Ne radi se o tome da li treba prelaziti pešački na crveno. Naravno da ne treba. Ali ni u jednom velikom gradu u kome sam bio (Pariz, Budimpešta, Beč, Prag), ne forsira se slepo kažnjavanje tog prekršaja. Naravno da ima slučajeva naplate kazne i tamo, ali uopšteno to se ne primenjuje u velikoj meri. Ovde je poenta da im toliko treba novac, da su dali nalog pandurima da na sve načine kažnjavaju građane i pune budžet.
Srbija iz jednog haosa (gde si stvarno mogao da radiš šta hoćeš) kreće u strožiju regulaciju nego što je to, recimo, u Nemačkoj. Naravno da sam i ja za red, ali veliko je pitanje koji cilj neka mera ima. Da li je to samo novac (kada se panduri kriju u maloj jednosmernoj ulici u kojoj skoro nikada ne dolazi do sudara) ili povećanje bezbednosti na zaista kritičnim mestima gde je to potrebno. Upravo zato se i primila dezinformacija o potpisu u vozačkoj dozvoli. Većina ljudi misli da će te panduri zaustaviti za bilo koju glupost, samo da bi uzeli novac. Ne treba kažnjavati ljude da bi puni budžet, već da bi povećao bezbednost. Tu se ne slažemo.
evo sa drugog foruma par informacija u vezi vozackih i potpisivanja.
inace broj je: 011/3062000 lokal 2543
proverena informacija...
Ogroman broj ljudi koji su govorili da su im naplacene kazne, sada izbegavaju tu temu. Iz pouzdanih, ALI POUZDANIH IZVORA, do sada se niko nije javio na pomenuti telefon i trazi obestecenje. Izgleda da je neko spucao pare pa se pred zenom pravda pricom o kazni
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
O.K. policija (bar njen vrh) su položili ispit što se tiče brutalog uterivanja para u budžet. Ova glupost sa nepotpisanom vozačkom nije prošla. Prvi pozitini pomak od strane vlasti. No nemojte zaboraviti da bi bilo i ovoga da se nije digla prašina "do neba".
Zaključak je očigledan. Naravno da mora da bude i poneka neopravdana kazna to nam je bolje da se pomirimo.
Suština je da se pod 1. poveća bezbednost i to može samo prisustvom policije na mestima koja su opasna po živote ljudi (no ovo sam rekao i mesec dana ranije) a ne "ušuškani" na nekoj raskrnici ili jednosmernoj ulici ili sačekuši u vidu prelaska van pešačkog na 99m od istog i tako to.
No nemogu a da se ne vratim suštini svega. Zloupotreba je bilo i biće. Ima i u civilizovanijim i naprednijim zemljama važno je da se nađe razumna granica. A još važnije od svega da se desi "super nova", "big beng" ili tako nekako u vidu prijave ili bar svedočenja kolege da je njegov partner ili neko koga zna prekoračio svoja ovlašćenja. To ne ide lako nigde (gomila filmova na tu temu) ali se ponegde i dogodi. Ljudi i dalje stradaju u nesrećama, za dosta njih su i sami krivi, ali kada će biti prijave za održavanje puta? "Neprilagođena brzina" je i 70km/h gde je dozvoljeno 80 a put suv i pregledan pa odjedanput rupčaga. Nije moguće? Skorašnji je događaj sa srećnim krajem: teške povrede, kola potpuno uništena ali vozač živ!!
Naravno da nije direktno kriva policija, ali neko jeste. Da kao savestan građanin prijavite da je to veća opasnost po bezbednost saobraćaja od toga da rupe nema a da vozite 90km/h završili ste bi u dilkarnici (ako ne odmah onda ako bi ste rešili da isterate stvar). BEZBEDNOST U SAOBRAĆAJU JE OZBILJNA STVAR, pokušajmo da podržimo policiju u izvršenju sankcija za teže prekršaje (gde se dobijaju tačkice, zatvor i oduzimanje dozvole) a da reagujemo što je moguće više na preterivanja kao što je potpisivanje dozvole, nedostatak osme sijalice i pete zihernadle, zaprljana tablica (osim kad je to zaista), nepropuštanje pešaka koji vašu putanju preseca tek za pola minuta i slično.
Ukoliko budu na pravim mestima i danju i noću napuniće i budžet i omogućiti veću bezbednost bez nepotrebnog maltetiranja poštenog sveta. Možda sam ponovio nešto no diskusija se razvila te je teško nešto nepomenuti dva puta, mada je neke stvari bolje ponavljati i po sto puta ako će biti koristi.
Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Ljudi i dalje stradaju u nesrećama, za dosta njih su i sami krivi, ali kada će biti prijave za održavanje puta? "Neprilagođena brzina" je i 70km/h gde je dozvoljeno 80 a put suv i pregledan pa odjedanput rupčaga. Nije moguće? Skorašnji je događaj sa srećnim krajem: teške povrede, kola potpuno uništena ali vozač živ!! Naravno da nije direktno kriva policija, ali neko jeste. Da kao savestan građanin prijavite da je to veća opasnost po bezbednost saobraćaja od toga da rupe nema a da vozite 90km/h završili ste bi u dilkarnici (ako ne odmah onda ako bi ste rešili da isterate stvar). BEZBEDNOST U SAOBRAĆAJU JE OZBILJNA STVAR,
ništa na tvoju opasku nego sam samo uzeo citat kao inspiraciju
jesta kriva policija,jer je i njihovo da se kreću putem i da uočavaju nepravilnosti i da o tome obaveštavaju nadležne za održavanje puta.čak i treba da sačine zapisnik i da im zvanično predaju.
ne mogu biti vozači savesni kada ta ista policija se sakriva po žbunju,iza znakova ,iza krivine itd itd i kadate zaskoči krene po zihericama,sijalicama prljavim teblicama.
na zapadu a to sam već pisao policija trazi prekršioca i obilazi puteve da vidi gde šta nedostaje (znak bankina,oštećen kolovoz itd) ,a kod nas policija zauzme busiju i čeka ko lovac na čeki
posle prvog snega oko 12.12.2009 pa kada se otopio pa počela da pada kiša toliko se rupa otvorilo kao da živimo u Bejrutu
blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
Audi ima crveno T
Apsolutno podrzavam prethodni post sto se tice rupa na putevima i nepostojanja znakova koji se "PODRAZUMEVAJU". O tome bih mogao ceo dan.
Ono sto mene najvise nervira je to sto su na putevima stavili u naseljenim mestima 50km/h. Postoje zone u kojima treba takvo ogranicenje ali definitivno na 90% puteva to je nerazumno mala brzina kretanja. Zato sto je par ljudi koji su vozili i pravili nesrece sa brzinama preko 100km/h oni dodju i stave ogranicenje 40km/h.
Da bi se promenio zakon potrebno je da se Vladi Srbije nacelno podnese kako zelimo da se uradi zakon i prilozi 100 000 potpisa posle cega oni moraju da napisu zakon i da ga podnesu skupstini na usvajanje.
Comment