PEUGEOT 406 - kupovina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • blackwolf
    CBC Veteran
    • 22.04.2008
    • 152
    • Beograd

    Re: PEUGEOT 406 - kupovina

    Sto je potrosnje tice na otvorenom 6.5-7 l a po gradu 10 l . Ako je dobar motor i sipas Esso ulje ( nemoj drugo) ne bi trebalo ni malo daa potrosi bar je tako kod mene i posle 201k. Sto se tice kilovata motor iz 2001 g trebalo bi da ima 85kw a ja imam u mojoj 406 81kw. Nije neki trkac ali zadovoljava.

    Comment

    • FiestaRS
      CBC Veteran
      • 21.01.2008
      • 128

      Re: PEUGEOT 406 - kupovina

      blackwolf
      Ok. Shta mislish o ceni jel to realno i da odradim tu trgovinu ?

      Comment

      • blackwolf
        CBC Veteran
        • 22.04.2008
        • 152
        • Beograd

        Re: PEUGEOT 406 - kupovina

        Iskreno ne znam sta da ti kazem. Jeste da je taush motor i menjac i da kazemo da je to kako bi se reklo fabricki sredjen motor. Jedino ne znam kako izgleda auto kojem je vec zamenjen motor, ako me razumes. Mozda je toliko presao da svasta mora da mu se menja, ne mislim na motor i menjac vec na druge delove automobila.

        Comment

        • FiestaRS
          CBC Veteran
          • 21.01.2008
          • 128

          Re: PEUGEOT 406 - kupovina

          Aha kontam

          To ide preko Ade - uvoz. Dobijem slike - vidim - da - ne i to je to
          Trazio bi boju trulu vishnju i sve sem koze
          Felne mi nebi toliko bile bitne jer bi svakako stavljao neke druge. Znash mozda kako se ponasha sa 16 - 17kama ? (felne)

          Comment

          • malivuk406
            CBC Senator XXL
            • 04.04.2007
            • 490
            • Nbg

            Re: PEUGEOT 406 - kupovina

            na 16-icama normalno, od zadnje restilizacije krajem 2003. su serijske 205-55 16
            a 17 vec i nisu za nase puteve, i bio bi mnogo nizak profil...

            na osnovu slika kupujes auto???

            Comment

            • CikaKure
              CBC Senator XXL
              • 14.08.2005
              • 668
              • Beograd

              Re: PEUGEOT 406 - kupovina

              Da opet poslolim: vozim 406 2.0 16v, imam ugradjen plin. Auto je kod mene zadnjih 75.000 km (peta godina koriscenja, 11 godina star), kupljen polovan. 132ks na papiru, i to realno ne moze da se poredi sa novijim automobilima (pogotovo ne sa nekim dizelom od 130+ ks i nekim velikim obrtnim momentom - recimo mazda 6 dizel, 2000 kubika ide neuporedivo bolje od 406 benzinca od 2000 kubika). Potrosnja benzina po knjizi je u gradskim uslovima 12.9l/100km za moj automobil. U realnosti je tu negde. Na otvorenom putu (Beograd-Bec-Minhen-Bec-Beograd, testirano krajem decembra 2008 i pocetkom januara 2009) mi je prosecno trosio 8.1l/100km, pri voznji pretezno 130km/h, i tamo gde je dozvoljeno (Bavarska) i brze, recimo 150-160km/h. Bitan podatak je da sam veci deo benzina sam sipao u civilizaciji. Plina mi trosi oko 16l u gradu, 10 na otvorenom (vakumski sistem- u vreme ugradnje sekvent je bio znacajno skuplji nego danas, a vakumski je mogao da se stavi na moj auto jer ima metalnu usisnu granu). Snage za normalnu voznju ima, ali prosto auto nije neka zujalica s kojom ces se utrkivati. Primetices da ima izrazito dug hod menjaca, pa neko sportsko saltanje nemoj ocekivati. Mislim da noviji model benzinca ima malo kultivisaniji rad, par ks vise, i jos par nekih finesa. Benzinski motori vaze za izdrzljive i kvalitetne, i po specifikaciji umeju da trose ulje (sta god blackwolf pricao ).

              Ponavljam sto sam vec rekao, 406 je auto nezanimljiv lopovima, VEOMA prostran (za svoje gabarite, recimo da ima vise mesta nego u 407 ili audiju a4) i dosta udoban, "mekan" za voznju. Pristojan i za duga putovanja. Gepek je pristojno veliki. Ono sto ne moze da ti ponudi je osecaj da vozis veliki auto (npr. kakav imas u mercedesu, bmwu), mada je to prilicno individualna kategorija (taj osecaj). Ono sto moze da ti ponudi je totalno ignorisanje i od strane policije (sto saobracajne, sto granicne), potpuno si nezanimljiv, osim ako ne pravis neke prekrsaje, za razliku od situacija koje mozes da dozivis vozeci bmw ili audi.

