Fiat Bravo - par pitanja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pedro
    CBC Član
    • 04.06.2007
    • 27
    • beograd

    bravo

    JTD su fenomenalni motori,.Isti 1.9 motor je i u Fiatu i u Alfi. Ja vec nedeljma trazim ili dobrog Stila ili Alfu 147 s tim motorom.

    Comment

    • Flavio
      CBC Senator XXL
      • 13.06.2006
      • 1926
      • 012 Centar
      • KaraWagon 1.4T.Spark

      @.civi,karazoki tnx .

      Comment

      • krca069
        CBC Član
        • 29.04.2006
        • 22
        • Beograd

        Originally posted by civi
        1.4 je krs nevidjeni trosi vise od 1.6 radilica prosvira samo tako na 100kk a i nemam pojma odakle izvukose ta 3 ventila po cilindru, istripovali da prave mercedes....
        Evo malo sa zakasnjenjem. Ja imam 1.4 iz 98. tri godine i presao sam skoro 50.000 sa njim a uzeo sam ga sa 95 k. Ugradjen plin pre 25 k. Sto se tice bregaste problem je u podmazivanju iste jer ima ljudi koji ne koriste originalno Selenia ulje pa se desava da se centrala za podmazivanje bregaste zapusi. To se resava redovnom zamenom ulja i povremnim ciscenjem centrale. I to je to sto se tice velike fame o krsu od motora itd. A ako je potrosnja od 10 l plina na 100 sa 100 percent gradske voznje i klimom mnogo onda je mnogo.

        Comment

        • SasaALF
          CBC Član
          • 21.01.2007
          • 25
          • Beograd

          Re: bravo

          Originally posted by pedro
          JTD su fenomenalni motori,.Isti 1.9 motor je i u Fiatu i u Alfi. Ja vec nedeljma trazim ili dobrog Stila ili Alfu 147 s tim motorom.
          To je tacno... Vozim bravo 1.9JTD... prezadovoljan sam, dosta mocniji motor od 1.6 16v... Mislio sam da nikad necu uzeti dizelasa...

          Comment

          • stefanves
            CBC Senator XXL
            • 10.12.2006
            • 1351
            • BG

            Meni je ipak zustriji 1.6 od JTDa.
            Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
            Konacno i ja imam auto :-)

            Comment

            • neshaoct
              Banovan
              • 18.08.2007
              • 1754
              • Beograd, Rakovica

              ..uh,jedva sve procitah.. Imam Bravu 1.6 16v iz 12.'98...kupio sam je od prvog vlasnika,i sada ima malo manje od 90000 km....Auto je..sasvim OK ! Za vecinu ovde napisanih problema sam cuo...ali samo to,cuo..nikad mi se nisu dogodili,a imam je skoro 2 godine...Samo jednom sam otisao neplanirano do servisa,jer sam menjao onu glupost od releja za zmigavce [ ispod one plastike u volanu ] ....a,i to je bilo nesto oko 20 evra ,ili manje..ne secam se tacno...Price sa pregrejavanjem [ liku nije palio ventilator na 1,vec odmah na 2 ] ,a taj relej sta li je vec ,u AP Sportu samo 1600 dinara...a,on odmah udri po Fiatu,kao fabrika je kriva sto mu se greje auto..
              Brave na vratima,ili ti rukohvati, jesu njihova spoljasna mana...komad je oko 1500-1600 dinara...Plastika unutra hoce da zvecka,narocito zimi,i tacno je da nije sve to bas lepo dotegnuto,ali je to ipak auto sa kraja 90-tih...uporedi sa Stilom kako je sve to kod njega bolje uradjeno..
              Ne mogu da shvatim da je nekome skupo dati po 20-30 evra za delove za trap.. [ spone i ostale stvari su i jeftinije ] ,i onda kukaju kako mora cela viljuska da se menja i sl...pa,naravno da mora,e nek' ju je Fiat napravio da mora ,jer je zamenis celu,i onda sve ok 80000 km...
              Kao da neki ljudi ocekuju da auto bude mnooooooogo bolji od Yuga,ali da odrzavanje za njega kosta kao za Yuga...e,takav auto nije izmisljen !
              Bitno je uzeti dobro odrzavan auto,i nema nikakvih problema...sipas samo ono sto je Fiat napisao u knjizici,i opet nema problema...redovno u servis [ a,ne samo kad nesto rikne ] , i opet nema problema...Sve ovo iz licnog iskustva...
              a,1.6 ide samo tako...bez problema na auto-putu 180 km/h pri 4600-4650 rpm-a...i jos ima snage,jer moras da pazis da ne predje 180...
              Problemi sa elektronikom [ desni podizac stakla radi sporije,ali im je to valjda jos jedan nedostatak,zeza obicno taj relej za signalizaciju.. ] nista mi drugo u servisu nisu spominjali kao uobicajeni problem...
              Za 1.4 kazu da je ipak nedovoljno jak motor za auto te velicine i tezine...a 1.6 potrosi po gradu svega nekih 1 litar vise od tog 1.4...,a dobijes mnogo bolji odziv,ubrzanja ,max brzinu i sl...plus kad upalis klimu,i dalje auto ide,a kod 1.4 se bas oseti...
              Nemam nekih posebno losih iskustava sa Fiatom,tako da kada uskoro budem prodavao Bravu,opet cu Fiata kupiti..Stila,ali opet samo benzinca..

