U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • marinac
    CBC Senator
    • 13.03.2006
    • 277
    • Beograd
    • Alfa 156 JTS

    za nisana sam i ja cuo da je kazaljka ostala zaglavljena na 185 km/h posle udesa, tako da... no coment. 200 ibarskom je vise nego bolesno.

    Comment

    • stefanves
      CBC Senator XXL
      • 10.12.2006
      • 1351
      • BG

      Pa jel' poginuo taj u 350Z?
      Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
      Konacno i ja imam auto :-)

      Comment

      • skijash
        CBC Senator XXL
        • 07.09.2007
        • 1354
        • Beograd
        • wrx

        To mi je drugar sa skijanja, nije poginuo, prošao sa povredama glave.
        To su panduri rekli da je kazaljka ostala zaglavljena na 194. Sreća nikog nije ubio...

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          Reko mi jedan covek.... Nije povredjen decko iz Nisana, kuci je i dobro je... Policija kaze da je kazaljka ostala zakucana na 194km/h je novinska patka.

          Kazaljka je na 0km/h i obrtaji su na 0. Sat jos radi u kabini, svi begovi su se otvorili i auto je isprevrtan i usukan.....

          Dobro je da su svi ucesnici u udesu dobro prosli....
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • Bane R
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2006
            • 1769
            • Beograd

            Na vestima je bilo da je na ibarskoj u nekoj nesreći poginulo troje ljudi

            Comment

            • Nikolaj
              CBC Veteran
              • 20.05.2008
              • 120
              • Kragujevac

              nije bitno da li je 150 ili 200km/h,brzina je ogromna u svakom slucaju.meni nisu jasni ovi likovi sto tako voze ibarskom.da li uopste o necemu razmisljaju?ili je samo bitno da drugima pokazu kako imaju mu@a za takvu voznju bez obzira na posledice.pored mnogih drugih stvari koje dovode do ovakvih nezgoda poret puteva,ispravnosti vozila itd,veliki problem predstavlja i nasa vozacka (ne)kultura.srecom nema nastradalih

              Comment

              • djukic
                CBC Senator XXL
                • 27.03.2005
                • 2526
                • Beograd

                Svi smo pametni, svi pricamo o brzini. Ko cesto ide ibarskom zna da taj deo nekontorlise policija. To je deo posle stepojevca, lesinari stoje u nekim avlijama i onako na kvarno zaustvljaju sve sto ide preko 60km/h.

                I ja kada idem tim delom ibarske cim vidim da u nekom budzaku prodjem patrolu udarim po gasu. Cesto predjem i 100-110km/h a vozim u odnosu na tog Nisana smesan auto po performansama. Svi to radimo ali svi!!!

                Skuter kada vozim (50ccm) gledam da ide do 75km/h koliko mucenik moze da izvuce.

                Kada sam polozio za A kategoriju uhvatio sam sebe sa ozbiljnijim motorom da idem preko Brankovog mosta 120km/h i to neosetno!!!

                Nije Daca seo na motor misleci da ce nastradati nije ni ovaj decko seo u Nisana i odlucio da razbuca pet sest automobila...

                Sve te nesrece se dogadaju i mogu se dogoditi svima nama. Juce sam se vracao iz Velike Plane (moto susreti) isao sam Renault Lagunom 1.8 i gle cuda vecim delom autoputa 140-160km/h. Retko koga sam prestigao osim autobusa mada sam sa Nis ekspresom i na 140 imao muke?!!!

                Na susretu u plani par puta sam video hitnu kako jurca po nekog ko je preterao sa vratolomijama...

                Policije je bilo svuda po plani a 95% motorista nije nosilo kacigu?!?!?

