Majstori za nase Peugeote - Preporucite Peugeot servis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    #16
    Peugeot Auto servis Goran u Zemunu, imaju svu opremu za dijagnostiku, i vrlo povoljno rade, trude se da im musterije budu stalne i zadovoljne, otvore ti nalog za auto i imaju svu istoriju odrzavanja za svaki auto koji odrade.
    Ovo bi trebalo da bude normalno za svaki servis ali nije.

    Comment

    • prolupator
      CBC Senator XXL
      • 02.09.2005
      • 3968
      • Zemun

      #17
      Pa hajde sad, kad si zinuo, reci do kraja, gde je tacno, kakva su iskustva, tvoja ili tudja.....
      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

      prolupator.mojblog.rs

      Comment

      • radja
        CBC Član
        • 11.03.2005
        • 31
        • Novi Sad - Indjija

        #18
        ajde stvarno daj iskustva iz to g servisa (kakvi su stručnjaci, jel rade profi ili ono "komšijski", kakvi su sa cenama...???).

        btw. i ja sam pazario pre neki dan 307 2.0 16v 2002. pa i meni treba par saveta oko tog modela i motora na šta obratiti pažnju, koje su mu mane i slično.

        Ajde i vi kolege forumaši pišite ako znate nešto.
        Hvala unapred

        Comment

        • dfast
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2005
          • 1302
          • Hoofddorp NL /Bgd

          #19
          Sluzbeni auto park smo odrzavali kod njih, znaci 15-ak do 20 vozila sto 306, 307, partneri i experti. Sve diselasi, hdi. Auta koja su trpela sve radnje posto su sluzbeni. Prijateljske cene u najmanju ruku sto se tice rada, delove smo uzimali kod njega ili u Veranu. Dosta besplatnih radnji i saveta, iskljucivanja kojekakvih greski,... ne rade po satu nego po ucinku. Ulice ne mogu da se setim ali mogu da objasnim, iz Glavne u Zemunu negde otprilike kada se prodje centar i krene mala uzbrdica, sa leve strane se odvaja ulicica neposredno kod pumpe. To je ta ulica a servis je sa leve stranei ima oznaku Pezo-a. Ima i jedan servis sa desne ali nije taj. Nemam mapu bgd-a ovde a nazivi ulica se brzo zaboravljaju.
          Da vozim Pezo-a odrzavao bi ga kod njega.

          @Radja, sto se tice 307, vrlo robustan auto, upravljiv,dobro lezi i dobro koci. Problem smo imali sa kombinovanim prekidacem za migavce koji je otisao na oko 20-40kkm na svakoj 307. Prvo nece da se vrati a zatim krene da brljavi, izgubi kratka svetla ili duga...Mozda je bilo do te serije ko bi ga znao. Zatim prekidaci elektricnih podizaca prozora koji se lako polome, kao i naslon za ruke na sedistu. Tepih na podu nije bio nesto kvalitetan, vrlo je lako ispao iz lajsni, lose zvucno izolovan pozadi jer se cuju zadnji tockovi. Na vesanju zavisno od toga kako se vozi i koliko prelazi, ramena se menjaju u kompletu. Generalno dobar i pouzdan auto koga bih uzeo za sebe, nije Francuski mekan i udoban, ali podnosi putovanja bez problema. Recimo 306-ca je dosta udobnija ali joj je karoserija slaba i sklona uvijanju, nekoliko soferki nam je popucalo iz cista mira. Ne mogu svega da se setim, bilo je jos nekih sitnica ali uglavnom vezane za hdi motor.

