Rousch-ovi Mustanzi su fantasticni, trenutno ispred Saleena s281. Medjutim, tek treba da vidimo kako ce se pokazati na testovima nova serija Saleenovih s302 Mustanga, pogotovo Extreme verzija sa 620 konja.
Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!
Auuuuuuuuuuuuuuuu Steve, pa ja sam mislio da si ti veran Fordu.
Steve je najverniji $$$$
Jack Roush je odlican lik...
ipak, ja sam Shelby fan do kraja ikao danas je to vise na bazi stare slave nego na bazi realnog napretka tuniranjem...medjutim...Shelby Cobra je prava stvar...
U ovom slucaju, hvala Bogu sto je tako. Jes' da mi rodjendan prosao pre nedelju dana, ali vest da cemo uskoro dobiti ultra verzije novog Challenger-a mi je u svakom slucaju najlepsi rodjendanski poklon.
Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!
sama ponovna pojava muscle cars je cudo biblijskih dimenzija, tako nesto pre 10tak godina ( kad sam ja poceo da se przim na muscle ) je bilo apsolutno nezamislivo! da je meni neko 90tih rekao da ce se pojaviti Hemi, Shelby, Challenger, Camaro, Charger, GTO, GT 40, da ce Vette biti bolja nego ikad, da ce Cadillac imati nesto kao CTS-V, da ce Baldwin Motion i Nickey Chevrolet ponovo praviti automobile, da se hot rod emisije nece skidati sa tv-a a da nece biti filma gde se ne vozi bar jedan muscle...ja bi mu rekao da je lud i veoma neprisojan, jer zaebava postenog coveka ( mene )...
medjutim, 10 god kasnije, muscle u punoj snazi, ne znam dokle ( nazalost, verovatno ne dugo i ne zauvek ) ali dok traje muscle, svaki dan je rodjendan...
Ono sto se meni najvise svidja kod Roush Mustanga, F-150 i Focusa je sto uopste ne gubis garanciju. Kod svih ostalih automatski gubis garanciju.
A i veliki sam ljubitelj Rousha zbog NASCAR, on ima svojih 5 vozaca u NASCAR.
Shelby je ok, ali ne volim i ne cenim njegove automobile toliko jer su mnogo precenjeni. Recimo, Shelby GT cak $36,000. To je ogromna cena, on nebi trebao biti skuplji od Bullitta. Ili Shelby GT500KR, cak $80,000. To je u rangu Corvette Z06 i Vipera SRT-10. Mnogo je kume. Samo zato sto ima Shelby ime ne znaci da mu automatski moraju toliko nabiti cenu. Takodje ga ne volim toliko jer gleda sve kroz $$$. Recimo, on je tuzio Ford pocetkom 1980ih jer je Ford koristio GT350 oznaku na jednom od svojih Mustanga. Nema sumnje da je on mnogo pomogao Fordu, ali je i Ford njega proslavio. GM ga je odbio, da ga je i Ford odbio gde bi isao? U Chrysler da pravi Shelby verzije Barracude?
Edmunds inside line su testirali novog Challengera u razlicitim uslovima - od uskih krivudavih puteva pa do drag strip-a, i imaju samo reci hvale za njega. Cak su uspeli nonsalantno da izvuku 13,2 sec. na 400 metara.
Prodaja Chargera iznosi standardno preko 100,000 godisnje. Dodge moze biti zadovoljan ako prodaja Challengera bude trecina toga.
Sto se tice samog Challengera kao pravi muscle car ... pre sam rekao da on nikad za mene nece biti pravi muscle car. Pravi muscle cars su za mene Mustang i novi Camaro, ali Challenger je definitivno promasio celu teoriju muscle cars. Lepo on izgleda i ima dobre motore kao opcije, ali je pretezak.
13.2 sec na 1/4 mile je vreme koje profesionalni vozaci mogu da urade. To je otprilike vreme koje su 2003/2004 Mustang Mach 1 i 1999/2001 SVT Cobra mogli da urade. Challenger R/T ce verovatno raditi visoke 13-ske sto je vreme koje sadasnji Mustang GT radi. Ali Challenger je najebao kad 2010 stigne novi Mustang sa 5.0L sa 400 hp i Fordovi novi EcoBoost motori (nemoj se iznenaditi kad vidis Mustang sa 3.5L V6 EcoBoost kako pobedjuje Challengera sa 5.7L V8 Hemi) i kad krene Camaro sa 6.2L u proizvodnju.
Sto se tice samog Challengera kao pravi muscle car ... pre sam rekao da on nikad za mene nece biti pravi muscle car. Pravi muscle cars su za mene Mustang i novi Camaro, ali Challenger je definitivno promasio celu teoriju muscle cars.
Ajd' objasni.
Pa Challenger je skolski primer kako muscle car treba da izgleda...
Originally posted by Horsepower
13.2 sec na 1/4 mile je vreme koje profesionalni vozaci mogu da urade. To je otprilike vreme koje su 2003/2004 Mustang Mach 1 i 1999/2001 SVT Cobra mogli da urade. Challenger R/T ce verovatno raditi visoke 13-ske sto je vreme koje sadasnji Mustang GT radi. Ali Challenger je najebao kad 2010 stigne novi Mustang sa 5.0L sa 400 hp i Fordovi novi EcoBoost motori i kad krene Camaro sa 6.2L u proizvodnju.
Da, al' ce u tom stici i novi 426 HEMi sa 600 konja. Ufff, muscle car wars se zagrevaju, just like in the good ol' times...
Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!
Challenger ima dizajn i izbor motora pravih muscle cars.
Problem je sto ima tezinu koju ni originalni full size muscle cars (Chevrolet Impala, Ford Galaxy i slicni) nisu imali.
Ne verujem da ce novi Hemi stici tako brzo ako uopste stigne. Chrysleru je u ovom momentu najmanje potreban jos jedan veliki motor, trebaju da razvijaju male i ekonomicne automobile inace ce opet u financiske probleme upasti. Evo sad reklamiraju da ako kupis ili lease vecinu vozila iz Chrysler/Dodge/Jeep da naredne 3 godine dobivas gorivo za $3.00 gallon (daleko manje od $4.20/gallon koliko po pumpama placamo).
Comment