Sumnjam da su uopste u pitanju Americke tablice, nego je vlasniku ocigledno bio "trip" da stavi Americku zastavu na table, nebi li bio totalno "u fazonu".
Nego, evo neceg zanimljivog. Posto nas je V-tec propisno ismarao sa Suprama i njihovim motorima, evo cisto da se pokaze koliki tek potencijal ima neprevazidjeni good ol' big block. U pitanju je '63 Pontiac LeMans sa twin turbo Chevy 522cid. big block-om i verovali ili ne 2000 konjskih snaga. Dakle govorimao o automobilu koji potvrdjeno ide 1 sec. od 0-60 mph; 5 sec. od 0-150 mph, i 7.50 sec. na 400 metara. I sto je najlepse, automobil je potpuno street legal. Ovog Pontiaca su napravili Nelson Racing Engines, poznati po svojim pouzdanim i neverovatno brzim muscle cars projektima. Doticni LeMans je na prodaju i kosta $79.500, sto nije strashno, kad se uzme u obzir da je u pitanju zver od 2000 ks. Moguce najbrzi street automobil na svetu uz Red Victor One.
Nego, evo neceg zanimljivog. Posto nas je V-tec propisno ismarao sa Suprama i njihovim motorima
Nemoj da si bezobrazan, nit sam zapoceo raspravu nit sam palio vatru, samo sam odgovarao na neka nebulozna pitanja!
Sto se tice ovog cuda gore, koliko je, od prilike, para ulozeno u njega?
I zivo me zanima kako se ponasa pri brzinama vecim od 200km/h posto ima aerodinamiku kao cigla...
I zivo me zanima kako se ponasa pri brzinama vecim od 200km/h posto ima aerodinamiku kao cigla...
Nebi trebalo da ide lose.
Ne znam za ovaj specifican LeMans, ali ti mogu dati drugi primer.
Klasicni AMC Matador iz ranih 1970ih je bio najgori Aero automobil ikada koristen u NASCAR, pa je na speedways i superspeedway bez problema dostizao 200 mph (322 km/h) na pravcu i 170 mph (274 km/h) u krivinama
Nemoj da si bezobrazan, nit sam zapoceo raspravu nit sam palio vatru, samo sam odgovarao na neka nebulozna pitanja!
Daj covece iskuliraj, zezao sam se, koji ti je qrac?
Originally posted by V-Tec
Sto se tice ovog cuda gore, koliko je, od prilike, para ulozeno u njega?
I zivo me zanima kako se ponasa pri brzinama vecim od 200km/h posto ima aerodinamiku kao cigla...
E, vidis, ovo je nebulozno pitanje. Pa cim mu je vreme 7 sec. na dragu, to automatski znaci da poslednji 400. metar prelazi debelo preko 300 kmh. Da si malo proceprk'o po netu, video bi da pro steet muscle cars uglavnom imaju preko 1000 ks, a prelazi od 8 sec. na 400 metra nisu nikakva retkost. Sto se tice aerodinamike, HP ti je dao lep primer. Charger je, takodje, imao prilicnih problema sa aerodinamikom, zbog ogromnog grilla koji je uvlacio vazduh, pa je opet u verziji 500, mogao da navuce 200 mph (320 kmh). Dugogodisnji rekorder na Silver State Top speed challenge, R. J. Gotlieb, je sa svojim '69 Camarom vozio celu stazu prosecnom brzinom od 200 mph i sa max. brzinom preko 220 mph. (360 kmh). Evo ga ovde:
Da ne pominjem da su Charger Daytona i Plymouth Superbird mogli potpuno stock da idu 200 mph (320 kmh), dok su racing verzije isle i do 220 mph. Vidis, muscle cars mozda izgledaju kockasto, ali zato imaju mocan top speed potencijal.
Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!
Ja cu uvek zaliti sto Ford Torino King Cobra nije dobio priliku da vozi NASCAR trke.
Cale Yarborough je jedan od najboljih NASCAR vozaca svih vremena i vozio je prakticno sve NASCAR automobile. On je vozio Ford Torino Talladega za Holman Moody u vreme njihove najvece slave (1969. godine) i radio je takodje kao test vozac na King Cobri. Za King Cobru je rekao da je bez sumnje najbolji NASCAR automobil koji je vozio i da je to jedini NASCAR automobil koga se bojao voziti koliko je brz bio.
Ovaj narandzasti Ford Torino ,sto je HP postavio, mi se svidja.
Aj jos nesto o njemu i dajte jos neke slicice.
Ford Torino King Cobra je trebao da bude odgovor Forda na Dodge Daytona i Plymouth Superbird. Tada je postojao Aero rat izmedju Forda i Chryslera. Napravljena su ukupno 3 primerka pre nego sto je Ford ugasio program jer je izlazio iz NASCAR. Jedan je imao 429, drugi Boss 429, a treci 429 CJ. Dugo se nagadjalo da li je Mercury imao svoj primerak. Na kraju se ispostavilo da jeste kada se Mercury verzija ovog automobila (Cyclone Spoiler II) pojavila 2003. godine na 100-godisnjici proslave postojanja Forda.
Comment