jes,porucis i oni stignu,ti ih ugradis i neki klinac sto je radio na otpadu zna kako se skida i odne i farove i migavce,pa da se ubijes ko siroce,a bilo bi lepo da vidimo sa plasticarima iz pazove ili indjije kad vec prve za keca i juga sto ne bi mogli i za alfu,ako treba da zrtvujemo par zutih za sto pari belih,sto bi se isplatilo i da budu po nekoj realnoj ceni i da se staklo skida na dva srafa ko na starom kecu,i da budu bez zutog poklopca preko sijalice da moze i sa dva vlakna sijalica za poziciju i migavac ko na amerima i tome slicno
ALFA ROMEO 75 - Rising Of The Legend!
Collapse
X
-
Duboko sam ubedjen da kalup nije neka mudrost ako se ima uzorak. Vise me brine kako napraviti plastiku koja ide u kalup...
Originally posted by JovanaSamo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)
Comment
-
-
Ja sam stavio žute i baš mi se svidja kako stoje...
Jedno normalno paljenje košta oko 600 evra, i stiskaj gas koliko želiš.
Comment
-
-
Pa malo je jace od 600... ako pricas o MS2 sistemu... jer sve sto ide sa njim i senzori i sve gluposti koje se menjaju... kapiram da ispadne preko 600 ako ga ne lemis sam sto ne planiram... i onda jos treba da nadjem EDIS paljenje negde na otpadu da to sve radi kako treba... malo sam procackao po netu... nije strasno, niti tesko... a koliko sma provalio razlika je u svtlosnim godinama...
Nisam imao pojma koliko je ovaj bosch u stvari "glup" tj da nema nijednu povratnu informaciju da li uopste radi to sto radi... a i predefinisani stepeni za promenu parametara su presiroki bez ikakve detekcije greske...
Comment
-
-
Originally posted by jim_mojoNego... posle citanja miliona strana o LE2 Jetronicu, Motronicu i ostalim bosch crapovima 80-ih... shvatio sam zasto su nam kola ovakva i zasto svi mrze AFM...
V6 je u malo boljoj situaciji ali i to je loshe...
Dobro je da si kopao dalje. I na kraju cele priche? -Jeftinije je zameniti komplet ubrizgavanje nego raditi ono shto si do juche zamishljao a upravo je to i pravi redosled, prvo ubrizgavanje paljenje pa sve ostalo.
Comment
-
-
napokon da padne kisa da mogu da probam kako radi sper i mogu vam reci da sam zadovoljan,malo sam pravio atrakcije u krug,u krivinu,ulazak u raskrsnicu,polukruzno itd,i na kraju dobioi sa dimom ih pozdravim,ali i lamela je malko zadimila i zamirisala,pa cu morati da napravim fi 200 ali
neku sinterusu da malko moze da traje,jer ova sto je sad fi 215 je za dizelku savrsena ali za benzinjaru-plinari bas i nije brzo se jede,ili korpa u piiip pa kliza
proverio sam razmak izmedju kardana i zvona i na nekih 10mm je,ali sam imao problem javljao mi se neki zvuk sa zadnje strane,u stvari kardan na leru se malo razbacivao na sredini,pa sam flomasterom obelezavao gde baca i ispod matica na srednoj gumi dodavao sajbne i doveo sam ga relativno dobro posle nekih sest pokusaja i voznja je simpaticnija,sad se lepse cuje motor kako rezi,ne urla kardan
usisnu bregastu zubcioza stepen napred a izduvnu za stepen nazad,a ima mesta za 10 stepeniko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
Ja konačno našao vremena da vratim bregaste kako treba, išao je i sa obrnutim, sad m zanima kako će ići sa pravilno postavljenim
Treba mi itno usisna od 75 I 1.6 ili 1.8 ima li mi spasa?
Comment
-
-
Heh, posto sam se naspavao setio sam se zasto niko nema uputstvo za turbo...
Prosto je... Turbo se nikada nije prodavao ni u jednom dominantno englesko govornom podrucju... Amerika, Engleska, Australija, Novi Zeland nikada nisu imali turbo model u ponudi zbog regulacije o izduvnim gasovima i politike alfe u to vreme... tako da ne moze ni da postoji manual na engleskom... Samo ako su negde imali workshop training manual ili obican repair manual u servisima... mada je i ta sansa mala jer zasto bi neko narucivao training manual za model koji se ne prodaje u na tom trzistu...
@Dora,
nazovi Mishu za usisnu on ima tih delova obicno oko radnje...
i surcinci su imali 1.8 delove pre par meseci... kapiram da se to ne trazi svakodnevno tako da kapiram da mozda jos imaju... i bio je jedan kompletan 1.8 prve serije na otpadu na avalskom putu... koji je bio truo zestoko ali uglavnom kompletan sto se mehanike tice.
Comment
-
-
Miša nema provereno a ostale ne znam broj televuna...
Comment
-
-
Darko - Surcin - 063/8566-774
Ivan - Cacak - 064/188-08-13 ili 063/697 937 Njegos
to je ono sto bih ti proporucio da zoves... ovi ostali su iz mog licnog iskustva veoma nekooperativni
Nego videh ovo...
Prilicno zanimljiv nacin regulacije kardanskih guma...
A ovo se zove sredjen sistem radijatora na kolima...
Comment
-
-
Ide sigurno... ima drugacije konektore za hladjenje itd... mada je sam raspored rupa identican...
90% delova su identicni sa obicnim 1.8 dakle svim M4-M7 serijama motora... razlikuju se uglavnom po dodatnom hladjenju... ali kapiram da mogu da se zasrafe... i koriste... donekle... M8 i M9 dakle 155 i 165 ks verzije isto se veoma malo razlikuju... bregaste, auspuh i izduvna grana koliko znam... i program ECU-a... onog Bosch EZ201K... LE2 je isti...
Comment
-
Comment