                U ljudskoj prirodi je da gresimo, jurcamo, rizikujemo. Mora postojati neko ko ce nas sputavati u tome. Visoke kazne, policija na pravom mestu je odgovor na takvo ponasanje...
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • Nikolaj
                  CBC Veteran
                  • 20.05.2008
                  • 120
                  • Kragujevac

                  @ djukic
                  niko se ne pravi pametan,pa da misli da je samo brzina uzrok nesreca.ima tu jos mnogo uzroka koji do toga dovode.ali jedan od uzroka je i ta brzina.zar stvarno mislis da brzina veca od 80-90km/h je normalna i odgovara uslovima puta na ibarskoj?

                  Comment

                  • djukic
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2005
                    • 2526
                    • Beograd

                    Ja napisah da je najopasnija brzina. Mozes da pogresis I kad ides 10km/h ali greska pri toj brzini moze biti samo finansijska...
                    Vise od zakonskih 80km/h ibarskom jeste opasno. Nikad neznas sta ce biti iza krivine, da li traktor, da li pesak...
                    KOLIKO NAS OVDE PRISUTNIH NIJE VOZILO BAR 100KM/H na ibarskoj?
                    Poenta je da se uvek nekom drugom desava udes...
                    Sramota je u drustvu reci da ti od Beograda do. Zlatibora treba vise od 3.5 sati.......
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • prolupator
                      CBC Senator XXL
                      • 02.09.2005
                      • 3968
                      • Zemun

                      Poanta je da se bas nama, recimo meni, desavaju udesi ... jedan pre par dana... i to nije prvi u zivotu, ali se nadam da je poslednji ili da bar goris od toga nece biti!

                      I deo poante jeste da mozes biti najbrizniji vozac na svetu i postovati sve moguce propise i nayebati najstrasnije...

                      Sreca u nesreci je kad strada samo lim i kad povrede nisu ni velike ni trajne...

                      Nikad se udes nije dogodio od viska pameti, vec od manjka ... nase ili tudje ...
                      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                      prolupator.mojblog.rs

                      Comment

                      • overspeed
                        CBC Senator XXL
                        • 24.05.2005
                        • 2779
                        • Kosovska Mitrovica

                        Chesto putujem za Bgd, i ranije sam praktikovao da uvek idem Ibarskom. Tad je kvalitet te iste magistrale, narochito deonica do Kraljeva, bio daleko loshiji ali, sluchajno ili sa razlogom, bilo je i daleko manje udesa, narochito ovako razarajucih (ako mogu tako da se izrazim), i sa ovolikim ljudskim zhrtvama. A vozili su se uglavnom Jugici, Golfovi dvojke, Passat dvojka je bio limuzina...

                        Popravishe (poprilichno) tu magistralu, narod se u medjuvremenu "naoruzhao" (i bukvalno, jer ochigledno mnogima sluzhe kao hladna oruzhja) novijim i jachim automobilima, i po toj Ibarskoj je postala prava jeza voziti se. Od 10 puta kad prodjem tom rutom, 2 ili 3 puta naletim na zastoj izazvan saobracajnim udesom.

                        Naravno, ta magistrala je "ozloglashena" oduvek, ali su definitivno ranije zbog samog kvaliteta puta ljudi bili prinudjeni da voze sporije, otuda naravno i manja mogucnost da se s*anje dogodi. Od kad je taj put renoviran desilo mi se milion puta da moram da bezhim iz "makazica" neke budale, kochim do daske i bukvalno skrecem van puta da bi propustio neku kamikazu koja pretiche kolonu i ide mi u susret iz suprotnog smera, a jednom sam sa Fiestom, putujuci po mraku/pred zoru negde bash oko Stepojevca u nekoj blagoj krivini morao da "patosiram" kochnicu i "klizim" po putu ko zna koliko metara, jer je neka moronchina izashla na put sa traktorom i zadnjom prikolicom na kojoj nije bilo NIKAKVE svetlosne signalizacije, katadioptera, nichega... Auto je pocheo da sheta po putu (prednji tochkovi zaokrenuti - ulazio sam u krivinu), a taj auto nije imao ABS. Pocheo sam da klizam u suprotnu traku jer su tochkovi blokirali, ali sam se nekako zadrzhao na putu. Pored mene cale, koji je u momentu kad sam "leg'o" na kochnicu spavao, probudio se i nashao "u letu" zbog naglog kochenja i pojasa koji ga je zadrzhao u sedishtu, i isprechio izmedju njega i shoferke...

