uopšte niko ne spori da je sa na 50.000km godišnje ekononi?nije voziti turbo dizela.
to je tako o?igledno.
pitanje je koliji voza? i vlasnik privatnog auta uspe da predje toliko mnogo km, (prosek taxija u BGD je oko 65000km) i koliko je tom vlasniku ekonomi?no voziti turbo dizela.
nekome jeste nekome nije.
ali mi smo bombardovani marketing tvrdnjama da je dizel uvek i jedino rešenje i po ceni i po perfomansama a pri tome se kao kontra argument uzima neki econo najjeftiniji atmo benzinac kao dokaz inferiornih osobina benzina kao goriva.
najbolji i najskuplji turbo dizel vs najlošiji i najjeftiniji atmo benzinac, i naravno u tom jabuke i kruške mixu se lako svašta može izvu?i prema marketing željama.
dizel je sam po sebi termodinami?ki efikasniji toplotni motor, po zakonima fizike i tu nema dileme.
problem nije u tome, ve? u ceni novog i polovnog dizel vozila gde je cena KS skuplja od cene KS benzinca u startu.
ako je dizel toliko masovan koliko zaista danas jeste, zašto ne pojeftini tako da košta manje od (eto lošeg) benzinca iste snage.
ali ne, trubo dizeli su i daljke skuplji u nabavci...ja to ?itam kao profit odnosno razlog marketinga.
to je tako o?igledno.
pitanje je koliji voza? i vlasnik privatnog auta uspe da predje toliko mnogo km, (prosek taxija u BGD je oko 65000km) i koliko je tom vlasniku ekonomi?no voziti turbo dizela.
nekome jeste nekome nije.
ali mi smo bombardovani marketing tvrdnjama da je dizel uvek i jedino rešenje i po ceni i po perfomansama a pri tome se kao kontra argument uzima neki econo najjeftiniji atmo benzinac kao dokaz inferiornih osobina benzina kao goriva.
najbolji i najskuplji turbo dizel vs najlošiji i najjeftiniji atmo benzinac, i naravno u tom jabuke i kruške mixu se lako svašta može izvu?i prema marketing željama.
dizel je sam po sebi termodinami?ki efikasniji toplotni motor, po zakonima fizike i tu nema dileme.
problem nije u tome, ve? u ceni novog i polovnog dizel vozila gde je cena KS skuplja od cene KS benzinca u startu.
ako je dizel toliko masovan koliko zaista danas jeste, zašto ne pojeftini tako da košta manje od (eto lošeg) benzinca iste snage.
ali ne, trubo dizeli su i daljke skuplji u nabavci...ja to ?itam kao profit odnosno razlog marketinga.
Comment