ALFA ROMEO 75 - Rising Of The Legend!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • superfly tnt
    CBC Senator XXL
    • 29.05.2006
    • 609
    • Zagreb

    za 1.8t je normalno da ima knock sensor i ako sumnjam u njegovu preciznost, dosta bucan motor. Na ts su probavali ugradit kod turbo prerada i nije im uspjelo, tj radio je sve samo ne ocitavao detonacije.

    ts nema potrebe za tim sensorom. iako me cudila ta kockica iza na glavi, ali eto to je max temp glave a ne vode( v6 mjeri vodu) a ta lampica mi se u zivotu nije upalila.
    TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
    nova stranica

    Comment

    • Nigy
      CBC Senator XXL
      • 13.04.2006
      • 921
      • BGD

      Da, u pravu sam, turbo ima knock senzor, eno ga pod rednim brojem 8.

      A mudrijaske knjige mi nisu pokazale postojanje istog na TS-u.

      Originally posted by Jovana
      Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)

      Comment

      • TOKYO
        CBC Senator XXL
        • 17.07.2006
        • 1696
        • Beograd- NBGD

        Moje bivse felne se prodaju u jednoj radnji koja se bavi prodajom felni u ugrinovackoj u zemunu pa eto ako nekog interesuju...???

        15inch, 5x98, ET 35, 7J. Cena je 180 sa dve gume (ne znam kakve) , mozda bi ih dali i jeftinije?? Cenjkajte se!

        Felne su sigurno odlicne,ne varene i ne farbane!!!!

        Posebna preporuka Dori,pogotovo ako ove crvene detalje zeli da prefarba u zuto pa da mu se slazu sa buducim lajsnama!






        Lepo chuce...,samo da se prstenovi prefarbaju u boju felne!



        MY ex RWD Alfa
        Drift & Donuts & Track

        Comment

        • JaMaL
          CBC Senator XXL
          • 14.04.2007
          • 448
          • JaMaL

          Da, knock senzor ne postoji...

          realno jedino sto sam nasao da moze da me zeza je obrtnomer koji me laze... e sad da li on laze mene ili komp brljavi nesto pa zabada limiter ranije ili ja mislim da on zabada ranije...

          nasao sam na 164 forumu da oce brzinometar da laze ponekad... i da 164 ima iste probleme samo sa hladnim motorom... neki lik kaze da ona temperatura vode se cita u kompjuteru opet neki kazu da nema veze... ne znam... videcu sutra provozacu auto opet i sipacu posle benzin na onoj "normalnoj" pumpi pa cu da vidim... probacu da snimim obrtnomer pa da vidite o cemu pricam

          Comment

          • superfly tnt
            CBC Senator XXL
            • 29.05.2006
            • 609
            • Zagreb

            obtromjer moze zezat na kontaktu. bijela zica sa jedne bobine.


            ako mislis na kazaljku temperature ona nema veze sa ECU kao ni crvena lampica. jedino sta ima veze je mjerac temp vode koji je sastrane na glavi i ima plavi konektor. on sluzi za reguliranje choka i opcenito tu ECU prepoznaje jeli motor na radnoj temp ili ne.


            @ tokyo: pa sta nisi ti imao 16 felge?
            TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
            nova stranica

            Comment

            • TOKYO
              CBC Senator XXL
              • 17.07.2006
              • 1696
              • Beograd- NBGD

              Te sa slike gore sam menjao za 16. . .

              To jest auto sam kupio sa 15!
              MY ex RWD Alfa
              Drift & Donuts & Track

              Comment

              • JaMaL
                CBC Senator XXL
                • 14.04.2007
                • 448
                • JaMaL

                Mislio sam na obrtnomet gore ne brzinometar...

                inace... nasao sam deo problema... isti benzin... isti deo puta 15 min razlike...

                limiter na 5500 i limiter na 6300+ nisam tacno video...

                e sad uslovi su bili sledeci...
                kada mi je zabo na 5500 pokazivao mi je temperaturu motora 80c posle kada mi je dao da predjem preko pokazivao mi je 90-92... hmm ili me temp merac laze sto nije nemoguce... ali izgleda da komp stvarno cita tu temperaturu vode na glavi i po njoj prebacuje u safe mod u spusta limiter...

                bar tako meni izgleda... sve sam probao po 3-4 puta... tako da nije bug odjednom... i sve je bilo u voznji, nista turiranje u mestu...

                Comment

                • JaMaL
                  CBC Senator XXL
                  • 14.04.2007
                  • 448
                  • JaMaL

                  Jel neko ugradjivao daljinsku kontrolu centralne u 75... zanima me da napravim gepek i vrata na daljinsko otvaranje... odvojeni dugmici naravno...

                  cesto su mi pune ruke i nervira me da otvaram vrata da bih otvarao gepek...

                  jel ima neko neka iskustva sa ovim... odnosno neki kit koji bi radio na 75 i gde naci jak aktuator za gepek pozadi...

                  a za proshirenu varijantu... mozda da ima i modul za zatvaranje prozora kada je ugasen motor a zatvori se centralna na dugme... jel ima tako nesto kod nas da se nabavi?

                  Comment

                  • ljube-kugla
                    CBC Senator XXL
                    • 04.05.2006
                    • 1531
                    • batajnica

                    ja sam pravio,ako alarm ima funkciju za gepek,i nije problem,sve ostaje kako jeste samo se doda motor od centralne i otvara ga bez problema,a za samu centralnu,mora originalni modul da se izvadi i veze se da sve zakljuca,a nece moci kao sa originalim,da sa vozacevih i suvozacevih odkljucava i zakljucava,a prozori ne mogu jer 75-ica ima prost sistem prozora,dok drzis ide,nema one releje sto sami zatvaraju i otvaraju kao kod novijih modela
                    ko na nas krene iz mesta je naje&o
                    a sto nas je vise,jaci smo

                    Comment

                    • Nigy
                      CBC Senator XXL
                      • 13.04.2006
                      • 921
                      • BGD

                      Mali update.
                      Namontiran Raid-ov volan.

