Meni se Megan dopao na drugi pogled, dok su Vel Satis i Thalia čisti dizajnerski promašaji, što je u ostalom i tržište pokazalo....Logan je medjutim dizajnom taman toliko pokupio od Renoa da pokaže da je iz te kuće.Takodje mislim da je isti auto prilično srećno dizajniran tako da ima ujedno i "trajan" izgled ali je i onako "opelovski" upotrebljiv, što uopšte nije loše!
Logan - dan pred kupovinu
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by TETAKLogan je medjutim dizajnom taman toliko pokupio od Renoa da pokaže da je iz te kuće.Takodje mislim da je isti auto prilično srećno dizajniran tako da ima ujedno i "trajan" izgled ali je i onako "opelovski" upotrebljiv, što uopšte nije loše!Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
Comment
-
-
moj favorit projektanstskog promasaja za gepek je Audi 80 sa kraja 80tih.
u njega ama bas nista sto nije savitljivo ne mozeda stane, a gepek sa manjim otvorom jos nisam video.
cak i Fica ima veci i upotrebljiviji gepek, a Fica je model iz 50tih godina
kada sam se vozio u tom Audiju 80 sa dizel motorom shvatio sam koliko je taj auto neupotrebljiv, od 0-100 mu treba jedno 25 sekundi kada je blago opterecen po ravnom a da se obidje sleper na putu...uh
jednom recju, promaseni model u toj kombinaciji motora i karoserije za moj ukus.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Jutros idem na posao, i vidim matorca i babu kako voze Logana sa sve celofanom na sedištima, u 8 ujutru! Bez blama! Odmah se setih ove diskusije.
Mislim da bih novčano kaznio ljude koji voze kola sa celofanom na sedištima, kao i one koji drže daljinski upravljač u najlonu.
Uf.
Comment
-
-
moj favorit projektanstskog promasaja za gepek je Audi 80 sa kraja 80tih.
u njega ama bas nista sto nije savitljivo ne mozeda stane, a gepek sa manjim otvorom jos nisam video.
malo sam razmisljao sta da odgovorim heinz-u i ovo je pravi odgovorŠto više za što manje
Comment
-
-
Mislim da bih novčano kaznio ljude koji voze kola sa celofanom na sedištima, kao i one koji drže daljinski upravljač u najlonu.
Uf.Što više za što manje
Comment
-
-
Originally posted by brickmoj favorit projektanstskog promasaja za gepek je Audi 80 sa kraja 80tih.
u njega ama bas nista sto nije savitljivo ne mozeda stane, a gepek sa manjim otvorom jos nisam video.
Malo sam danas zagledao Solenze i mogu da zaključim da je Logan restilizovan rumunski auto i miljama daleko po dizajnu od francuske linije.
Takođe sam saznao da ne može da se kupi u Rumuniji, odnosno može ali samo iz 2. ruke, tj. od Rumuna, i tamo košta 5000? sa 20% PDV, odnosno oko 4200 bez PDV. Naš diler ima jako dobru zaraduToyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
Comment
-
-
Prtljažni prostor u Loganu je upravo jedan od njegovih najjačih strana.Da je Al Kapone u vreme prohibicije imao tako nešto, sve bi bilo drugačije!Ili opet ,kome bi trebale hladnjače pored Logana sa klimom....Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Originally posted by brickmoj favorit projektanstskog promasaja za gepek je Audi 80 sa kraja 80tih.
u njega ama bas nista sto nije savitljivo ne mozeda stane, a gepek sa manjim otvorom jos nisam video.
Neverovatno kako je to glup i neupotrebliv prtljažnik, u stilu idem na more, pa šta, stavim pare u novčanik i kupim tamo sve što mi treba. Naravno to sve posle pobacam... Ali zato je B4 karoserija stvarno dobra.
E sad o ukusima ne trreba raspravljati ali taj Logan je klepnut nekim velikim teniskim reketom odnapred a još više odpozadi, i sad šta je ostalo, ostalo je
Comment
-
-
Originally posted by HeinzOriginally posted by brick
Malo sam danas zagledao Solenze i mogu da zaključim da je Logan restilizovan rumunski auto i miljama daleko po dizajnu od francuske linije.pozdrav
Comment
-
-
Solenza lici na peugeot 309 ...pljunuta...mada ruznija naravno..
Kad sam je prvi put video na sajmu pre xxx godina...bila da se ubijes od smeha...prototip(PROPOTIP)ofarban cetkom...zazori ..ruku da zavuces.
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
Comment