                        Onaj moron ispred nishta, lagano se odvezao u mraku, "sa sve" prikolicom bez ikakvog osvetljenja... Da sam se zakucao u njega, ne znam da li bi njega uopshte pomerio iz stolice, a shta bi bilo sa nama u autu mogu samo da naslutim... Znachi, ni krivi ni duzhni bi izgubili glavu zato shto je neka seljachina toliko bezobzirna da uopshte ne razmishlja o ZHIVOTIMA drugih ljudi, o materijalnoj shteti da i ne govorim...

                        Ovo sve pishem upravo iz razloga shto hocu da navedem da pored brzine postoje i drugi i isto toliko ozbiljni problemi koji dovode do nesreca, chesto i sa tragichnim posledicama, a najveca je LJUDSKI NEMAR i nebriga za druge uchesnike u saobracaju. Prekorachenje dozvoljene brzine naravno da mozhe da vas ubije, ali isto tako mozhe ni krive ni duzhne da vas ubije neko ljudsko govedo kojem je par sijalica vredniji od para ljudskih zhivota. I u tome je najveci problem. Neodgovornost i nemar. Od njih krece sve, i kad se poprave odgvornost ljudi i briga za sebe ali i za druge u saobracaju, popravice se i stanje shto se bezbednosti u saobracaju tiche.

                        BTW. U poslednjih par godina skoro redovno kad putujem gore idem do KV pa autoputem, ta deonica Ca-Bg mi je toliko puta ostala u neprijatnom secanju, zbog svega shto sam lichno prozhiveo, a i video, tako da je maksimalno izbegavam. Ponekad se uopshte pitam vredi li u ovoj zemlji praviti nove, moderne i "brze" puteve, jer ljudi izgleda ne shvataju njihovu poentu.
                        http://www.bmw.tv

                        Comment

                        • StreetRacerCA
                          CBC Senator
                          • 11.06.2006
                          • 238
                          • Čačak
                          • Škoda Fabia II 1.6 TNG

                          svi pricate o brzini i postovanju ili nepostovanju iste - iskreno, koji god auto da vozim, imao on 90, 130,150, 180 ks ili 70 kao auto koji sad imam, uvek se vozi brzo. i 50 km/h je brzo, za vasu informaciju. e sad, posto se ovde najvise pominje vesela ibarska magistrala (veljo daj napravi taj autoput vec jednom) koja je najopterecenija saobracajnica u zemlji - na toj deonici treba pre svega zabraniti saobracaj za teretna vozila - jer em propaste put, em toliko koce saobracaj da to nije normalno. do bgd-a realno moze da se stigne za max. dva sata, ne za tri, koliko bi trebalo kada bi se postovala vesela ogranicenja postavljena davnih 60ih kad je najbrzi auto bio tristac, a najbrojniji dragi nam fica (koji je i onda moga da postigne vrtoglavih 100kmh). takodje, na tom putu treba zabraniti sabracaj traktorima, zaprugama i sl. nek naprave sporedne puteve za njihov saobracaj (+teretnjaka ima toliko zato sto izbegavaju da voze po autoputu jel je tamo skupo - to treba sankscionisati). put je sada sredjen i uveden u red, krivine su sredjene tako da kroz vecinu njih moze bez problema da se prodje i sa vise od 100 na sat ,ali sta vredi kada se ne zna da li ce po izlasku covek da naleti na traktor sa vilama koji mili, ili sleper koji se jedva krece.
                          ja se secam jos pre 10 godina, kad sam tek poceo da vozim, ibarska je bila u katastrofa stanju, i tada sam przio mog prvenca, mazdu 323 1.7d po toj magistrali i za 2 sata bio u centru prestonice od cacka. samo tada je bilo manje TERETNJAKA da koce celu pricu. ovako, naslazu kolonu od kilometar iza sebe i oni polako klaj klaj - e to me nervira - i naravno da cu da ga preteknem.
                          a za vasu informaciju, na vecoj deonici od ljiga do bgda ogranicenje je 60 posto su sve naseljena mesta. mogli bi lepo da svuda stave semafore, i da svuda bude ogranicenje 60 kmh, onda bi do bga mogao i biciklom da idem......
                          sto se tice murije, tacno znam gde sve stoje, i kao sto je receno u par prethodnih postova, tu smirim, a posle po gasu. i 120 i 160 (zavisi od kola naravno) pogotovo na pravcima. kada ne bi bilo ovih sporaca, ne bi bilo nikakvih problema.
                          a glavni uzroci nesreca mozda jeste brzina, u 20% slucajeva, dok je u 80 % sekundarni uzrok, dok su primarni losi putevi, signalizacija, losa kola i jos losiji vozaci............ koji kako dobiju dozvolu, odmah misle da znaju sve.
                          mene su, kad sam polozio, posavetovali - to sto imas vozacku, ne znaci da znas da vozis, samo da si ogdovoran za sve sto uradis.... i dali su mi jos jedan dobar savet - vozi onoliko brzo koliko procenis da mozes da odreagujes adekvatno (situacija - auto put, pada kisa, ogranicenje jeste 120 ali se voyi 80, posto brze ne smatram da mogu da vidim sve sto treba i da adekvatno odreagujem).
                          udavih a?
                          Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