          Comment

          • novice
            CBC Član
            • 22.11.2006
            • 51
            • Beograd

            #20
            Originally posted by dfast
            Problem smo imali sa kombinovanim prekidacem za migavce koji je otisao na oko 20-40kkm na svakoj 307. Prvo nece da se vrati a zatim krene da brljavi, izgubi kratka svetla ili duga...Mozda je bilo do te serije ko bi ga znao.
            Nije do serije, svi su do 2004 takvi. Postoji zamenski tip prekidaca,koji radi ali ipak ima manu:kad izlazis iz krivine on umesto da iskljuci migavac, ukljuci onaj za suprotan pravac. Nije strasno, naviknes se da vracas rucno...
            Originally posted by dfast
            Zatim prekidaci elektricnih podizaca prozora koji se lako polome, kao i naslon za ruke na sedistu.
            Moja 307-ca nema ovih problema
            Originally posted by dfast
            Tepih na podu nije bio nesto kvalitetan, vrlo je lako ispao iz lajsni, lose zvucno izolovan pozadi jer se cuju zadnji tockovi.
            Kod mene tepihstoji ok, a stvarno se cuju zadnji tockovi.
            Originally posted by dfast
            Generalno dobar i pouzdan auto koga bih uzeo za sebe, nije Francuski mekan i udoban, ali podnosi putovanja bez problema.
            Ne da nije mekan nego... Razocarao sam se zbog ove cinjenice, ocekivao sam sasvim nesto drugo a dobio auto koji je nemacki tvrd (oseca rupe, narocito pozadi, sedista od kamena...) uz jos jednu manu koja ga srozava:bucno ogibljenje, tako da se rupe ne samo osete vec i cuju. Za dobre puteve ovo nema veze ali kod nas je mana pa na kvadrat.

            Comment

            • koja
              CBC Veteran
              • 30.09.2004
              • 106
              • Zrenjanin

              #21
              cena jednog sata rada u veranu je 1800 dinara (rad srednje tezine).
              inache rad se obracunava u minutima, tj u procentima jednog sata tako da ti se obracunava toliko koliko su zaista i radili.
              verano stvarno mogu i da pohvalim.
              ---------------------------------------------------
              Peugeot 406 '98 1800cc 16v LPG conversion
              ---------------------------------------------------

              Comment

              • klaki 58
                CBC Član
                • 29.01.2007
                • 13
                • Beograd

                #22
                Preporucite Peugeot servis u Beogradu

                Od 91. sam počeo da vozim pežo, prvi mi je bio 504 dizel,sledeći je 505, takođe dizel, od maja 2006 vozim 405 karavana benzinca 1.6(+ LPG).
                Počeo sam da ih održavam kod majstor Vase i njegovog sina Đoleta na Rospi ćupriji. Još uvek sam kod njih čitavih 15 godina. Majstor Vasa se razboleo i otišao u penziju. Majstor Đole je u međuvremenu preselio radnju u ulicu Dr.Nike Miljanića na Karaburmi(neznam broj) ali kada se uđe u ulicu iz pravca Pere Ćetkovića posle nekih sto metara nalazi se sa desne strane.
                Servis " Đole Pežo "
                Ima dijagnostiku i za stare i za nove modele.
                Ja sam izuzetno zadovoljan i sa cenom i sa urađenim poslom, da nije tako ne bih dolazio kod njega ( 15 godina ) kada u gradu postoji još bar dvadesetak servisa za pežoova vozila.
                Nisam bio skoro, ali treba da se pri servisu otvori i prodavnica rezervnih delova.
                Pežo mu je fah.
                Nadam se da sam Vam pomogao, pozdrav Klaki

                Comment

                • drums
                  CBC Početnik
                  • 16.04.2007
                  • 9

                  #23
                  radja

                  Radja jesi li imao problema sa tim motorom oko hladnog starta

                  Comment

                  • Ljanmi
                    CBC Početnik
                    • 16.04.2007
                    • 8
                    • Pozarevac