              Ovaj koji vozim ima od opreme to sto ti trazis, kako se popularno u narodu kaze "sve sem koze" :-) Mozes dobiti automatsku klimu, senzore za kisu koji odredjuju kako ce brisaci raditi, el. kontrolu stabilnosti vozila, kontrolu integrisanog stereo uredjaja pomocu rucice ispod volana, brisac zadnjeg vetrobrana, i jos par sitnica koje prilicno odstupaju od toga sta su drugi proizvodjaci ugradjivali u automobile te klase u tim godinama proizvodnje (vazdusni jastuci, abs, servo, svetla za maglu, el. prozori, el. retrovizori, i ostale stvari su mi nekako manje-vise uobicajene). U odnosu na cenu kostanja, auto nudi zaista brdo opreme za tu klasu vozila i tu generaciju. Na novijim modelima, pogotovo aktuelnim se mnogo toga danas podrazumeva. Ne znam da li ima modela sa dvozonskom klimom, kod mene to nije slucaj. Mnogi ce sad da se smeju - ali moram istaci jos jednu (za mene vaznu) osobinu - 406 ima odlicne farove.

              Smatram i da je 406 pouzdan auto, nikad me nije ostavio na putu, iako sam menjao svakojake delove na njemu tokom tih 75.000km koliko je kod mene (sto redovno, sto vanredno). Cene redovnog servisa su vrlo prihvatljive, vanrednog takodje - ima dosta raspolozivih delova, premda, ako ti crkne nesto specificno, moze ti se lako desiti da moras da porucujes u Veranu, i da na deo cekas po 15 dana (recimo i glupost kakva je sraf za tocak kom je vulkanizer upropastio navoj). Veranov servis je izuzetno skup, po mom misljenju upitan za auto te vrednosti. Posebna prica je cuveno zakazivanje servisa u Veranu. Dobrih majstora nema previse, pogotovo onih koji postuju dogovoreno i ne lazu, ali se moze naci par komada, sudeci po iskustvima ljudi sa foruma/clanovima Pezo Kluba Srbija. Slosera, lazova i prevaranata - na sve strane, vodi racuna, moze da te kosta mnogo zivaca, vremena, novca (ovo govorim iz licnog iskustva), pa se cuvaj.

              Originalni delovi nisu jeftini kao za juga ili golfa 2, ali su uporedive cene sa recimo golfom istog godista (golf 3 recimo, o golfu 4 da i ne govorim). Ima dosta i zamenskih delova - npr. limarije - to se moze kupiti za skroz pristojne pare.
              Tockovi od 15 cola su sasvim primereni tom automobilu i u cena guma je skladu sa cenom automobila.

              Da se ogradim, ja nemam neko preterano vozacko iskustvo, ne bavim se profesionalno automobilima, vozim 15 godina, i do sada sam promenio 3 privata vozila (jugo, bmw 520 i pezo 406, i koristim (vozim) dva sluzbena - skoda fabia i audi a6, pa na osnovu tog iskustva sam pisao svoja zapazanja. Sve ostale automobile koje sam vozio, vozio sam nedovoljno dugo da bih mogao da vrsim ozbiljno poredjenje, mada su neke stvari (npr. navedene performanse mazde 6 dizel, poredjenje prostranosti sa drugim modelima, ili subjektivan osecaj voznje velikog auta koji je prisutan kod mercedesa, pa makar to bio stari model 190) toliko uocljive da ne treba mnogo vremena da se razumeju. Nadam se da sam bio od pomoci.

              Comment

              • FiestaRS
                CBC Veteran
                • 21.01.2008
                • 128

                Re: PEUGEOT 406 - kupovina

                Originally posted by malivuk406
                na osnovu slika kupujes auto???
                pa kako drugachije?

                i Adina rech


                CikaKure svaka chast za text !!!

                Comment

                • malivuk406
                  CBC Senator XXL
                  • 04.04.2007
                  • 490
                  • Nbg

                  Re: PEUGEOT 406 - kupovina

                  pa jeste to Ada, sve to stoji, al i dalje mi se ne svidja ideja da vidim auto na slici i da kazem hocu/necu...
                  to ti ko devojku da biras preko slike, a uzivo te smori...

                  Comment

                  • passatCL
                    CBC Veteran
                    • 03.11.2007
                    • 120
                    • Nish

                    Re: PEUGEOT 406 - kupovina

                    Uhh...

