Novi muscle cars

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Skyline GT-R
    CBC Senator XXL
    • 13.02.2005
    • 806
    • Chicago - My Kind Of Town

    Ok, nisam precizirao, sorry .Mislio sam na supercharger sa 205hp.Ovaj sa 260hp bi mi verovatno dao hard time

    Neznam zasto ne bi voleo jedno ili drugo..i zasto moras da biras...imas I displacement...i + dodas turbo (sto dodatno povecava zapreminu), a sa druge strane...cak i sa 1000hp nemas lag jer je displacement dovoljno veliki (pucam na viper-a recimo) da ti daje jako mnogo torqua jos od najnizih obrtaja


    Za to "no repl. 4 displac." smo vec raspravljali .I sam si video kako STi sa 'samo" I4 TURBO masinom tuce V8.Inace, americka izreka smisljena dok jos turbo "nije postojao".Danas...daleko je od toga.
    Tj, izreka vazi ali smao u slucaju poredjenja atmo vs atmo.

    Comment

    • Pro_Touring_Mopar
      CBC Senator XXL
      • 13.11.2007
      • 684
      • Sabac

      Zapravo, Turbo je itekako postojao '60-tih. General Motors su jos '62 ugradjivali Turbo u A-body Oldsmobile Cutlass Jetfire koji je imao 215 in³ (3.5 L) V8, i u Chevrolet Corvair Monza Spyder sa 164 in³ (2.7 L) flat-6.

      Izraz "no replacement for displacement" se i dan danas cesto koristi kod ljudi koji smatraju da je "NA tuning" najbolji i najpravilniji put. Prvenstveno kod Mopar populacije, a svi dobro znamo sta je sve big-block HEMI u stanju da uradi. NA motori mogu da izvuku podjednako HP kao i Turbo, ili Supercharger masine, samo sto je to dosta sporiji i skuplji proces. Turbo, ili Supercharger su jeftinija i manje vremenski zahtevna varijanta. Sto ne znaci da su i bolja...
      Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

      Comment

      • V-Tec
        CBC Senator XXL
        • 30.06.2006
        • 1615
        • Beograd
        • '89 Civic d16a6

        Originally posted by Pro_Touring_Mopar
        NA motori mogu da izvuku podjednako HP kao i Turbo
        Da, ali samo da koriste tehnologiju formule 1 tj. da se vrte na 15000+ obrtaja...
        shuto-expressway.com

        Comment

        • Pro_Touring_Mopar
          CBC Senator XXL
          • 13.11.2007
          • 684
          • Sabac

          Veruj mi da postoje NA big block V8-ice sa 1000+ konja.
          Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

          Comment

          • V-Tec
            CBC Senator XXL
            • 30.06.2006
            • 1615
            • Beograd
            • '89 Civic d16a6

            Daj neke primere...

            P.S.I mene zanima ovo sto je jomini pitao...

            Originally posted by jomini
            I koja je kompresija otprilike u ovim US V8 motorima?
            shuto-expressway.com

            Comment

            • HEMI 426
              CBC Senator XXL
              • 23.12.2005
              • 1833
              • Novi Sad -United States of Liman

              Obzirom da su amerikanci imali i jos uvek imaju ogroman broj V8 motora, razlicite namene svi V8 motori su imali kompresije od 7,1 :1 do 11 i 11,5 :1 ( to bi bili najjaci street/race motor ). Sve preko toga nije bilo serijski. Interesantno je da je tokom 60tih, kompresija na standardnim V8 motorima bila oko 8-10 : 1 a da je 70tih pala na 7 : 1 zbog ekoloskih propisa. ako jednom motoru uzmes 2 stepena kompresije, uslucaju velikog V8, uzeo si mu i 150 ks...


              danas su svi motori od 9-10.5 : 1, zavisi koji ti treba, mislim da je SRT 8 6,1 HEMI, nekih 9:6 : 1...

              Comment

              • Pro_Touring_Mopar
                CBC Senator XXL
                • 13.11.2007
                • 684
                • Sabac

                Evo ga jedan od primera; imas i video...



                NASCAR automobili svi imaju N/A V8 motore, a izvlace iz njih i preko 1000 konjskih snaga, a nemaju 15.000+ obrtaja.

                Sto se tice kompresije, zavisi... Evo recimo, Chevroletov big block iz '60-tih u L36 verziji sa 390hp, ima compression ratio 10.25:1. Dok recimo, ZL1 verzija sa 430hp ima 12.00:1.

                Sa druge strane, monstruozni 540cid (8.8l) i 572cid (9.4l), imaju kompresiju 9.5:1, odnosno 9.6:1. Ovi motori u stocku imaju 695hp u 540cid. verziji, odnosno 725hp u 572cid. verziji. Motori su, naravno, prvenstveno namenjeni za drag racing, mada neke firme, poput Boldwin Motiona, ih ugradjuju u svoje '69 Camaro-e. Zamislite, ovakav motor u 1400 kg teskom Camaru...
                Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                Comment

                • Horsepower
                  CBC Senator XXL
                  • 29.12.2005
                  • 2000

                  NASCAR automobili imaju oko 800 hp.

