Pa znas kada ti Lik u Darvinovoj trazi 70DM za jednu cev, a ti je kod Boban Sajle napravis za 5DM (doduse od bakra) i ta cev potraje narednih 50.000km e onda stavis tu od bakra... Inace cevi nisu Celicne vec su legura aluminijuma.... Daklem nema celika
CITROEN - Saveti za kupovinu,informacije
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Inace pritisak u sistemu ide i do 100 Bara...
Probao sam bakarne cevi i na BX-u i na XM-u. Ono sto je sigurno je da su jako jeftine za pravljenje i da nisu trajne koliko originalne. Problem s originalnim je da svako skidanje nosi rizik od curenja posle ponovne montaze.
Comment
-
-
iskreno,taj materijal deluje jako cudno.Svi majstori kazu da je u pitanju legura gvozdja.Ja video rdju i trulez(znam da aluminijum oksidira od soli ali ovo izgleda drugacije),moracu da pogledam ovo malo bolje na otpadu kod komsije Cileta.Djukicu,ima li negde napismeno taj podatak?(zvanicno)
Comment
-
-
Joj koji podatak? Specifikacija za cevi? Pa jednostavno na seriji II BX-a i svim XM-ovima i ostalim koji su dosli posle njih su takve cevi. Mislim da mogu i to da iskopam...
Comment
-
-
Originally posted by AcaFarbar.Ja ipak volim benzince,sta mislite o jednom Bx19gti16vTurbo 4WD sa 220ks???Toliko je redak da ga nikad nisam video.. .vaj auto ima 200ks a ne 220,greska!Mislim da nema 4wd pogon i da izgleda kao serijski BX16V.Medjutim postoji verzija BX 4 TC od 2.2l turbo sa 4wd pogonom i 200ks!Taj izgleda drugacije od serijskih,to je ulicna verzija modela BX 4 TC evolusion od 380ks,za relly.Relly model je radjen u raznim varijantama,eksperimentalno,sa motorima od 1721ccm do 2455 i od 325ks do 500ks!(ovo poslednje nisam znao do malopre,internet je cudo,sto ranije nepoceh!)Eto,nasao sam da je radjen i dizel sa 16V?
Comment
-
-
Originally posted by djukicJoj koji podatak? Specifikacija za cevi? Pa jednostavno na seriji II BX-a i svim XM-ovima i ostalim koji su dosli posle njih su takve cevi. Mislim da mogu i to da iskopam...
Comment
-
-
-
Proveri da li gubis pritisak odnosno da li ti je ispravna akumulatorska bomba i regulator protoka. Prva stvar koja ostaje bez pritiska u sistemu je servo volan. Znaci kocenje volana je direktna posledica nedostatka pritiska u sistemu.
P.S. kliktanje regulatora moralo bi da se cuje na svakih 20 i vise sekundi. Cim je manje imas problem najcesce akumulatorska bomba, ali moze biti i glavni kocioni ventil i rgulator protoka... Lako se ustanovi
Comment
-
-
Akumulatorska je napred vezana za regulator protoka. Ide cev s pumpe direktno na regulator...
Sama promena LHM-a neznaci nista. Ciscenje filtera u posudi i zamena LHM-a znaci puno. Pravo resenje je sipanje tecnosti za ispiranje sistema, voznja s istom od 3000 do 5000km zatim zamena te tecnosti cistim lhm-om. Ali ako postoji problem u regulatoru ili ti neradi bafer bomba (akumulatorska) onda s ciscenjem neces dobiti gotovo nista. Prva dijagnosticka metoda je merenje vremena izmedju klikova regulatora. Druga metoda za proveru je da se vidi kolicina povratnog ulja. Naime ukoliko su ti slabi amortizeri (ne bombe) dolazi ce do velikog gubitka pritiska i pojave velike kolicine ulja u povratnim vodovima. Isti slucaj je i sa glavnim kocionim ali njega mozes da ocenis i po vremenu zadrzavanja visine zadnje dela xm-a posle gasenja motora...
Inace za PAS (ili ti servo volan) potrebna je ogromna kolicina pritiska. Pritisak se distribuira po prioritetima i PAS ce ga dobiti samo ukoliko ostali deo sistema ima dovoljno pritiska.
Comment
-
-
TOTAL HYDRAURINCAGE se zove tecnost. Pakuje se u kanticama od 5L. Znaci spustis auto na najnizi stepen. Skines pazljivo creva koja idu u sud s uljem. Skines dva zice (signal niskog nivoa ulja). Oslobodis sud od nosaca. Polako ga izvuces i skines veliki poklopac. Zajedno s poklopcem izvadis i dva filtera koja ocistis. Ispraznis stari lhm. LHM je svetlo zelen i takac mora uvek biti u sistemu. Cim se malo zamuti znaci da je doslo vreme za zamenu. Sipas HYDRAURINCAGE i vozis do 5000km (najvise). Potom ponovis porceduru stime sto nalijes LHM plus umesto sredstva za ciscenje.
LHM se netrosi u normalnoj eksploataciji, znaci ako ti pada nivo onda ti negde i curi. Najcesca mesta curenja (laganog) su povratna creva. U njima je nizak pritisak pa se i curenje slabo vdi. Ono sto bih ja uradio skinuo bih prednje tockove i uverio se u stanje povratnih creva prednjih amortizera ukoliko su ispucala menjaj ih (jednostavna procedura), kostaju od 1000 do 1500din po tocku.
Zamena osvetljenja, prilicno pipav posao ali izvodljiv. S donje strane konzole imas male srafove i naravno zabice. Koristi male sijalice za osvetljenje tabli bez grla.
Ima ivedenu instalaciiju za megleneke svaki model.
Comment
-
Comment