                          Comment

                          • nismo
                            CBC Član
                            • 29.10.2006
                            • 84
                            • BG-Konjarnik

                            [quote="StreetRacerCA"]

                            TERETNJAKA da koce celu pricu. ovako, naslazu kolonu od kilometar iza sebe i oni polako klaj klaj - e to me nervira - i naravno da cu da ga pretekne


                            Nikada se ne upustam u preticanje ako nisam 101% siguran da to mogu da uradim bezbedno po sve ucesnike u sabracaju, ma koliko me nervira sporo vozilo ispred.

                            Comment

                            • StreetRacerCA
                              CBC Senator
                              • 11.06.2006
                              • 238
                              • Čačak
                              • Škoda Fabia II 1.6 TNG

                              pa dobro, nisam ja ****** pa da preticem tek tako, neki bi rekli i da sam pickast vozac, tj da dugo cekam, ali.......... poentu sam ja davno ukapirao - ne siliti ni sebe ni masinu svuda i po svaku cenu - veruj mi ima gde da se vozi i 200, samo ko ume i sme. ja ne smem i ne umem.
                              a sto se tice velje, jeste sramotna proslost, i ja ga sam ne volim ni trunku, ali je ipak pokrenuo neke price - i autoput i 5.11 (delom).
                              takodje, jedan od uzroka svih ovakvih udesa su i pakovana kola kod nas, tj havarisana pa sredjivana - jednom lupljen auto nikada nije isti kao onaj koji je sklopljen u fabrici.........
                              Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

                              Comment

                              • Ji 4Tze
                                CBC Senator XXL
                                • 04.05.2006
                                • 806
                                • bg
                                • Honda CR-V 4WD

                                Originally posted by Bane®
                                Na vestima je bilo da je na ibarskoj u nekoj nesreći poginulo troje ljudi
                                To je bilo sutradan, slicno vreme ali kod Dudovice.

                                Tu je isto lep pravac, dobar asfalt, ali... puna linija

                                Ono s nissan-om, stvarno je za prepad bilo videti 3 auta jedno na drugom medju onim praznim rezervoarima/cisternama pored puta, kisa lije.

                                Prosto ti drago sto si ziv kad odes/vratis se ibarskom

                                Cela vest za nesrecu u petak (24. godisnjak za volanom 350Z )

                                Comment

                                Working...
                                X