                    #24
                    Ovlasceni servis nije garancija kvaliteta, vec je samo zagarantovana previsoka cena. Za dobar servis nije bitan fensi prostor i svetlece reklame, vec dobri majstori, a svaki majstor koji je stvarno dobar radi samostalno. Sto se tice originalnih delova, kupovati original Peugeot delove je cista ludost. Npr. svecice im pravi Equiem (ili kako vec bese) i oni te iste svecice ubace u Peugeot kutiju i prodaju po 432% visoj ceni. Takodje, mozes da kupis filter u Purfluxovom pakovanju ili isti takav u superkvalitetnoj Peugeot kartonskoj kutiji za vece pare. Ista prica vazi i za 90% ostalih delova. Zamena zupcastog kaisa na tvom motoru je rutinski poslic i to moze da ti odradi bilo ko. Za dijagnostiku mozes da odes kod deraca jer imaju najbolju opremu.

                    Comment

                    • civi
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1492
                      • Pozarevac

                      #25
                      Oprema je ista (tj radi isti posao) ja probao
                      Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                      - Kako to misliš, kočim?

                      Comment

                      • forster
                        CBC Senator
                        • 24.04.2007
                        • 244
                        • Beograd

                        #26
                        Originally posted by dfast
                        Sluzbeni auto park smo odrzavali kod njih, znaci 15-ak do 20 vozila sto 306, 307, partneri i experti. Sve diselasi, hdi. Auta koja su trpela sve radnje posto su sluzbeni. Prijateljske cene u najmanju ruku sto se tice rada, delove smo uzimali kod njega ili u Veranu. Dosta besplatnih radnji i saveta, iskljucivanja kojekakvih greski,... ne rade po satu nego po ucinku. Ulice ne mogu da se setim ali mogu da objasnim, iz Glavne u Zemunu negde otprilike kada se prodje centar i krene mala uzbrdica, sa leve strane se odvaja ulicica neposredno kod pumpe. To je ta ulica a servis je sa leve stranei ima oznaku Pezo-a. Ima i jedan servis sa desne ali nije taj. Nemam mapu bgd-a ovde a nazivi ulica se brzo zaboravljaju.
                        Da vozim Pezo-a odrzavao bi ga kod njega.

                        .
                        Ulica se zove Dobanovacka, a ranije se zvala Georgi Dimitrova
                        1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
                        2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
                        3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

                        Peugeot 206 2.0 HDi

                        Comment


                        • #27
                          Mislim da bih mogao da preporucim Panter -godinama su mi servisirali Peugeot 309 1.9d 1992 sa kojim sam presao preko 400000 km i prodao ga prosle godine u voznom stanju.Za starije modele su ok ,pa ipak je gazda Sloba ucio zanat u Tehnoservisu,sto se tice novih modela samo pustajte Dekija da vam popravlja auto mada je on sada tamo sef pa koliko sam video samo nadgleda.DA dobar je i Servis Sale u Jase ignjatovica/marinkova bara/,on je dosta povoljnjiji sa cenama od Pantera i ima dosta polovnih delova

                          Comment

                          • CikaKure
                            CBC Senator XXL
                            • 14.08.2005
                            • 668
                            • Beograd

                            #28
                            Dobar majstor za pezoa ima na Medaku, zove se Zeljko, servis AST, Ulica Brane Cosica, ulazi se iz Zaplanjske, paralelna Medakovicevoj.

                            Dobar je majstor, zna dosta, ali je rdjav covek sklon laganju.

                            Comment

                            • malivuk406
                              CBC Senator XXL
                              • 04.04.2007
                              • 490
                              • Nbg

                              #29
                              jel cuo neko za onog lika iz Indjije sto rastura Pezo-e ???
                              treba mi njegov broj, al nema teoreme da ga nadjem... zna neko?

                              Comment

                              • gordi014
                                Moderator
                                • 02.10.2004
                                • 1049
                                • Valjevo, Srbija
                                • PEUGEOT 206 XS 1.6

                                #30
                                Misliš na ovog :

                                Peugeot Servis Sale

                                Comment

                                Working...
                                X