                    Definitivno u Nis-u nije moguce pogledati neki 406 a da barem negde nije chuknut i (lose) opravljen. Definitivno sam odustao od dizela, jer sve to ima preko 250K kad se uvozi kod nas, minimum. Moj budzet od 7K to ne moze da dohvati.

                    Odlucio sam da idem na 1.8, sto noviji. Znam da sam dosadan, ali nemam prilike da probam takva kola(ne poznajem nikoga ko ga ima) pa moram ovde da zapitkujem.

                    Pre svega, sta je najcesci kvar kod njih, koja je max kilometraza na koju mogu da pristanem kad kupujem auto a da ima za barem jos 150K jer ne planiram da duze vreme menjam auto. Da li i za njih moze TNG od 650-700E ili moraju sekventi od 1000E+? Po svojoj prilici, taj auto mora bolje da ide od mog passat-a iz potpisa Stvarno mi znaci da mi neko iznese svoja realna iskustva. Potrosnja, koliko kosta zamena ulja, veliki/mali servis, registracija?

                    Sta moze da rikne a da bude skupo za popravku i pre svega, koliko im je pouzdana elektronika. Kod drugara se u Laguni mnooogoo cesto pale lampice i upozorenja sto stvarno iritira. I jos nesto, da li je pametno sto sam odustao od dizela i idem na benzin+TNG kombinaciju?? To mu, uz skuplji sekvent bez malo dodje na isto, stim sto TNG mogu kasnije da ugradim, kad utegnem kola.

                    E, da, voznja mi je u 95% slucajeva cist grad i kratke relacije, gde auto vrlo cesto, zimi, ne uhvati radnu temperaturu dok stignem gde sam posao.

                    Puno hvala i izvinite sto sam dosadan.
                    Ford Mondeo MK3 2001 2.0 107KW Petrol

                    Comment

                    • CikaKure
                      CBC Senator XXL
                      • 14.08.2005
                      • 668
                      • Beograd

                      Re: PEUGEOT 406 - kupovina

                      Ajd da pobam da ti pomognem.
                      Mislim da ti je svejedno 1.8 ili 2.0, registracija je vrlo slicna, motor skoro isti. Po meni, bolje gledaj stanje u kom je konkretan auto, nego da li je motor ovaj ili onaj.

                      Ne postoji najcesci kvar kod Pezoa 406. Kvari se sve, kao i na svakom drugom automobilu.

                      Losa vest: Tesko ces na novijem (bilo kom autu) moci da stavis vakumski sistem, pa tako i na 406 - skoro svi imaju plasticne usise.
                      Dobra vest: Sekvent je toliko pojeftinio, da mozes da ga stavis za 650-700 eur, i da te ne boli glava. Pogledaj malo sta se pise u Autogas sekciji. Dodjes do Beograda, i resis ugradnu plina.

                      406 1.8 ili 2.0 mora da ide bolje nego taj passat. Za tvoj info, Pug 406 2.0, prvi model ide bolje nego BMW 520 koji je godiste tvog passata, i ima osetno jaci motor od istog .

                      Zamena ulja: U Beogradu te kosta ulje (5litara) + filter ulja (par stotina dinara) + ruke, suma sumarum ja to platim negde oko 2.500 dinara kod majstora kod koga odrzavam auto.

                      Sta tacno podrazumevas pod velikim, sta pod malim servisom? Ajd da ti olaksam malo, navescu ti par cena za model od 2000ccm, ali verujem da su jako slicne sa onima za 1800ccm. Obrati paznju da cene navodim iz secanja (pristojno dobrog) za vreme kada je evro bio nizi nego danas, recimo na nivou od oko 80 dinara (plus minus nesto).
                      Zupcasti kais je oko 2000 dinara
                      Klinasti kais je oko 1500 dinara
                      Filter za vazduh 600 dinara.
                      Filter ulja par stotina dinara (recimo 500-800).
                      Nezgodna stvar je sto se pri velikom servisu menja pumpa za vodu - ona kosta od 3-8.000 dinara
                      Spaneri i roleri: cirka 2-5.000 dinara, racunaj to na nekih 12-15.000 dinara, ako me secanje dobro drzi.
                      Sva cetiri amortizera ti kostaju negde 25-30.000 dinara (Monroe).
                      Diskovi su negde oko 4.000 dinara za par.
                      Plocice - ne secam se, nista preterano, prednje su cini mi se bile oko 2-3.000 dinara.

                      Sta je skupo: Katalizator, ako kupujes u Veranu - oko 80.000 dinara.
                      Sta je skupo: Zadnji diskovi ako kupujes u Veranu, oko 30.000 dinara.
                      Sta je skupo: Zadnji branki ako kupujes u Veranu, oko 24.000 dinara.
                      Sta je skupo: CD sarzer ako kupujes u Veranu, ravno 500 eur je kostao.

