Reci cu jos ovo i da ne idem vise u off,jer tema je kupovina..
Euro 3 motori su niskofrikcioni,kao takvi nemaju elemente (karike ) kao isti ti prethodne generacije,narvno ne odnosi se samo ne pezo vozila. Imaju tendeciju ka vecoj potrosnji i zbog duplo veceg broja ventila a samim tim i gumica ili teflona.
Zato neke 406 ne trose ulje pri normalnim uslovima eksplatacije jer su euro 2,kao i moj prethodni auto vento 1.8 koji sa 300K na 5 K ne potrosi ni 2-3mm sa meraca.
Zato potrosnja kod novijih motora nije nista neoubicajeno,samo treba redovno kontrolisati nivo ,pogotovu posle doze voznje autoputem pri vecem opterecenju,eto.
Euro 3 motori su niskofrikcioni,kao takvi nemaju elemente (karike ) kao isti ti prethodne generacije,narvno ne odnosi se samo ne pezo vozila. Imaju tendeciju ka vecoj potrosnji i zbog duplo veceg broja ventila a samim tim i gumica ili teflona.
Zato neke 406 ne trose ulje pri normalnim uslovima eksplatacije jer su euro 2,kao i moj prethodni auto vento 1.8 koji sa 300K na 5 K ne potrosi ni 2-3mm sa meraca.
Zato potrosnja kod novijih motora nije nista neoubicajeno,samo treba redovno kontrolisati nivo ,pogotovu posle doze voznje autoputem pri vecem opterecenju,eto.

Comment