Pre nekih 1700km, je radjen motor, full generalna, kostala dosta.
Usput su majstori, probili sve rokove, i polomili svasta ispravnih stvari, ali da ne duzim.
Prvih 1500km, je lagano vozen, onda je uradjena zamena ulja, gde nije bilo potrosnje ulja u medjuvremenu.
Nisam ni za vodu primetio da nesto pada, mada je stalno bila malo ispod minimuma na cantri. NEma tragova curenja u garazi.
Unutra je g12 mesavina.
Onda je vozen ostrije, e sad sta se desava. Auto je na oko 1700km od generalke.
Posle ostrije voznje, kad se stane, posle 30 sekundi se cuje kljucanje u hladnjaku, i raste nivo vode u posudi, na kraju krece da siklja na cep, iscuri po litra do litar, ukoliko kad cujem kljucanje, upalim auto,i ostavm ga da iskulira na leru, umiri se kljucanje, i nema izbacivanja vode, cujem da upali ventilator na drugu brzinu.
Probao sam da ga odzracim sa otvorenim cepom i cekanjem da se upali ventilator, ali nije upalilo.
Sta da mu radi, napominjem da su majstori koji su radili motor, strasno bili aljkavi i neporfesionalni, i ne vraca mi se tamo opet auto.
Da li opis koji sam izneo sugerise neki poznat problem?
On ovako moze da se vozi najnormalnije, ali kad se isturira zesce, krene da siklja cim ode u ler, ili kad ga ugasim, u oba slucaja ga lako stabilizujem, sa dodavanjem malog gasa....
E da, ni u jednoj varijanti se ne vidi da dize temp, uvek je kazaljka na pola skale.
Usput su majstori, probili sve rokove, i polomili svasta ispravnih stvari, ali da ne duzim.
Prvih 1500km, je lagano vozen, onda je uradjena zamena ulja, gde nije bilo potrosnje ulja u medjuvremenu.
Nisam ni za vodu primetio da nesto pada, mada je stalno bila malo ispod minimuma na cantri. NEma tragova curenja u garazi.
Unutra je g12 mesavina.
Onda je vozen ostrije, e sad sta se desava. Auto je na oko 1700km od generalke.
Posle ostrije voznje, kad se stane, posle 30 sekundi se cuje kljucanje u hladnjaku, i raste nivo vode u posudi, na kraju krece da siklja na cep, iscuri po litra do litar, ukoliko kad cujem kljucanje, upalim auto,i ostavm ga da iskulira na leru, umiri se kljucanje, i nema izbacivanja vode, cujem da upali ventilator na drugu brzinu.
Probao sam da ga odzracim sa otvorenim cepom i cekanjem da se upali ventilator, ali nije upalilo.
Sta da mu radi, napominjem da su majstori koji su radili motor, strasno bili aljkavi i neporfesionalni, i ne vraca mi se tamo opet auto.
Da li opis koji sam izneo sugerise neki poznat problem?
On ovako moze da se vozi najnormalnije, ali kad se isturira zesce, krene da siklja cim ode u ler, ili kad ga ugasim, u oba slucaja ga lako stabilizujem, sa dodavanjem malog gasa....
E da, ni u jednoj varijanti se ne vidi da dize temp, uvek je kazaljka na pola skale.
Comment