              Comment

              • alt+64
                CBC Senator XXL
                • 27.02.2006
                • 571
                • bgd

                1. Dobrodos'o

                2. Slazem se sa svakom reci, samo mala ispravkcica
                Brave na vratima,ili ti rukohvati, jesu njihova spoljasna mana...komad je oko 1500-1600 dinara
                2100 u APu, kupio pre neki dan.
                Uzeo sam mareine, i jedino razocarenje je sto su i one od gume...mnogo tvrdje, al ipak gume .

                Comment

                • neshaoct
                  Banovan
                  • 18.08.2007
                  • 1754
                  • Beograd, Rakovica

                  ..hvala na dobrodoslici...
                  Kupio sam ih za prednja vrata....ali ne u AP ,vec u jednoj prodavnici u Zarkovu,gde prodaju samo za Fiat-a,bas zato sto su bile skuplje u AP-u...

                  Comment

                  • Srdjan
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 2416
                    • Bajina Basta/Beograd

                    Originally posted by neshaoct
                    i onda kukaju kako mora cela viljuska da se menja i sl...pa,naravno da mora,e nek' ju je Fiat napravio da mora ,jer je zamenis celu,i onda sve ok 80000 km...
                    Mali info... Kod clana sa foruma Ljube kugla moze da se na Fiatu zameni samo kugla a da se ne menja cela viljuska i jos dobijes garanciju godinu dana a sve to dosta jeftinije nego da uzimas celu viljusku....
                    a,1.6 ide samo tako...bez problema na auto-putu 180 km/h pri 4600-4650 rpm-a...i jos ima snage,jer moras da pazis da ne predje 180...
                    Ovo mi nije jasno... Kako moze da ide 180km/h na tako malim obrtajima, zar pri toj brzini nije dosta preko 5000obrtaja... Da nisi mislio na 5600?
                    I sto moras da pazis da ne predje 180km/h??
                    Lancia Kappa 2.0 20v

                    Comment

                    • neshaoct
                      Banovan
                      • 18.08.2007
                      • 1754
                      • Beograd, Rakovica

                      ..nije stvar u tome da li ima ili nema neki lik koji moze te delove da menja pojedinacno...prosto ne zelim to da radim kada su te sitnice u pitanju.. Druga je stvar kad ti rikne nesto cija zamena kosta po 500 i vise evra..onda naravno gledas da se to nesto popravi ,ili delimicno zameni,ne ides bas odmah da das tolike pare,ali ovo po 20-30 evra...
                      Moras da pazis da ne predje 180 km/h jer noga nije na punom gasu...isto kao i kad ides nekom manjom brzinom,pa moras da doziras pritisak na pedalu gasa...nije ono po sistemu stisnes do poda i ne mislis..
                      Nikako nisu u pitanju tako visoki obrtaji,nema potrebe...Uostalom,evo kako ta moja Brava 1.6 16v 103 KS ide...80km/h - 2000 rpm-a.....160 km/h - 4000 rpm-a....180 km/h - 4600-4650 rpm-a..naravno sve u petoj brzini...

                      Comment

                      • Srdjan
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 2416
                        • Bajina Basta/Beograd

                        Originally posted by neshaoct
                        Moras da pazis da ne predje 180 km/h jer noga nije na punom gasu...isto kao i kad ides nekom manjom brzinom,pa moras da doziras pritisak na pedalu gasa...nije ono po sistemu stisnes do poda i ne mislis..
                        Jel sam ja jedini ovde koji te ne razumem sta si hteo da kazes...
                        Lancia Kappa 2.0 20v

                        Comment

                        • neshaoct
                          Banovan
                          • 18.08.2007
                          • 1754
                          • Beograd, Rakovica

                          ..evo jos jednog pokusaja.. :
                          Znas da sve vise automobila ima mogucnost da mu programiras brzinu,i onda je sam odrzava ,ne moras da drzis nogu na gasu i doziras pritisak na nju...To je i izmisljeno zato sto je zamorno stalno to raditi,narocito kada vozis auto-putem na nekim duzim relacijama..umori se noga,jer stalno moras da je drzis u istom polozaju..ako to ne uradis,odmah se naravno menja brzina...
                          Kad pritisnes gas do poda,opet ne moras da mislis o tome...
                          Zelim da kazem da i kad ides 180 km/h gas nije do poda,i ako se zaboravis ,ode odmah i preko 180...zato moras stalno da pazis i da odrzavas konstantan pritisak na pedalu gasa..
                          E,ako ti i sada nije jasno sta sam hteo reci..

