@Ljube
To je kevlar-nesto... kvacilo... verovatno ap ili centerforce zlo u najmanju ruku... za mnooogoo konja i samo za trke jer ne postoji sansa da se krene sa tim... samo on i off varijanta... ili grize ili ne... lagano pustanje znaci gasenje motora... Imaju u varijante sa 6 krakova za preko 400ks i sama korpa grize preko 50% vishe u odnosu na standardnu...
I mislim da to sto ti je na slici je ovo ovde:
@Tokyo
Evolution serija nikada nije bila spustena zbog roll centra i neke frke sa vesanjem, ne mogu tacno da se setim ali imali se neku racunicu sa rasporedom tezine, dedion vesanjem i aerodinamikom itd... i zbog toga su ostavili kola na toj visini... bilo je u nekom italijanskom casopisu iz 90-ih, da bi dobili vozne karakteristike odnosno drzanje i stabilnost u krivini podignut auto je imao neki efekat koji se gubio kod spustenih kola... bla truc... nije mi toliko dobar italijanski da shvatim fizicki princip o kome su pricali...
To je kevlar-nesto... kvacilo... verovatno ap ili centerforce zlo u najmanju ruku... za mnooogoo konja i samo za trke jer ne postoji sansa da se krene sa tim... samo on i off varijanta... ili grize ili ne... lagano pustanje znaci gasenje motora... Imaju u varijante sa 6 krakova za preko 400ks i sama korpa grize preko 50% vishe u odnosu na standardnu...
I mislim da to sto ti je na slici je ovo ovde:
@Tokyo
Evolution serija nikada nije bila spustena zbog roll centra i neke frke sa vesanjem, ne mogu tacno da se setim ali imali se neku racunicu sa rasporedom tezine, dedion vesanjem i aerodinamikom itd... i zbog toga su ostavili kola na toj visini... bilo je u nekom italijanskom casopisu iz 90-ih, da bi dobili vozne karakteristike odnosno drzanje i stabilnost u krivini podignut auto je imao neki efekat koji se gubio kod spustenih kola... bla truc... nije mi toliko dobar italijanski da shvatim fizicki princip o kome su pricali...
Comment