                  Comment

                  • jomini
                    CBC Senator XXL
                    • 11.03.2007
                    • 490
                    • Novi Sad

                    Originally posted by Pro_Touring_Mopar
                    NASCAR automobili svi imaju N/A V8 motore, a izvlace iz njih i preko 1000 konjskih snaga, a nemaju 15.000+ obrtaja.
                    Pa ko bi onoliko čudo i mogao da zavrti na 15K obrtaja?
                    Nego, oko ove rasprave nadpunjenje vs zapremina da pitam nešto. To su samo dva načina da se dođe do više snage, obrtnog,.. Nebitno.
                    Šta je tu veći uspeh, odnosno zahtevnije za napraviti? Da li je veći ''majstor'' onaj koji iz 2 ili 3 litre uz turbo napravi 400ks ili kad se napravi jednostavno - nešto veliko, veće i iz 5 ili 6 litara dođe do iste snage? Turbina nije svemirska tehnologija, gomila gvožđa(aluminijuma) takođe.
                    Jeste da bude razlike kad to poredimo, ali nije nešto bitno. Jednostavno dva načina, pa šta ko preferira.
                    Imamo Fiat Punto sa 1200ccm i 80ks, a isto tako nekog Amera sa 5000ccm i 350/400ks. Gde je razlika?
                    San ispunjen. Impreza Turbo.

                    Comment

                    • Horsepower
                      CBC Senator XXL
                      • 29.12.2005
                      • 2000

                      Amerikanac razvija ogroman torque vec na 2,500-3,000 RPM.

                      Comment

                      • jomini
                        CBC Senator XXL
                        • 11.03.2007
                        • 490
                        • Novi Sad

                        Pa da, to je jedna od prednosti, pominjao sam da ipak ima nekih razlika. Ali opet, to ima i nekih mana priznaćeš. Skuplja registracija, veća masa vozila (sam motor, a i opet mora veći auto). Ako je teži auto, slabiji je na prolasku u krivini, inercija radi svoje... Tako da je glupo reći - ovo je bolje.
                        San ispunjen. Impreza Turbo.

                        Comment

                        • Horsepower
                          CBC Senator XXL
                          • 29.12.2005
                          • 2000

                          Nama u Americi velicina motora ne igra nikakvu ulogu u registraciji jer godisnje placam oko $50.

                          A sto se tice tezine, recimo VW Rabbit (Golf) sa 2 vrata i 2.5L motorom je samo nekih 20 kg laksi od mog Mustanga sa 3.8L motorom.

                          Comment

                          • jomini
                            CBC Senator XXL
                            • 11.03.2007
                            • 490
                            • Novi Sad

                            Ovo za Golfa i Mustanga nisam znao, prosto mi je neverovatno.
                            A drugo, ova priča o ceni registracije (i uopšte o cenama) je karakteristična za USA. U Evropi je druga priča. O Srbiji tek da ne pričamo.
                            San ispunjen. Impreza Turbo.

                            Comment

                            • Pro_Touring_Mopar
                              CBC Senator XXL
                              • 13.11.2007
                              • 684
                              • Sabac

                              @Jomini: Twin Turbo, ili Supercharger su trenutno jako popularne opcije na muscle cars-ima. Vec sam pominjao Lillardovog Camaro-a. Uz ogroman potencijal rasnog V8 motora, 1000hp nije nikakav problem. Bas zato N/A sve vise gubi na popularnosti, mada ne znaci da ga jos nema... Sto rece HP, fora sa Americkim V8 je sto razvijaju ogroman torque vec na 2-3000 obrtaja, a mozes misliti sta prave tamo negde na 6-7000 RPM?

                              Cinjenica je da se uz turbo iz 2.0l moze razviti 400hp, ali mozes misliti sta se moze raviti sa 6.0l, takodje uz turbo? Evo primera kako iz Chevroletovog 572cid. V8 motora i twin turbo konfiguracije moze da se izvuce 2.200 hp, a da pritom automobil ostane street legal. Inace, ovaj automobil ide od 0-100kmh za 1 sec.

                              http://www.youtube.com/watch?v=YtxfbxGz ... re=related

                              @Hosepower: Zar Nextel Cup NASCAR nemaju 850-1000 hp?
                              Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                              Comment

                              • jomini
                                CBC Senator XXL
                                • 11.03.2007
                                • 490
                                • Novi Sad

                                Pa nemoj sad mali motor sa turbom da porediš s velikim motorom s turbom. Priča je ''ili - ili''. I ovaj primer sa 2200hp, mislim stvarno.
                                Što se tiče obrtnog, ako je on 400Nm na 3000, ne znači da raste do svih 6000rpm, čak opada malo. Zar ne?
                                San ispunjen. Impreza Turbo.

                                Comment

                                Working...
                                X