                      Zbog njega cu morati u teretanu jer makina nema servo.
                      Evo kako je izgledala sa Lakijevim i mojim ex felnama

                      Moglo je to da se sredi da izgleda lepo, al' O.Z. je odneo pobedu nad Zenderom.

                      U subotu sam uspeo da zamenim gornji cilindar kvacila za 3 sata i litar ipo piva.
                      Istina, desna ruka mi je malo u nagnjecenjima, a nisam ga menjao na svom autu.
                      Zbog toga, zamenjeni samo zadnji amorti. Nisam stigao da i uslikam, pa evo FOTKE kad sam ih pazario. Navrn'o sam ih do kraja, a kad budem stavio i prednje, prenecu impresije.

                      Uskoro se menja kompletan izduv. Planiram da ide cevka, pletenica, cevka i zadnji lonac. Razmisljam se da li da ubacim sitni protocni na mestu srednjeg lonca i da li zadnji da bude protocni ili klasicni?
                      Napominjem da je turbo motor u pitanju.

                      Originally posted by Jovana
                      Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)

                      Comment

                      • ljube-kugla
                        CBC Senator XXL
                        • 04.05.2006
                        • 1531
                        • batajnica

                        ja danas dobio inspiraciju za secenje i varenje,pa sam pravio usisnu granu za jedan karburator,nisam slikao,jer mi je kratak dan,na leru ne radi nikako,ide solidno ali nije to-to


                        da li neko slucajno zna nekog da negde ima usisnu granu za jedan karburator,ili kuciste filtera sa plinom za duple karburatore,posto nisam zadovoljan sa ovim sto sam do sada pravio
                        ko na nas krene iz mesta je naje&o
                        a sto nas je vise,jaci smo

                        Comment

                        • JaMaL
                          CBC Senator XXL
                          • 14.04.2007
                          • 448
                          • JaMaL

                          @Nigy

                          felne su extra... 15" jel tako?

                          inace sto se izduva tice... taj mali protocni ti nece mnogo znaciti na sredini... ni sto se svuka ni preformansi tiche... zadnji protocni je ok... mada ce biti bucan auto sa njim... veoma na vishim obrtajima...

                          Ja sam promenio obe vrste... pa da ti prenesem svoja iskustva...

                          Ako ostavis samo 1 protocni pozadi imaces zvuk extra samo ce na niskim obrtajima zvuk biti chudan... sve zavisi od dizajna zadnjeg lonca i velicine... moze da bude supalj i zvockav ako je preveliki lonac, ali imas jedan veliki problem tu... rezonaca koja se stvara na zadnjem sedistu od takvog sistema je veoma neprijatna ljudima koji sede pozadi...
                          takodje za voznju konstantnom brzinom moze da bude zamarajuce...

                          srednji lonac ako je protocni ne pravi nikakvu razliku... malo ubija zvuk do 2500 obrtaja ali to je sve...

                          nisam imao punjene lonce sem celog sistema tako da ne znam kako to radi... sve do sada mi je protocno, ovo sto mi je sad na kolima je prebucno i zamara extra u normalnoj voznji, naravno super se cuje ali previshe je normalnu voznju... kad pritisnes super je ide bolje realno, brze puni preko 4500 i sve... ali...

                          meni su standardne cevi pa se spustaju u lonac protocni i onda sve napolje sa 1x55mm ispred zadnjeg tocka na vozacevoj strani...

                          Comment

                          • superfly tnt
                            CBC Senator XXL
                            • 29.05.2006
                            • 609
                            • Zagreb

                            Nigy nist mi nije jasno? to si pazario 2006 a sad si namotirao?
                            TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
                            nova stranica

                            Comment

                            • Nigy
                              CBC Senator XXL
                              • 13.04.2006
                              • 921
                              • BGD

                              @ jim_mojo
                              7Jx15 ET32
                              Za TS-a znam sve
                              Od pocepanih gusanih izduvnih, preko izduva bez prednjeg, pa bez i srednjeg, i na kraju bez i jednog lonca. Na skupu u NS prosle godine sam isao sa ovom polsednjm varijantom i bio sam naj bucniji.
                              Samo, ovde turbina ubija zvuk, pa me interesuje da li je dovoljan veci protocni lonac na kraju, il' je to suvise i za uguseni zvuk turbinom...

                              @ superfly tnt
                              Da, prvo sam godinu dana cekao da sredim turbaljku, a kad je bila spremna za voznju, odustao sam jer je vecina pljuvala po nameri da navrnem amorte na maksimum, a da ostanu stock opruge. Sad mi je pukao film, i stavio sam bas tako, pa nek proziva ko hoce - bole me cose.

                              Originally posted by Jovana
                              Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)

                              Comment

                              • JaMaL
                                CBC Senator XXL
                                • 14.04.2007
                                • 448
                                • JaMaL

                                Koliko ja znam... koni nisu ni pravljeni za spustene opruge... kao i svi aftermarket amorti su za kola standardne visine ili max -35mm... za sve ispod trebaju kraci amorti koji su opet posebno oblelezeni tako da ne vidim problem da ih stavish na stardardne opruge... osim mozda sto ce biti meksi auto... tj. vishe ce se naginjati... nego da ima i druge opruge...

                                Comment

                                Working...
                                X