je stavio ona creva iz 2 dela koja se lepo spoje pod 90 stepeni...
            Taman sam bio presre?an kada sam uzeo kola, ali na putu ka ku?i su me smorili raznorazni ?udni zvuci koji su se dešavali... Možda ja nešto 3pujem i preterujem, ali ne znam... Npr. u 2. brzini oko 4k obrtaja kao da nešto krcka, pa onda mi se desilo kada pustim gas pri nekoj ve?oj brzini, ?uje se kao neko metalno zveckanje, kao da se nešto klati pa u nešto udara, a posle mi je nešto dok sam u mestu turirao bio ?udan, druga?iji zvuk izme?u 1 i 2 k obrtaja... Kada sam stigao u kraj, otvorio sam haubu i ?udno mi je bilo da je ono metalno oko lamda sonde bilo usijano crveno... To nisam pre obra?ao pažnju, ne znam da li je normalno, a vozio sam ga onako muški ako ima to neke veze...
            I na kraju, jutros na putu do posla, ništa od pomenutog nisam primetio...
            Jeste da mi je blizu posao i da se nije propisno ni zagrejao, pa ?u nastaviti sa testiranjem kasnije...

            @StreetRacerCA
            Hvala! Drago mi je da si prodao auto ako ti je to bila želja, jer i meni bi bilo drago da prodam moj posle svega...

            Comment

            • sri98
              Admin od Trpeze
              • 24.10.2004
              • 7262
              • Republic of Konjarnik
              • Toyota Corolla E 210

              To bi trebalo da je kostalo daleko od 2000e? A da ti dovezes tu primeru da je probamo nismo i ja? Makar nissana poznajemo.
              Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

              Comment

              • tadija
                CBC Član
                • 14.11.2006
                • 67
                • Novi Beograd

                Vrlo daleko od 2000eur...
                E svidja mi se ideja, mozda ja samo previshe kenjam...
                Ajde ako hocjesh poshalji mi mob na PP pa cjemo se chuti, danas ne verujem da cju mocji, ali ovih dana kad ti bude odgovaralo, mozemo da se iskombinujemo... Tnx

                Comment

                • civi
                  CBC Senator XXL
                  • 26.07.2005
                  • 1492
                  • Pozarevac

                  A da ti malko smanjis dozivljaj sa tih 4000obrtaja i tek stavljenim dihtungom....
                  Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                  - Kako to misliš, kočim?

                  Comment

                  • tadija
                    CBC Član
                    • 14.11.2006
                    • 67
                    • Novi Beograd

                    Pa nije me niko upozorio na to...
                    Jel trebam laganije da vozim? Koliko dugo?

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      Ako se dihtung ne doteze posle odredjene kilometraze a ne doteze se onda mozes da vozis kako hoces...mada bi bilo lepo da odvozas laganije prvih 100-200km
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • djukic
                        CBC Senator XXL
                        • 27.03.2005
                        • 2526
                        • Beograd

                        Joj

                        Ovo me je dodato uverilo da postoji jako mali broj majstora koji znaju sta rade. Pljacke tipa par hiljada eura su uobicajene i normalne za gotovo sve servise .

                        Prosle godine pokusali su i mene da opljackaju na slican nacin samo sto je auto bio Citroen. Sema je bila ista, spremi bar 1000 E pa da pocnemo...
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • tadija
                          CBC Član
                          • 14.11.2006
                          • 67
                          • Novi Beograd

                          Pozzz...
                          Za sada, od popravke, sve shljaka u redu, samo zeza onaj senzor za ABS i lamela pri kraju, ali to je nevezano za prichu o motoru...
                          Auto je na oglasu, pa cju se javiti ako bude nekih novosti...

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            Pa da li vi citate sebe !
                            Dihtung se ne doteze ali ipak pazi par desetina ili stotina km, svejedno. I sta posle? Gas do daske? Ako nesto nije ok definitivno ga nece spasiti nikakva paznja. Koja je razlika da se to desi danas ili posle mesec dana kad bude prvi put dao jaci gas i to jos ko zna gde negde na putu?
                            Pracenje instrumenata se uvek podrazumeva ali to nema veze sa stilom voznje.
                            Mozda da se pogleda cesce u pocetku nivo rashladne tecnosti ili stanje (izgled ulja) sto isto nema veze sa stilom voznje.
                            Ako je majstor znao sta radi a dihtung kvalitetan glava je zategnuta kao da je zavarena za blok i tu nema sta vise da "legne".
                            Materijal od koga je blok i glava su termicki odavno ostareli i sazreli tako da i to ne igra vise nikakvu ulogu a na kraju krajeva to nije zujalica a ima i limiter obrtaja.

