Tecnost za kocnice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zec
    CBC Senator XXL
    • 05.01.2005
    • 450
    • bgd

    #91
    ulje cu da dobijem za dz pa zato mogu da uzmem vise
    jos samo da nadjem nekog da to uradi....
    auto je presao kod mene pre nekoliko dana ne verujem da je menjano ulje do sada a simptomi su bas ono propadanje kocnice o kojem je bilo reci.
    "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #92
      Juce sam procitao na jednoj flasici dot5.1 ulja da pise koja je dry i wet boiling point. Sta to znaci? Ako dot 5.1 ne upija vodu, cemu sluzi wet boiling point?
      (wet b.p. je bila oko 180, a dry 200+ stepeni)


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • Black Knight
        CBC Senator XXL
        • 13.10.2004
        • 2020
        • Novi Beograd, kicblo

        #93
        pa logicnim razmisljajuci, naravno da ce prokljucati kad tad...e sad nisam siguran...ali mislim da je monogo tesko da u kocionom sis. temp dostigne 200C... znaci u cevovodu!( ? )
        Injection is good,but I'd rather be blown!

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #94
          U cevovodu ne ali u kocionom cilindru mozda da.
          Jasno je meni da ce prokljucati, ali otkuda wet i dry temperatura kljucanja kada ovo ulje navodno ne apsorbuje vlagu?


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #95
            Obicno 5.1 je apsorbent, DOT 5.1+ nije.
            I sama cifra koju si naveo je dosta niska, sto ukazuje na kvalitet samog ulja
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #96
              Ja sam mislio da postoje samo DOT 5.1 i DOT 5+ i da je to jedno te isto ulje, samo drugacija oznaka.
              Znaci prava stvar je DOT 5.1+ ? I ono nece imati wet boiling point?
              Koju temperaturu kljucanja da postavim kao minimum ako hocu dobro ulje?


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #97
                Bendix 5.1+ 265 stepeni suva tacka

                Medjutim ima vise alternativa. Jedno od boljih ulja koje je sinteticko i DOT4 specificirano koristi SAAB kao fabricku alternativu.
                U pitanju je Castrol Response.

                Posle toga ima opcija koja je vise racing ali odgovara i za svakodnevnicu kao npr.

                ATE Super Blue Racing

                280/200 stepeni (suva/mokra)

                zatim tu je i najbolje do sada ulje kad je u pitanju tachka klucanja i to je

                Castrol SRF koje je zakon i ultimatno race ulje 310/270

                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Srdjan
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 2416
                  • Bajina Basta/Beograd

                  #98
                  A sto onda ne koristis Castrol SRF? Ima neka caka?
                  Lancia Kappa 2.0 20v

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #99
                    CENA
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • veljko
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2006
                      • 476
                      • Backi Jarak, NS
                      • Volvo V50 DRIVe

                      feniks
                      steta da ostane jako daleko ova tema
                      a bilo bi idealno kad bi postala lepljiva
                      Bolje biti sretan nego pametan

                      Comment

                      • panzer75
                        CBC Član
                        • 26.05.2007
                        • 51
                        • Novi Beograd

                        Kod mene se desava cudna situacija. Naime promenjena su sva 4 diska i sve plocice. Pre nekoliko dana je promenjeno i ulje u sistemu. Auto bez problema prolazi tehnicki, po merenju ima maltene kocenje kao novi auto. E sta onda ne valja - papucicu kocnice bez problema i sa veoma malim otporom mogu da pritisnem do poda. Auto koci veoma dobro, ali kad nagazim kocnicu do kraja ne desava se da tockovi blokiraju, tj. da zaskripe gume ! ABS se ukljuci i to se cuje i oseti ali ovo se sve desava dok se ABS ne ukljuci. Znaci papucica stisnuta do kraja ali gume se uopste ne cuju, tockovi ne blokiraju. Uspori auto naglo i zaustavi se ali tockovi se okrecu do samog zaustavljanja, bez ukljucivanja ABS-a. Naravno ABS se pali kad treba, on radi ok. Na poslu sam uzeo novu Astru - kocnica na mali dodir kida i gume samo skripe. Uzmem onda Astru Classic, ista prica. Onda novu Vectru - takodje koci i tockovi se zaustavljaju u mestu, gume samo piste.
                        Meni jedino pada na pamet da onda mozda glavni kocioni cilindar ne valja, ne znam sta jos moze uticaja da ima na to?
                        Vectra B 1.6 16v 1998

