komsinicu danas vratili sa tehnickog jer nije imala znak ( lava),na haubi peugeota 208. .. isla zena po otpadima,jedva nasla.
Tehnički pregled po novim pravilima
Collapse
X
-
Originally posted by sErGiO View PostMene recimo na supruginom autu brine sto su gume 170/65 umesto fabtickih 165/65. Ne znam koliko ce striktno da se drze dimenzija iako ova ne odstupa vise od 2.5%. Da li ce se gledati iskljucivo fabricka dimenzija ili ce i ovakva mala odstupanja prolaziti. Bilo bi glupo da moram da uzmem sve 4 nove gume kad su ove dobre, presle 12-13 hiljada. Osim toga na mojoj Alfi je menjan isparivac sto ce reci reatest ili mozda nece ni gledati serijski broj isparivaca.Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro
Comment
-
-
Ne postoji ali neko nepisano pravilo je da kada uzimaš neku alternativnu dimenziju guma onda gledaš da ne bude odstupanje u prečniku točka više od 2.5%. Gledao sam juče dimenzije, na autu je 165/70 (ne 170/65) a u knjižici piše 165/65 što je dosta retka dimenzija guma i teže se nalazi. Ima vremena do decembra pa ćemo videti
Ispravka, tačnosti radi, ipak je odstupanje u konkretnom slučaju 3.1%Last edited by sErGiO; 06.08.2018, 08:30.
Comment
-
-
Dozvoljene dimenzije guma su fabricki navedene na nalepnici na vratima vozaca. Ko dodje na tehnicki sa tim dimenzijama (sve 4 iste dimenzije guma) sigurno nece biti vracen.SUBARU Forester XT, Legacy SUBARU Forester Sturbo TOYOTA Celica 4WDTurbo, Celica STi
http://www.bud3.net/2011/08/white-lily-toyota-celica-awd-turbo/
Comment
-
-
promakla vam je informacija da je neko vracen zbog znaka na haubi ili prednjoj resetki. Kako taj znak tacno utice na bezbednost? Dokle to ide...You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Koliko sam cuo na TV svi oni koji smatraju da su bez objektivnog razloga vraceni sa tehnickog pregleda kao neispravni mogu uloziti prigovor na rad tehnickog pregleda. Prigovor se ulaze organizacionoj jedinici MUP. Pretpostavljam da to podrazumeva da se predaju MUP-u na cijoj teritoriji se nalazi tehnicki pregled.
Isto kao sto mogu izgubiti licencu zbog pustanja tehnicki neispravnog vozila tako mogu izgubiti licencu i zbog ovakvih gluposti.
Comment
-
-
koliko taj proces traje? 7 do 15 dana, realno 3 meseca. Jel uredjeno da tehnicki placa odstetu za to vreme? I recimo da sam savestan gradjanin, krenuo sam u proceduru registracije 20 dana pre isteka.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Ja napisah ono sto sam cuo. Koliko to traje ne znam ali verujem da mora postojati neko ogranicenje ako vec postoji mogucnost da se u roku od 3 dana otklone neispravnosti i tehnicki pregled zavrsi.
Stvar je da je ovo u primeni tek mesec dana i za sada imamo 2 paljenja automobila i puno price. Nesto od tih prici je tacno, nesto izmisljeno iz ko zna kakvih razloga. Ali niko nigde ne pominje razne pravne mogucnosti ako vlasnik vozila nije zadovoljan nalazom tehnickog pregleda odnosno ako kazu da je auto tehnicki neispravan jer je jelkica izvetrila. Naime neko je vec napisao ovde da je u takvim situacijam najverovatnije rec u strahu kontrolora da ce zbog necega mozda ostati bez licence ali i u slobodnoj proceni kontrolora koji iz nekgo razloga koriste to jer znaju da su ljudi nemaju pojma da se mogu zaliti na takve stvari. A kada pocnu masovno da se zale i kada neki kontrolor izgubi licencu zato sto je tehnicki neispravnim vozilom proglasio automobil koji ima presvlake za sedista starije od 5 godina onda ce se valjda i sami dozvati pameti.
Uostalom nekada je samo pitanje u komunikaciji a to nas cest keca jer je dosta onih kojima je fitilj kratak ili koji vec unapred ``znaju`` sta ce biti pa su u startu nadrndani.
Comment
-
-
Comment
-
-
Treba se raspitatim, neposredno pre odlaska, u nekom tehničkom šta bi mogao biti eventualni problem. Znači ako ste svesni da neke sitnice mogu da budu problematične odete tamo i pitate da li će zbog toga auto biti vraćen sa tehničkog pregleda i onda lepo ispravite to što vam je rečeno i pre nego odete tamo. Ili odete u drugi tehnički pregleda sa istim pitanjima i par crvenih
Comment
-
-
I ako nije, planirano je da uskoro bude tako... Privreda ne sme da trpi
Inače mi gasadžije to šikaniranje trpimo već od 2013 gde neko ko ima 5 minuta stajanja pored kola (kvalifikacija) odredjuje šta je pravilno a šta ne. Imam pravlnik, jasno vidim šta piše (sa naočarima) i džaba, sudijsko ubedjenje je na njegovoj strani. Žalba n eodlaže izvršenje pa se slikaj, povinuj se i ćuti...
Na crevu mora da ima homologacija, ok ali ako je crevo dužine 10 cm a homologacija je (štampa) 20cm da li je dovoljno da ostatak dam mušteriji da prikaže i čuva ga bolje od ikone jer... Ako je štampa na svakih 40 cm da li da bacim sve izmedju i koristim samo tih 20 cm? i tako to da ne kvarim temu, ako propis kaže da oštećenje karoserije može biti 3 posto, ko i kako to meri a bez dve do tri crvene koje odmah upreciziraju merni instrument...
Comment
-
-
MUP: Vozilo tehnički ispravno iako ima površinsku koroziju
Izvor: N1
Autor teksta:
Beta
Na tehničkom pregledu vozila dozvoljena su oštećenja koja ne utiču na bezbednost, a površinska korozija nije razlog da vozilo bude tretirano kao neispravno, saopštilo je Ministrastvo unutrašnjih poslova (MUP) Srbije.
Kako se navodi, nije dozvoljena dubinska korozija na šasiji vozila ili podu, ali su dozvoljene manja oštećenja poput ogrebotine, ulegnuća nastala pri parkiranju vozila, nedostatak bočne lajsne, naprsline na prednjim i zadnjim farovima.
Ukoliko na vetrobranskom staklu postoji više manjih ili većih oštećenja koja utiču na normalnu vidljivost vozača, onda se vozilo smatra neispravnim, saopštio je MUP.
Ugradnja uređaja koja služe da prevoz prtljaga ne smatra se prepravkom vozila.
Prepravkom se smatra promena deklarisanih karakteristika uređaja na vozilu, kao što su ugradnja motora drugog tipa, zatamnjivanja stakala, naknadne ugradnje svetlosnih uređaja i metalnih ojačanja karoserije i promena komandi za upravljanje vozilom lica sa invaliditetom, piše u saopštenju MUP-a.
Comment
-
Comment