Pitanja i zanimljivosti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • V-Tec
    CBC Senator XXL
    • 30.06.2006
    • 1615
    • Beograd
    • '89 Civic d16a6

    Iz koje je ovo USA drzave?
    shuto-expressway.com

    Comment

    • Horsepower
      CBC Senator XXL
      • 29.12.2005
      • 2000

      Prvi put vidim ovakve tablice. Na US tablicama uvek pise ime drzave i 7 brojeva/slova.

      Comment

      • Pro_Touring_Mopar
        CBC Senator XXL
        • 13.11.2007
        • 684
        • Sabac

        Sumnjam da su uopste u pitanju Americke tablice, nego je vlasniku ocigledno bio "trip" da stavi Americku zastavu na table, nebi li bio totalno "u fazonu".

        Nego, evo neceg zanimljivog. Posto nas je V-tec propisno ismarao sa Suprama i njihovim motorima, evo cisto da se pokaze koliki tek potencijal ima neprevazidjeni good ol' big block. U pitanju je '63 Pontiac LeMans sa twin turbo Chevy 522cid. big block-om i verovali ili ne 2000 konjskih snaga. Dakle govorimao o automobilu koji potvrdjeno ide 1 sec. od 0-60 mph; 5 sec. od 0-150 mph, i 7.50 sec. na 400 metara. I sto je najlepse, automobil je potpuno street legal. Ovog Pontiaca su napravili Nelson Racing Engines, poznati po svojim pouzdanim i neverovatno brzim muscle cars projektima. Doticni LeMans je na prodaju i kosta $79.500, sto nije strashno, kad se uzme u obzir da je u pitanju zver od 2000 ks. Moguce najbrzi street automobil na svetu uz Red Victor One.













        http://www.nelsonracingengines.com/pix- ... emans.html

        A evo ga i video gde ga probaju na ulici sa 30% pritisnute papucice za gas; nisu smeli vise. Cisto da se pokaze da je automobil 100% street legal.

        Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

        Comment

        • V-Tec
          CBC Senator XXL
          • 30.06.2006
          • 1615
          • Beograd
          • '89 Civic d16a6

          Originally posted by Pro_Touring_Mopar
          Nego, evo neceg zanimljivog. Posto nas je V-tec propisno ismarao sa Suprama i njihovim motorima
          Nemoj da si bezobrazan, nit sam zapoceo raspravu nit sam palio vatru, samo sam odgovarao na neka nebulozna pitanja!

          Sto se tice ovog cuda gore, koliko je, od prilike, para ulozeno u njega?
          I zivo me zanima kako se ponasa pri brzinama vecim od 200km/h posto ima aerodinamiku kao cigla...
          shuto-expressway.com

          Comment

          • starac vujadin
            CBC Senator XXL
            • 27.08.2005
            • 2617
            • Stari grad

            Iskuliraj V-tec, stavio je covek smeska na kraju...

            Comment

            • Horsepower
              CBC Senator XXL
              • 29.12.2005
              • 2000

              Originally posted by V-Tec
              I zivo me zanima kako se ponasa pri brzinama vecim od 200km/h posto ima aerodinamiku kao cigla...
              Nebi trebalo da ide lose.

              Ne znam za ovaj specifican LeMans, ali ti mogu dati drugi primer.

              Klasicni AMC Matador iz ranih 1970ih je bio najgori Aero automobil ikada koristen u NASCAR, pa je na speedways i superspeedway bez problema dostizao 200 mph (322 km/h) na pravcu i 170 mph (274 km/h) u krivinama

              Comment

              • Pro_Touring_Mopar
                CBC Senator XXL
                • 13.11.2007
                • 684
                • Sabac

                Originally posted by V-Tec
                Nemoj da si bezobrazan, nit sam zapoceo raspravu nit sam palio vatru, samo sam odgovarao na neka nebulozna pitanja!
                Daj covece iskuliraj, zezao sam se, koji ti je qrac?