                          Comment

                          • Srdjan
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 2416
                            • Bajina Basta/Beograd

                            Tempomat reci i odmah te razumem...
                            Misterija resena...
                            Lancia Kappa 2.0 20v

                            Comment

                            • stefanves
                              CBC Senator XXL
                              • 10.12.2006
                              • 1351
                              • BG

                              Originally posted by neshaoct
                              ..uh,jedva sve procitah.. Imam Bravu 1.6 16v iz 12.'98...kupio sam je od prvog vlasnika,i sada ima malo manje od 90000 km....Auto je..sasvim OK ! Za vecinu ovde napisanih problema sam cuo...ali samo to,cuo..nikad mi se nisu dogodili,a imam je skoro 2 godine...Samo jednom sam otisao neplanirano do servisa,jer sam menjao onu glupost od releja za zmigavce [ ispod one plastike u volanu ] ....a,i to je bilo nesto oko 20 evra ,ili manje..ne secam se tacno...Price sa pregrejavanjem [ liku nije palio ventilator na 1,vec odmah na 2 ] ,a taj relej sta li je vec ,u AP Sportu samo 1600 dinara...a,on odmah udri po Fiatu,kao fabrika je kriva sto mu se greje auto..
                              Brave na vratima,ili ti rukohvati, jesu njihova spoljasna mana...komad je oko 1500-1600 dinara...Plastika unutra hoce da zvecka,narocito zimi,i tacno je da nije sve to bas lepo dotegnuto,ali je to ipak auto sa kraja 90-tih...uporedi sa Stilom kako je sve to kod njega bolje uradjeno..
                              Ne mogu da shvatim da je nekome skupo dati po 20-30 evra za delove za trap.. [ spone i ostale stvari su i jeftinije ] ,i onda kukaju kako mora cela viljuska da se menja i sl...pa,naravno da mora,e nek' ju je Fiat napravio da mora ,jer je zamenis celu,i onda sve ok 80000 km...
                              Kao da neki ljudi ocekuju da auto bude mnooooooogo bolji od Yuga,ali da odrzavanje za njega kosta kao za Yuga...e,takav auto nije izmisljen !
                              Bitno je uzeti dobro odrzavan auto,i nema nikakvih problema...sipas samo ono sto je Fiat napisao u knjizici,i opet nema problema...redovno u servis [ a,ne samo kad nesto rikne ] , i opet nema problema...Sve ovo iz licnog iskustva...
                              a,1.6 ide samo tako...bez problema na auto-putu 180 km/h pri 4600-4650 rpm-a...i jos ima snage,jer moras da pazis da ne predje 180...
                              Problemi sa elektronikom [ desni podizac stakla radi sporije,ali im je to valjda jos jedan nedostatak,zeza obicno taj relej za signalizaciju.. ] nista mi drugo u servisu nisu spominjali kao uobicajeni problem...
                              Za 1.4 kazu da je ipak nedovoljno jak motor za auto te velicine i tezine...a 1.6 potrosi po gradu svega nekih 1 litar vise od tog 1.4...,a dobijes mnogo bolji odziv,ubrzanja ,max brzinu i sl...plus kad upalis klimu,i dalje auto ide,a kod 1.4 se bas oseti...
                              Nemam nekih posebno losih iskustava sa Fiatom,tako da kada uskoro budem prodavao Bravu,opet cu Fiata kupiti..Stila,ali opet samo benzinca..
                              Ovo boldovano se verovatno odnosi na mene, tj.ja sam taj lik.Samo mi reci gde sam pljuvao po Fiatu, postavljao sam pitanja, mozda i malo smarao jer mi je bila frka...ali pljuvao ne!
                              Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
                              Konacno i ja imam auto :-)

                              Comment

                              • neshaoct
                                Banovan
                                • 18.08.2007
                                • 1754
                                • Beograd, Rakovica

                                Cini mi se da se taj decko zalio na vise stvari...bar jedno 7-8 stvari...
                                [ mozda ste i ti i on imali isti problem,a mozda si to bas bio ti ]
                                Svejedno,na tom spisku su bile stvari koje su problemi,ali i ono sto je plod nedovoljno dobrog odrzavanja...
                                Ako je '' pljuvanje '' bio nedovoljno dobar izraz..ok..to mi je verovatno prvo palo na pamet prilikom kucanja...evo,neka bude da je prejako upotrebljen..
                                Odgovorio sam ti na onoj drugoj temi na pitanje za brzine ventilatora i moja iskustva...
                                p.s. tek sad vidoh da nisam ni koristio termin '' pljuvao '' vec
                                '' udri po Fiat-u ''..

                                Comment

                                Working...
                                X