Buseni diskovi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ljube-kugla
    CBC Senator XXL
    • 04.05.2006
    • 1531
    • batajnica

    za centriranje zamajca je najidealnije ovako lezaj mora knap da udje u centralnu rupu na zamajcu,jos ako je moguce da bude razradjem ili koristen da sto lakse se okrece,pustis zamajac da se zaustavi i na to mesto sa donje strane gde se zaustavio zabusi se mala rupica kao i sto je fabricki zabusivan,pa probas ponovo jer na mestu gde je najtezi on prodje pa se vrati na to mesto a za diskove,rupice su 4.5mm a frezenkovane 8mm
    ko na nas krene iz mesta je naje&o
    a sto nas je vise,jaci smo

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      Pa nece bash biti tako, vrlo nepouzdano balansirati na taj nacin.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • srdjan_p
        CBC Senator XXL
        • 01.12.2004
        • 1915
        • ZR

        Da, koliko sam ja upucen balansiranje se radi na masinama za tu namenu i to na nekoliko hiljada rpm...Skupo jeste ali se ne bi ja zezao sa tim, nisam bas strucan da izracunam ali veoma mala masa moze na velikim obrtaijma da napravi ozbiljan problem tj da dovede do ostecenja lezajeva kroz odredjeni vremenski perioda u najgorem slucaju moze doci do ozbiljnih vibracija i do havarije.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          evo jedna laksa skica, nadam se da je jasno, dobra ti je ideja ali se nemozes osloniti na otpor lezaja.



          Kad napravish ovako i postavis niskofrikcione lezajeve na naznacena mesta mozes se pouzdati u metodu.
          Ako zavrtis zamajac da se okrece, 1rps , stace za oko 10 minuta.
          Oznacis, donju tacku, ponovis sve ukupno 3 puta proceduru.
          Uzima vremena ali bude idealno.

          Trebaju ti 4 lezaja sveukupno sa po dva sa svake strane zamajca.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • ljube-kugla
            CBC Senator XXL
            • 04.05.2006
            • 1531
            • batajnica

            iskreno za balansiranje zamajca mi je trebalo oko po sata dok sam ga idealno centrirao i ne jednom,tri puta sam ga skidao dok nisam dobio ono odgovarajucu tezinu,vozim ga 30-ak hiljada bez problema,na oko 3500 rpm se oseti sitna vibracija,ali tako je bilo i na originalnom zamajcu,ali neznam tacno na koliko obrtaja,evo slika diska
            ko na nas krene iz mesta je naje&o
            a sto nas je vise,jaci smo

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              Naravno kad si koristio lezaj kao sto pricas da si i odradio balansiranje "napamet". Nisi ispunio uslove da to bude kako treba odatle i rezultat.
              Na meni je da sprecim pogresan izliv informacije te mi nije bilo tesko da napravim skicu kako i sta TREBA , nisam ni postavio skicu zbog tebe vec zbog drugih koji bi se eventualno dali na posao oko toga te da ih sprecim da urade kao ti.
              Prebrzo zaustavljanje diska ukazuje da nisi radio na adekvatnoj mashineriji.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Nitrouspower
                CBC Veteran
                • 11.06.2006
                • 107
                • NIS

                Pa ovaj disk nije ventilirajuci...ili ja ne vidim dobro?
                Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

                Comment

                • ljube-kugla
                  CBC Senator XXL
                  • 04.05.2006
                  • 1531
                  • batajnica

                  ovo sa balansiranjem je totalno logicno da teza strana ide dole,verovatno da nije 100% idealno ali je meni zavrsilo posao,a i diskovi su buseni rucno i rucno sam uradio razmeru,pa ako nije odlivak diska idealan nisu ni rupice,jer sam radio razmeru po sirini postojecih kanala i sve do jedne rupice su na sredini kanala za hladjenje,i ne smeju ici vece rupice 4.5mm,trebale bi cak i manje,imao sam priliku da vidim fabricki disk kao moj i istim redosledom je i tamo izbuseno sa rupicama od 4mm i frezenkovane sa radijus frezerom nisu obicnom burgijom,a vidjao sam na alfama obicne diskove samo busene nisu ni frezenkovane rupice ali su 3mm i ima ih u dva reda u cik-cak

                  jeste ventilirajuci nego je zardjao posto stoji dugo auto se ne vozi,a i ne radi se obican od 24mm sirine
                  ko na nas krene iz mesta je naje&o
                  a sto nas je vise,jaci smo

                  Comment

                  • prolupator
                    CBC Senator XXL
                    • 02.09.2005
                    • 3968
                    • Zemun

                    Dobro vidis, nije ventilirajuci.

                    @ljube-kugla:
                    Nije mi jasno sta se postiglo tim rupama po takvom disku ? A procitao sam celu temu...
                    Ako je do olaksanja celih kola, mislim da nije mnogo postignuto ?!
                    Da nije, mozda u pitanju bolje hladjenje ? E, tek to mi nije jasno... na punom disku?!
                    Da, i molim te, pojasni kako si uspeo da izgubis 4 kg na zamajcu? Sta je ostalo od njega, to me prvenstveno zanima ?

                    Unapred zahvalan na odgovorima....
                    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                    prolupator.mojblog.rs

                    Comment

                    • ljube-kugla
                      CBC Senator XXL
                      • 04.05.2006
                      • 1531
                      • batajnica

                      @prolupator
                      nije obican disk,a i nisam bas toliko lud da ne znam sta sam radio,ventilirajuci je disk 256x24mm od calibre 2.0,a zamajac je obradjivan sa zadnje strane do motora,ukopan je skoro 10mm,neznam napamet,ali sam ga stavio na vagu pre obrade i posle obrade,sa 11kg na 7kg,to je provereno na moja tri auta koji se i dan danas voze bez ikakvih problema i vibracija,nemojte me praviti ludim ako niste upoznati sa metalostrugarskim cakama,nije na svim automobilima debeo zamajac i tezak,ali ja nisam imao priliku da nadjem laksi a posto imam strug bilo mi je jednostavnije i brze da ga obradim nego da lutam po otpadima
                      ko na nas krene iz mesta je naje&o
                      a sto nas je vise,jaci smo

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        Mislis ovako, odpozadi
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • ljube-kugla
                          CBC Senator XXL
                          • 04.05.2006
                          • 1531
                          • batajnica

                          upravo to i tu se olaksa drasticno jer ima i previse mase
                          ko na nas krene iz mesta je naje&o
                          a sto nas je vise,jaci smo

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            aaa.. dobro da znam, dobra ideja
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • ljube-kugla
                              CBC Senator XXL
                              • 04.05.2006
                              • 1531
                              • batajnica

                              posto je zamajac napravljen os sivog liva (gusa) razmisljao sam jer ne sme se previse obradjivati da ne bi puko i razleteo se,da ga napravim od celika od brodskog lima koji je na toj dimenzji daleko laksi a zubcanik samo prebacim i danas sutra i i nisam,ali na alfi cim malo otopli da mogu da radim napolju olaksavam sve zamajce kojih ima dva motor<---+--->menjac,alfa 75,za sad je 1.6 ali ce se praviti nsto daleko jace,i na svu tu doradu kratki prenos olaksani zamajci i naravno buseni ventilirajuci diskovi koji ce biti najverovatnije oko 280x24
                              ko na nas krene iz mesta je naje&o
                              a sto nas je vise,jaci smo

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Zabaviste.
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X