E ljudi, imao sam josh jedno gotivno isqstvo sa majstorima...
Odem juche kod killer-a da se raspitam, tamo mi kazu da bi mi oni odradili foru da provuku cev kroz katalizator, tako da bi on fizichki postojao, ali ne bi imao svoju funkciju, a i sluzio bi kao taj lonac koji treba da smanji buku.
To rade za 30eur i 1h vremena posla, ali moram da dodjem ujutru...
Shta mislite o ovom nachinu, meni zvuchi dobro?
Posle odem kod nekog drugog majstora, chisto da vidim razlichita mishljenja, cene... On kaze, ako ti sechem kat. pa stavljam shipku, to je 1000din, a ako sechem kat. i samo zavarim to je 1200din, a zavisi od modela shta cje raditi... Ja mu pomenem ovu ideju da se profura cevka kroz kat., i on kaze, ma to ne moze, ko te to lozio?!
Odem ja posle kod macure, ima tamo neki auspuh servis, pozvali oni glavnog majstora, on se sagne ispod auta da vidi neshto, kaze mi da otvorim haubu, zaviri unutra i mrtav ladan kaze: "A ne, na ovom autu ne mozes nishta sa katalizatorom osim da qpish novi koji je xtra sqp..." Ja kao, zashto kako?!
I on tu meni pocheo neshto da objashnjava, nisam ga bash najbolje razumeo, da moj kat. ima mnogo veliki fi, da se ne zavrshava kao cevka, da ne moze nishta da se zavari na njega, ni da se provuche, niti da se skine, nishta! I kao moj auto je jedini model nissana koji ima takav kat., a i uopshte su jako retki takvi kat. i kod drugih auta...
Mislim, meni je sad najvecja briga da ovaj poslednji makar malo nije u pravu (iako mi sve zvuchi idiotski), pa da ja odem npr. kod killera, da oni pochnu da rade i da na kraju skontaju da ne moze to tako i da mi sjebu neshto...
Davajte neke savete, predloge plizzz...
Odem juche kod killer-a da se raspitam, tamo mi kazu da bi mi oni odradili foru da provuku cev kroz katalizator, tako da bi on fizichki postojao, ali ne bi imao svoju funkciju, a i sluzio bi kao taj lonac koji treba da smanji buku.
To rade za 30eur i 1h vremena posla, ali moram da dodjem ujutru...
Shta mislite o ovom nachinu, meni zvuchi dobro?
Posle odem kod nekog drugog majstora, chisto da vidim razlichita mishljenja, cene... On kaze, ako ti sechem kat. pa stavljam shipku, to je 1000din, a ako sechem kat. i samo zavarim to je 1200din, a zavisi od modela shta cje raditi... Ja mu pomenem ovu ideju da se profura cevka kroz kat., i on kaze, ma to ne moze, ko te to lozio?!
Odem ja posle kod macure, ima tamo neki auspuh servis, pozvali oni glavnog majstora, on se sagne ispod auta da vidi neshto, kaze mi da otvorim haubu, zaviri unutra i mrtav ladan kaze: "A ne, na ovom autu ne mozes nishta sa katalizatorom osim da qpish novi koji je xtra sqp..." Ja kao, zashto kako?!
I on tu meni pocheo neshto da objashnjava, nisam ga bash najbolje razumeo, da moj kat. ima mnogo veliki fi, da se ne zavrshava kao cevka, da ne moze nishta da se zavari na njega, ni da se provuche, niti da se skine, nishta! I kao moj auto je jedini model nissana koji ima takav kat., a i uopshte su jako retki takvi kat. i kod drugih auta...
Mislim, meni je sad najvecja briga da ovaj poslednji makar malo nije u pravu (iako mi sve zvuchi idiotski), pa da ja odem npr. kod killera, da oni pochnu da rade i da na kraju skontaju da ne moze to tako i da mi sjebu neshto...
Davajte neke savete, predloge plizzz...
Comment