                Originally posted by V-Tec
                Sto se tice ovog cuda gore, koliko je, od prilike, para ulozeno u njega?
                I zivo me zanima kako se ponasa pri brzinama vecim od 200km/h posto ima aerodinamiku kao cigla...
                E, vidis, ovo je nebulozno pitanje. Pa cim mu je vreme 7 sec. na dragu, to automatski znaci da poslednji 400. metar prelazi debelo preko 300 kmh. Da si malo proceprk'o po netu, video bi da pro steet muscle cars uglavnom imaju preko 1000 ks, a prelazi od 8 sec. na 400 metra nisu nikakva retkost. Sto se tice aerodinamike, HP ti je dao lep primer. Charger je, takodje, imao prilicnih problema sa aerodinamikom, zbog ogromnog grilla koji je uvlacio vazduh, pa je opet u verziji 500, mogao da navuce 200 mph (320 kmh). Dugogodisnji rekorder na Silver State Top speed challenge, R. J. Gotlieb, je sa svojim '69 Camarom vozio celu stazu prosecnom brzinom od 200 mph i sa max. brzinom preko 220 mph. (360 kmh). Evo ga ovde:

                http://www.hotrod.com/featuredvehicles/ ... index.html

                Da ne pominjem da su Charger Daytona i Plymouth Superbird mogli potpuno stock da idu 200 mph (320 kmh), dok su racing verzije isle i do 220 mph. Vidis, muscle cars mozda izgledaju kockasto, ali zato imaju mocan top speed potencijal.
                Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                Comment

                • Horsepower
                  CBC Senator XXL
                  • 29.12.2005
                  • 2000

                  Ja cu uvek zaliti sto Ford Torino King Cobra nije dobio priliku da vozi NASCAR trke.

                  Cale Yarborough je jedan od najboljih NASCAR vozaca svih vremena i vozio je prakticno sve NASCAR automobile. On je vozio Ford Torino Talladega za Holman Moody u vreme njihove najvece slave (1969. godine) i radio je takodje kao test vozac na King Cobri. Za King Cobru je rekao da je bez sumnje najbolji NASCAR automobil koji je vozio i da je to jedini NASCAR automobil koga se bojao voziti koliko je brz bio.

                  Comment

                  • Pro_Touring_Mopar
                    CBC Senator XXL
                    • 13.11.2007
                    • 684
                    • Sabac

                    Ah da, Talladega i King Cobra, jos 2 aero ratnika iz 200 mph elite. HP, ajde ako te ne mrzi napisi nesto o njima.
                    Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                    Comment

                    • Horsepower
                      CBC Senator XXL
                      • 29.12.2005
                      • 2000

                      Kasnije, kad Indianapolis 500 zavrsi.

                      Za sada evo ti slika najboljeg Aero automobila - Ford Thunderbird iz 1980ih koga je vozio Bill Elliott.

                      Comment

                      • V-Tec
                        CBC Senator XXL
                        • 30.06.2006
                        • 1615
                        • Beograd
                        • '89 Civic d16a6

                        Ovaj narandzasti Ford Torino ,sto je HP postavio, mi se svidja.
                        Aj jos nesto o njemu i dajte jos neke slicice.
                        shuto-expressway.com

                        Comment

                        • HEMI 426
                          CBC Senator XXL
                          • 23.12.2005
                          • 1833
                          • Novi Sad -United States of Liman

                          najbolje je da pogledas ovaj video...





                          i ove slike


                          Comment

                          • Horsepower
                            CBC Senator XXL
                            • 29.12.2005
                            • 2000

                            Originally posted by HEMI 426
                            To je sa onog DVD koji sam ti spominjao preko PP.

                            Comment

                            • Horsepower
                              CBC Senator XXL
                              • 29.12.2005
                              • 2000

                              Originally posted by V-Tec
                              Ovaj narandzasti Ford Torino ,sto je HP postavio, mi se svidja.
                              Aj jos nesto o njemu i dajte jos neke slicice.
                              Ford Torino King Cobra je trebao da bude odgovor Forda na Dodge Daytona i Plymouth Superbird. Tada je postojao Aero rat izmedju Forda i Chryslera. Napravljena su ukupno 3 primerka pre nego sto je Ford ugasio program jer je izlazio iz NASCAR. Jedan je imao 429, drugi Boss 429, a treci 429 CJ. Dugo se nagadjalo da li je Mercury imao svoj primerak. Na kraju se ispostavilo da jeste kada se Mercury verzija ovog automobila (Cyclone Spoiler II) pojavila 2003. godine na 100-godisnjici proslave postojanja Forda.

                              Comment

                              • Superbird
                                CBC Senator XXL
                                • 06.02.2006
                                • 384
                                • Sabac ---> Novi Sad
                                • Audi 100 Typ 43

                                Sabacki Firebird # 2

                                Comment

                                Working...
                                X