                      Da te jos obavestim, ja sam moj auto unistio u gradskoj voznji kroz Beograd, gde ga vozim najveci deo vremena, stani-kreni, gde oko 11km putujem u proseku oko 45-50 minuta, svako jutro i popodne. I ziv je i dalje.

                      Elektronika: Problemi koje sam do sada imao (kojih se secam u ovom momentu): Crkao motor levog fara, crkla pumpa za vodu za pranje vetrobrana, taster podizaca vozackog stakla povremeno malo luduje, ne radi mi podizac zadnjeg stakla iza vozaca, crknut CD sarzer u gepeku, crkla jedna dioda u trecem stop svetlu, kupio sam auto sa crknutim daljinskim, crklo je par sijalica u kontrolnoj tabli, motor centralne brave za zakljucavanje gepeka nije radio kad sam kupio auto.
                      Sta sam od toga sredjivao: Promenio pumpu za vodu za pranje vetrobrana (kostalo je oko 3.000 dinara), promenio CD sarzer (polovan je kostao 60 eur), zamena diode u trecem stop svetlu je bila oko 100 dinara, popravak daljinskog je kostao 10 eur, zamena sijalica i kontrolnoj tabli je kostala oko 10 dinara po sijalici plus za ruke majstoru nesto oko 1500 dinara, motor centralne brave je polovan kupljen za 10 eur, uradnja 0.

                      Comment

                      • passatCL
                        CBC Veteran
                        • 03.11.2007
                        • 120
                        • Nish

                        Re: PEUGEOT 406 - kupovina

                        Hvala na ovako iscrpnom odgovoru!

                        Koliko ti trosi tada, u takvoj guzvi? I uopste, kolika mu je potrosnja? Predpostravljam da je 1.8 mozda 5% "manje zedan" od tvog 2.0.

                        E da, i kakvi su mu farovi? Mnogo mi je bitno da su farovi jaki i da lepo osvetljavaju. Znaci, ne da ubijaju one koji mi dolaze u susret vec da ja lepo vidim.
                        Ford Mondeo MK3 2001 2.0 107KW Petrol

                        Comment

                        • CikaKure
                          CBC Senator XXL
                          • 14.08.2005
                          • 668
                          • Beograd

                          Re: PEUGEOT 406 - kupovina

                          Oko 13-14l benzina, 16-17l plina. Imaj na umu da je vakumski sistem, ne sekvencijalni.
                          Farovi odlicni. Procitaj pazljivo ono sto sam gore pisao u ovoj temi.

                          Comment

                          • passatCL
                            CBC Veteran
                            • 03.11.2007
                            • 120
                            • Nish

                            Re: PEUGEOT 406 - kupovina

                            Katalizator mi jedino deluje kao nesto preskupo. Kada se menja i da li mora nov da se stavlja ili se jednostavno izbaci kao kod mene? Ima li neke alternative ili 1000E???
                            Ford Mondeo MK3 2001 2.0 107KW Petrol

                            Comment

                            • CikaKure
                              CBC Senator XXL
                              • 14.08.2005
                              • 668
                              • Beograd

                              Re: PEUGEOT 406 - kupovina

                              Na starijim modelima sa euro2 motorom se u principu moze skinuti. Napisao sam da je skup kad ga kupujes u Veranu, cini mi se da je zamenski dosta jeftiniji... Kao i sve drugo. Nemoj da te prepadnu te visoke cene koje sam naveo, to su samo primeri fenomenalne cenovne politike Verano motorsa, ali i odnosa prema musterijama (citaj: sve to se narucuje i ceka po dve nedelje, minimum).

                              I da ne zaboravim: potrosnja se odnosi na podatak sa aktivnom automatskom klimom. Ne znam da li na passatu imas klimu ili ne, ali u svakoj varijanti klima uredjaj kada je aktivan utice na povecanje (bez obzira koji auto je u pitanju).

                              Comment

                              • passatCL
                                CBC Veteran
                                • 03.11.2007
                                • 120
                                • Nish

                                Re: PEUGEOT 406 - kupovina

                                Kolika je cena tog zamenskog katalizatora? Brine me to, jer to je vec cifra zbog koje bi mi auto stajao na parkingu neko vreme. Kada mu je vreme za menjanje? Na koliko km?

                                Nemam klimu u Passat-u. To je CL oprema, znaci, klot.
                                Ford Mondeo MK3 2001 2.0 107KW Petrol

                                Comment

                                Working...
                                X