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          Nije ti odzracen sistem. Kod ABS-a se to radi "malo" drugacije.
                          Ko je radio zamenu diskova i tecnosti?
                          Uglavnom, papucica MORA da bude relativno tvrda.
                          Osetio si kako je to kod drugih automobila. E, slicno tako MORA da bude kao i sam efekat kocenja.
                          ABS kad se aktivira osecas tacno i jasno udarce kako prekida. Nije prijatan osecaj ali je zato efikasan efekat.
                          Auto NE SME kilavo da koci vec veoma brutalno kad se naglo stisne papucica.
                          Ko tebe ni vremenski to ne valja. Dok tebi potone noga do poda vec si IZGUBIO vreme.
                          Sredjuj to pod hitno. Racunaj sa tim da sada slabije koci jer je sve jos uvek novo ali posto su i plocice ali i diskovi novi naleganje traje znatno krace nego da su diskovi stari a samo plocice nove.

                          Comment

                          • panzer75
                            CBC Član
                            • 26.05.2007
                            • 51
                            • Novi Beograd

                            Pazi ,diskovi i plocice su zamenjeni pre vise od 6 meseci, tako da su do sada sigurno nalegli kako treba. ABS mi radi savrseno i bez problema, cak je i osetljiviji nego sto se meni svidja , hocu da ti kazem da mi je veoma poznat efekat ABS-a.
                            Kociono ulje je menjano proslog vikenda ali ne verujem da njemu treba vreme da "legne"...ili treba?
                            Po Autodati u moju Vectru ide 0,4L ulja, ja sam kupio kanticu od 0,5L i jos jednu od 0,25L za svaki slucaj. Posle menjanja ostalo je mozda pola ove manje kantice, znaci majstor je potrosio oko 0,6L tecnosti. Pretpostavljam da je odzracivenjem sistema ispustio toliko ulja....

                            Meni samo nije jasno kako na tehnickom prodje bez problema, a u toku voznje tako kilavo koci? I kako papucica tako lako moze da se pritisne do poda?
                            Vectra B 1.6 16v 1998

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              Pa kazem ti. NIJE ODZRACEN sistem. Tecnost ne treba da "leze".
                              Ti najbolje znas kako je bilo pre zamene kocione tecnosti.
                              Sada MORA da bude ili tako ili da je papucica tvrdja i nikako drugacije.
                              Da ti objasnim u cemu je fora ako vec ne kapiras a pisano je ovde.
                              Kad je papucica mekana znaci da pritiskom sabijas gas (vazduh) u sistemu koji je stisljiv. Za tecnost se kaze da nije stisljiva i cim stisnes papucicu odmah imas reakciju tj. momentalno koci cim pipnes.
                              Sta se sada desava ustvari kod tebe? Pa nema dovoljno vazduha jos uvek pa zato i koci ako bi bilo vise vazduha ti bi ga sabio koliko bi mogao dok ne dodje papucica do poda i ako do tada ne bi krenula i tecnost ne bi imao kocenje ili bi bilo jako slabo.
                              SREDI TO POD HITNO. Vozis OPASNO neispravan auto.
                              Nikad vise nemoj ici kod istog majstora ako je pustio da mu takav auto izadje iz garaze. On mora da nije normalan.

                              Comment

                              • panzer75
                                CBC Član
                                • 26.05.2007
                                • 51
                                • Novi Beograd

                                Na koju foru onda prodje tehnicki bez ikakvog problema?
                                Vectra B 1.6 16v 1998

                                Comment

                                Working...
                                X