                            Comment

                            • tadija
                              CBC Član
                              • 14.11.2006
                              • 67
                              • Novi Beograd

                              Pozdrav ljudi... Nije me bilo dugo... Rekoh, aj malo da cjaskamo o legendarnoj primeri...

                              Novosti od one popravke motora su:
                              - ABS senzor se samopopravio, vishe nikad ne svetli lampica (ispravna je ), a ABS normalno radi, tj. pali se kad treba...
                              - Stavljena nova lamela, korpa i druk lager pre nekoliko dana... (kod chika Mishe )
                              - Stavio sam folije na stakla (radili smo ortak i ja, super je ispalo, samo josh nisam uradio zadnju shoferq... mnogo je velika, ne znam kako cjemo to... )

                              E sad, jedan vechni problem koji mi josh nijedan majstor nije sredio:
                              Jako nemiran rad na leru.
                              Znam, bilo je vecj priche na tu temu, ali samo da vam ispricham shta mi se desilo ovih dana, pa mozda cjete imati neku ideju...

                              Odem ja sa nekim kupcem (auto je na oglasu) u Auto Gaga da pregledaju moj auto. Tamo kazu sve ok, nadju neke sitne sitnice kao, ma nishta posebno, nakache na komp, sve ok i ovaj qpac pochne da ih cima da mu objasne taj nemiran rad na leru...
                              Oni krenu da vade filter vazduha i nadju unutra podmetnute neke kartonchicje i izvade ih i bace uz komentar, heh, neko je mislio da vuche negde falsh vazduh...
                              Njihovo objashnjenje za ler: Pri ugradjivanju plina stavljen je mislim da se zove rasprshivach ili tako neshto vezano za plin shto se montira gore iznad leptira manjeg prechnika nego sam leptir i kucjishte za filter vazduha, tako da zbog toga IAC ventil ili ti neki senzori unutra ne mogu da dobijaju niti shalju pravilne signale za pravilan rad, kad ne mogu valjda da ocene zbog tih razlichitih prechnika otvora...
                              Ja dodjem qcji, krenem neshto da chachkam oko kola i otkachim jedan kabl koji je koliko sam ja shvatio glavni od tih par kablova tu i mislim da sam time iskljuchio sve te ventile i senzore shta god, od tog trenutka ler se smiri i radi onako bash kako treba...
                              Probao ja malo da vozim tako, nema nikakvih problema, ler super itd. i nestane mi plina... Ja prebacim na benzin, kad ono kao da ima blokadu na 2k obrtaja, dam gas do daske, necje preko 2k! Isto i dok idem ili dok stojim pa turiram... Ja se setim onog kablicja, vratim ga, ono sve proradi na benzin normalno ali time vratim i odvratan nemiran ler gas...
                              E sad, neshto sam ubedjen da mi je taj nemiran ler, postao josh gori posle pregleda u Gagi (sad se bukvalno spushta do nule pa se digne), pa me zanima da li ima neke veze sa tim shto su izvadili par kartonchicja, mozda stvarno negde vuche falsh vazduh?
                              Pada mi na pamet, da li mozda losh filter vazduha moze ovo da prouzrokuje?
                              Da li ima neko josh neku ideju koja mu pada na pamet posle ove priche?

                              P.S. Zahvaljujucji velikim delom ovom forumu, ovo mi je trenutno jedini problem na kolima... (svi znamo da ih je bilo... )
                              Poz!

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                kucjishte filtera (da li je problem ako mi ovo crevo stalno ispada iz kucjishta, jer je polomljen neki drzach, pa ga ja stalno vracjam?)
                                ovo si ti konstatovao 14.tog novembra 2006.

                                ako želiš ispravan rad moraš i da ponekada zameniš polomljene delove.

                                ler je jako zavistan od protoka vazduha, dakle prvo sredi protok vazduha pa onda dalje traganje i otka?injanje nekakvih (nepoznatih) žica.
                                ili drugih nepovezanih aktivnosti nasumice.

                                dakle, pneumatski sistem mora biti hermeti?ki zaptiven, i potpuno u stanju u kojem je predvidela fabrika.

                                i IAC ventil, kako je ve? na po?etku savetovano o?isti ga i podesi leptir/ TPS senzor na ispravne fabri?ke mere.
                                kako, je ve? opisano do najsitnijih detalja u onom engleskom tesktu pre mnogo meseci.

                                i...dobi?eš na kraju ispravan auto što je i bio cilj teme
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X